Recenzii (5569)
Dezastru complet. Produse lipsa, alte produse decat cele comandate, preturi aiurea. 1. Am comandat caserola de 400gr am primit de 840gr. 2. am comandat 2 granolla am primit una 3. edenia fructe 450gr 13.99 lei, pe bon 21 lei. nu as fi dat atât pe ea daca o luam din magazin. 4. au lipsit multe produse, dar diferența de preț a fost de 16 lei. daca erau toate ce făceam? diferență ar fi fost enorma, as fi fost nevoita sa mai scot din buzunar 30 de lei? foarte dezamăgită de comanda, de acum voi merge personal la Kaufland să îmi fac cumpărăturile. un haos total, pur și simplu, aceasta comanda. am rămas cu un gust amar.
Angajata care s-a ocupat de comanda foarte draguta, nota 10. Multumesc! DAR.....La mai multe produse, preturile de pe bon au fost mai mari ca si cele afisate in aplicatie!!!!
sa se livreze toate produsele comandate

Buna, Ralu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Maria de la Tazz
Nu știu cine pune produsele în coș dar mereu îmi lipsește ceva. unii angajați mai interesați te mai sună când văd că lipsesc unele produse și le înlocuiesc dar de data asta au fost nesimțiti de-a dreptul. Am comandat o pâine ,printre altele, și am specificat una de Kaufland anume, dacă nu era pe stoc aceea puteau să mă sune și să o schimbe cu alta nu era așa mare problemă, dar să lași omul fără pâine.
GROAZNIC!! Am impresia ca angajatii dvs nu stiu sa citeasca... Deci : 1.nu am primit 2 produse fara sa fiu anuntata ca nu sunt (pere bio si Milupa mancare bebe) 2.mi s-au incurcat multe produse :am primit servetele umede demachiante, in loc de servetele intime, kiwi normal in loc de cel gold, avocado ready to eat desi nu cerusem asa 3.Preturile sunt majoritatea mai mari decat cele afisate online(edenia conopida, amestec legume mexicane), iar la Pufina am comandat varianta de 8+2 role la 14 lei si am primit cu 8 role doar la 18 lei... DEZAMAGITOR! De data asta chiar cred ca e ultima comanda la Kaufland!
lipsa poduse

Buna, Loredana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
produse livrate gresit, preturile din aplicatie nu corespund. reprezentant tazz total dezinteresat in a rezolva problema

Salutare, Melinda! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Produse lipsa la primire.

Buna, IONUT! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Cezar de la Tazz
timpul de pregatire foarte mare

Salutari, Mirel! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
am comandat ceapa și ardei la kilogram ...a venit 1 singura din fiecare .....

Salutari, Vlad! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
am primit altceva fata de ce am comandat

Buna, Mirela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Catalina de la Tazz
Comandă greșită de la un capăt la altul: am primit mai puțin de jumătate din tot ce am comandat (comanda de 266 lei, cu retur de 143 lei). Mai mult, pe lângă că unele produse lipseau cu desăvârșire, altele apăreau pe bon în cantitatea comandată dar fizic am primit doar o singură bucată. Și nu s-a întâmplat așa cu unul, ci cu 7 produse diferite!!! Unde mai pui că în aplicație apare un preț iar pe bon altul! Ulei Floriol 2L 17,19 lei pe tazz, 25,99 lei pe bon! Comanda asta a fost pur și simplu definiția bătăii de joc, mai rău de atât nu cred că s-ar fi putut! Am mai și pierdut 20 min să corectez bonul, halal economie am făcut...

Buna, Sebastian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
cei de la kaufland nu se deranjeaza sa informeze ca nu au unele produse poate unii vor sa renunte la comanda in conditiile in care ce iti trebuie mai mult nu se trimite. in plus nu vad niciunde factura ajustata cu pretul produselor lipsa. si ma intreb de ce

Buna, Julieta! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
lipsesc jumătate din produse

Buna, Andreea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Am comandat apa plata ai a venit carbogazoasa. Voi nu știți diferenta? Parca faceți intenționat la fiecare comanda sa greșiți ceva, Kaufland!

Buna, Dragos! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Din păcate lipsea un produs
Diferenta de plata online (mai mare) decat cea de pe bonul adus de livrator.Lipsa un produs din lista.Lipsa posibilitate de comunicare la telefon.Chat-ul nu este pt toata lumea (greoi)

Buna, Marius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Maria de la Tazz
Cine plateste diferenta dintre hartia igienica de 11 lei pe care am comandat-o eu si cea de 33 pe care am primit-o? Sper ca nu eu! Nici bruschete nu am comandat, am comandat crutoane. Inclusiv acolo este o diferenta de 2 lei.

Buna, Cosmin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Am decis sa scriu pentru ca e a nu stiu câta oara cand se intampla asta si nu e vorba de bani ci de produs. Am luat la cunostința ce scrie in aplicație, ca daca nu este un produs se inlocuieste cu un altul si are logica. Nemulțumirea mea este ca, m-am saturat sa comand o paine alba simpla/tradiționala si sa primesc o paine alba cu MAIA pe care o voi arunca pentru ca nu imi place acea maia sau orice alta semința in paine.

Salutari, Anca! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
lipsa suc olimpus

Buna, Alexandru! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibil pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Andreea de la Tazz
Comandat bere la doza de 0.5l și carne, am primit doar bere la sticla de 0.33

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florentina de la Tazz
Jumătate din produsele comandate au fost înlocuite cu produse "asemănătoare": pâinea cu seminte cu o pâine albă ambalata, cotletul cu ceafa, pulpele dezosate cu pulpe cu os și uleiul de rapiță și in cu ulei de floarea soarelui.
Comand produse de 250 de lei, imi vine comanda cu bon de 150 de lei, fara sa fiu sunat sa fiu anuntat ce nu se gaseste si ce alternative sunt, si produsele la kg defapt au fost cateva sute de grame :)) . Daca mai trebuie sa fac eu inca un drum la supermarket la fiecare comanda, care este scopul acestui serviciu?
lipsesc produse

Buna, Simi! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Comanda a plecat cu o ora intarziere de la supermarket, asa cum s-a putut observa pe bon. E ridicol in conditiile in care erau doar cateva produse pe lista.
Am primit Pepsi în loc de Cola, totul ok în rest.
AM STAT 3 ORE CA SA IMI VINA COMANDA...
Produsele au ajuns rapid! Comanda a fost completa . Multumesc personalului Kaufland pentu amabilitate si timpul liber pe care l-am castigat!
comanda lipsa, pe bon apare produsul insa fizic lipsea

Buna, Otto! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Produs lipsete

Buna, Aymen! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Am comandat 1kg de prune și am primit 500g și o punga de 7 lei plătita tot de mine pentru 1.1kg masa totala a produselor.

Buna, Iordan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
Nu s-au livrat toate produsele

Salutari, Anca! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
multe produse lipsa !

Buna, Victor! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
cei de la Kaufland daca nu gasesc un produs stiu ei pana la urma ce mi ar placea, pe banii mei, nu se mai obosesc sa sune !

Salutare, Diana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Nu mi-au adus toate produsele si au inlocuit un produs cu altceva complet cand puteau sa puna tot un vin spumant. M-au incasat mai mult si nu am primit toate produsele oricum…

Buna, Sandra! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibila pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Ramona de la Tazz
Comandam frecvent și eram mulțumită, însă de ceva timp, mai mereu nu primesc produsele pe care le solicit. Înainte măcar ma suna cineva de la magazin sa îmi spună ca sunt indisponibile și îmi oferea alternative, însă acest lucru nu se mai întâmpla, astfel ca ma trezesc cu tot felul de produse pe care nu le-as achiziționa. Cel mai mult m-a dezamăgit faptul ca, vegetariană fiind și comandând un produs ca atare, am primit o alternativa, surpriza, din carne, fără sa ma fi întrebat cineva ceva sau măcar sa se fi gândit ca mai bine nu îmi pune un astfel de produs ca înlocuitor pentru ceea ce solicitasem de fapt. Este inadmisibil

Buna, Roxana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
promptitudinea si faptul ca am fost sunata telefonic in vederea inlocuirii anumitor produse pe care nu le aveau, cu altele din aceiasi gama
am cerut dovlecei simpli..mi s au adus zukini! Puteau sa ma întrebe! Apoi daca nu gasesc un produs, pot suna sa lamureasca..
Produsele sunt ok, dar sa stai 2 ore dupa o comanda.... e sub orice critica!
Am selectat si platit toata comanda, curierul a adus unele produse si unele nu, Nu am fost anuntata ca unele produse erau lipsa ca sa pot sa le inlocuiesc cu altceva

Buna, Maria! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Mai mare atentie la cantitati, va rog.
Altceva

Buna, Emanuel! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibil pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Ramona de la Tazz
Lipsă produse din comandă. Comanzi ca apoi sa mergi tot tu după ce ai nevoie.

Buna, Marian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Am comandat un tip de șervețele și am primit altceva + lipsește 1 produs din comandă.

Buna, Alexandru! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
I did not get the most important item in my list :(

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
timp de livrare cam mare -90 de minute pentru 3 pachete de tigari
Am primit alt tip de tigari decat cele comandate. Se intampla - dar pentru comanda aceasta nota e aferenta.
Painea lipsește și nici n-am fost întrebat dacă vreau alta. Din baxul de 6 doze am primit 1. Apa minerala a fost înlocuită fara sa fiu întrebat. Șervețelele lipsesc. Vreau banii înapoi pe toate astea!

Buna, Ioan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Maria de la Tazz
nu mi s-au adus toate produsele. imi lipsesc 3 produse:parmezan si ardei tricolor si muschi file de la sissi care au fost inlocuite cu sunca din pulpa de porc de la sissi in valoare de 27 de lei. de asemenea nu am primit avocado ready to eat ci doar 2 avocado simpli.
Produsele sunt puse aleator, nu se tine cont nici de cantitatea produsului comandat(am comandat crema de branza 200g și am primit 150g), la unele produse au pus mai multe decât am comandat, la altele mai puține, nu am fost nici sunata sa ma întrebe dacă este în regula, acum mai trebuie sa pun o comanda pentru produsele lipsa, bătaie de joc

Salutare, Diana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Este a 3 oara cand comand ceva si primesc altceva. Am comandat carne presata am primit pateu, in loc de lapte UHT am primit simplu si in loc de bere fara alcool am primit cu alcool. In general sunt multumita, comand des dar mai nou primesc gresit. O zi buna!

Salutari, Monica! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Îți mulțumim, Echipa Tazz
am comandat ceva. am primit altceva si produse in minus

Buna, Mirela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Lipsesc 6 Bundaberg din comanda. Nici nu m-a sunat nimeni sa imi spuna ca nu au pe stoc, desi mereu au. Imi astept banii inapoi. De asemenea, e penibil ca in 2022, sa nu se accepte plata cu card de bonuri de masa, la Kaufland, desi la magazin se accepta. Cam saracie tazz-ul si kauflandul.

Salutari, Valer! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
nu am primit exact ce comandasem si nu am fost intrebata legat de schimbarea produselor,am cerut mortadela vegetala si am primit carne

Salutari, Roxana! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Pentru a 1000-a oara: e chiar asa de greu sa sunati atunci cand unul sau mai multe produse nu sunt disponibile?!

Salutare, Sebastian! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Andreea de la Tazz
Unul din produse a fost inlocuit
Comanzi ceva, vine altceva! Mai multa atenție la produse!!!

Salutari! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
am comandat 2 produse din care am primit doar 1, bineinteles fara sa fiu anuntata. produsul pe care nu l-am primit, a fost cel pt care am plasat comanda

Salutare, Teodora! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Andreea de la Tazz
Am asteptat 2.30 ore dupa comanda, m-a sunat livratorul in intervalul in care trebuia sa fie livrata comanda si mi-a spus ca cei de la Kaufland nici macar nu se apucasera de ea. Multumesc!

Buna, Sara! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Maria de la Tazz
Anumite produse nu au corespuns cu produsul afișat pe aplicatie
Produsele sunt ok, doar ca, dupa ce initial am primit alte produse, a fost nevoie de 5 ore, 3 discutii cu reprezentanti tazz si 1 discutie cu angajatul kaufland ca sa primesc comanda corecta. Ar fi o idee sa existe o varianta pentru a rezolva astfel de situatii usor si rapid.

alutari, Christian! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Andreea de la Tazz
2 produse gresite + 1 produs lipsa
apa nu am primit-o dar nici nu m-a sunat cineva sa-mi spuna ca nu exista apa in mag Kaufland, am ales rosii la 3, 99 lei si-am primit la 7,99 lei, am comandat servetele mobila 5, 99lei si-am primit pt baie la 7,29 lei am cerut inghetata nuci pecan si caramel si-am primit inghe alune......

Buna, Cristina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Intotdeauna produse inlocuite fara consultare/informare si produse lipsa.

Buna, Adriana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Când comanzi ceva, aștepți toate produsele.

Salutare, Dan! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz
Amabilitatea doamnei/domnișoarei ce s-a ocupat de comandă, care m-a sunat pentru produsele pe care nu le avea magazinul pe stoc pentru înlocuirea acestora. Un singur produs nu a fost livrat.
Nu am primit toate produsele comandate, dar au fost încasate.

Buna, Isabela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Cei care aduna produsele au probleme de atenție/înțelegere a textului scris.

Salutare, Andrei! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
nu s-a respectat comanda ca sortimente si cantitati, nu s-au obosit sa sune pt o eventuala inlocuire a produselor lipsa din stoc

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
De obicei nu comentez dar este deja ridicol (comanzi ceva si te trezesti cu orice altceva are chef persoana responsabila cu comanda sa-ti trimita)

Buna, Iris! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
S-ar omis un aliment x2.
am comandat produse de 126 lei și am primit produse de 99,7 lei (am bonul). am comandat pulpe dezosate și am primit pulpe cu os, am comandat bere le 650 ml și am primit la 330 ml, un muștar lipsește. Livratorul mi-a zis ca au făcut scandal doamnele de la kaufland ca ele nu lucrează după ora 22, sa își actualizeze programul de lucru pe aplicatie

Buna, Adrian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Claudia de la Tazz
Comandă perfectă. Apreciez că am fost sunat, mulțumesc!
Comenzi încurcate cu alte comenzi, nu aveți produsele, nici nu va mai obositi sa sunați sa anuntați. Dezamăgitor!!!
Imi lipseste fideaua comandata, iar la popcorn am comandat pachet cu 3, nu unul singur, cum mi s a trimis.
Cu o intarziere de 2 ore si ceva …. Cred ca 4 stele sunt cam multe …
Lipsesc supele instant din comanda, 6 la numar. Chiar nu este posibil macar o data sa fie comanda completa la Kaufland???? Incredibil..

Buna, Cosmin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Comanda a fost execrabil executata. Ardeii au fost luati dintre cei stricati si pusi in ea, multe produse nici nu erau, unele produse au fost inlocuite si nici nu am fost sunati pentru aceste detalii, asa cum ar fi trebuit. Nu exista 0 stele, ca altfel atat as da.

Buna, Razvan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Produse lipsa din comanda, alte produse puse in cantitati mai mari decat ce comandasem
nu s-au adus tote produsele
Cei mai buni și minunați.Am fost sunata și intrebata de înlocuirea produselor care nu s-au găsit, ceea ce am apreciat foarte mult.Nota 10 fetei care s-a ocupat de comanda mea în magazin, s-a văzut ca s-a străduit.Livrarea excelenta prin Tazz ca de obicei.
a lipsit 1 Vogue lilas
Încredere
Comanda plasata a conținut lipsa produse .Cum pot efectua reimbursare pentru produsele lipsa ?

Buna, Remus! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Angajata ce s-a ocupat de comandă foarte drăguță, m-a sunat pentru produsele pe care nu le avea magazinul pe stoc pentru a le înlocui.
să fie actualizata aplicația cu preturile din magazin

Buna, Leonard! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
produse lipsa
Am comandat un tip de țigări isi am primit altceva. Eu știu ca seamănă pachetele, dar va rog putina atenție pe viitor
Alte produse decat am comandat

Salutari, Alina! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Îți mulțumim, Echipa Tazz
Nu am primit toate produsele si nu au anuntat ca nu sunt. Cu toate ca am vb de doua ori cu eu.

Buna, Alina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Îmi lipsește șunca și mi s-a adus un alt unt

Salutare, Roberta! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Curier ungur. Nu stia romaneste, nu ne am inteles

Buna, Ramona! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibil pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Florina de la Tazz
Preturile din aplicatie difera de cele de pe bon. Am platit mai mult.

Buna, George! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Una peste alta, sa zicem ca este bine. Am o diferenta de 8.49 lei platiti in plus, probabil se regleaza de tazz la debitarea cardului. N-am primit toate produsele din comanda, dar poate am noroc in dragoste
Am primit un produs - Tapas - mucegait

Buna, Gabriel! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Am comandat vin roșu demisec de 1,5 litri, dar am primit vin alb sec de 750 ml :(
Din nou nu a fost atenție la produse, am mai lăsat o recenzie pe tema asta:am cerut banane bio, bineînțeles ca nu asa s au trimis, iar sfecla roșie nu trebuia fiarta cum mi s - a trimis... Asa ceva! Cât de greu poate sa fie sa trimiți exact ce se comanda??

Buna, Adina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Lipsa produse

Buna! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibil pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Valentina de la Tazz
Am comandat bere fara alcohol si am primit cu alcohol. Nu au avut pe stoc doua produse din cinci comandate. Vreau sa stiu cum recuperez diferenta da banii
Produse gresite livrate

Buna, Razvan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz