Adaugă adresa ta
Coș

Ajutor & suport

Contul meu

Cum îmi creez un cont pe Tazz?

Nimic mai simplu!⚡Descarcă aplicația Tazz de pe GooglePlay, AppStore sau AppGallery sau, pentru varianta web, accesează www.tazz.ro. Apoi, tot ce-ți mai rămâne este să-ți adaugi credențialele și să te bucuri de Tazz. ⚡

De ce avem nevoie de datele tale de contact?

Datele tale de contact ne ajută să-ți transmitem rapid informații cu privire la comanda ta, respectiv la ofertele și campaniile active pe Tazz. Nu în ultimul rând, îi ajută pe riderii noștri să te găsească super ușor atunci când au nevoie de extra detalii referitoare la adresă.

Cum pot modifica numele/prenumele/numărul de telefon din cont?

Pentru a modifica numele/prenumele/numărul de telefon din cont, va trebui să accesezi secțiunea Cont » Datele contului » apoi să dai click pe butonul de editare din dreptul câmpului pe care vrei să-l modifici.

Cum pot modifica adresa de e-mail din cont?

Schimbarea adresei de e-mail se face prin trimiterea unui e-mail către adresa datepersonale@tazz.ro prin care să soliciți această modificare. În urma e-mail-ului trimis către datepersonale@tazz.ro vei primi pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru modificarea adresei de e-mail. Menționăm că termenul de soluționare este de maximum 30 de zile, însă promitem să fim mai rapizi de atât.

Cum pot schimba parola contului Tazz?

Pentru a-ți schimba parola, trebuie doar să accesezi secțiunea Cont » Datele contului » Schimbă parola, după care să introduci parola actuală și noua parolă pe care ți-o doresti.

Ce pot să comand?

Ți-am răspunde instant - ce-ți dictează pofta! ? Dar, în funcție de orașul și adresa la care comanzi, putem să-ți livrăm rapid:

În plus, știm că cea mai faină poftă e însoțită și de-o ofertă. Astfel, ai o secțiune specială de reduceri și bannere cu cele mai noi promoții, pe care le găsești usor în pagina principală » categoria » Selecția zilei.

Cum plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă, este necesar să deții un cont pe platforma Tazz și să fii logat. Astfel, ai 6 pași rapizi:

  1. Îți creezi un cont și te autentifici;
  2. Te asiguri că adresa de livrare și poziționarea pe hartă coincid;
  3. Alegi un partener dintre cei care livrează în zona ta;
  4. Adaugi în coș produsele dorite;
  5. Selectezi metoda de plată preferată;
  6. Plasezi comanda, iar produsele vor ajunge la tine în cel mai scurt timp posibil.

Platforma noastră este disponibilă atât în variantă web, cât și sub formă de aplicație mobilă (Google Play Store, Apple Store și Huawei App Gallery).

Cum identific produsele dorite?

Ai 3 variante disponibile, alege-o tu pe cea mai accesibilă pentru tine:

Pot să adaug produse de la parteneri diferiți, în aceeași comandă?

Poți să comanzi mai multe produse de la același partener, dar nu poți să ai produse de la parteneri diferiți, în aceeași comandă. Îți dăm un pont: dacă dorești produse de la parteneri diferiți, de îndată ce ai plasat o comandă, poți comanda produse de la un alt partener, în timp ce prima comandă este în curs de pregătire sau de livrare. Fiecare comandă va avea propria taxă de livrare.

Cum urmăresc statusul unei comenzi?

Pentru comenzile cu livrare prin Tazz, poți urmări traseul riderului direct pe hartă, din comanda ta. În cazul partenerilor cu livrare proprie, urmărirea comenzilor pe hartă este indisponibilă pentru moment.

Cum anulez o comandă?

În cazul în care comanda ta nu a fost încă preluată de partenerul nostru, ai posibilitatea de a o anula direct din aplicație, folosind butonul “Anulează comanda”.

Dacă produsele tale au fost deja preluate de către partener și sunt deja în pregătire, Accesează "Chat Support“ în secțiunea de detalii a comenzii pe care vrei să o anulezi, selectează “Anulare comandă” și motivul anulării, iar noi preluăm cererea ta în cel mai scurt timp posibil.

Când pot să folosesc Tazz?

Pofte urgente sau cumpărături planificate? Suntem aici pentru ambele, iar partenerii noștri au un program variat. În afara intervalului lor de funcționare, ai posibilitatea să programezi o comandă care să ajungă ziua următoare, la ce oră vrei tu. De asemenea, poți ridica orice comandă personal, de la partenerii care au activă această opțiune.

Cum pot modifica adresa de livrare?

Super simplu, ai 2 variante posibile:

  1. Cont » Adresele mele » Adaugă o adresă nouă;
  2. Partea superioară a paginii principale » Adresa actuală » Adaugă o adresă nouă.

Atentie: nu poți modifica adresa pentru o comandă aflată deja în curs de livrare. Dacă noua adresă este apropiată, poți contacta riderul după ridicarea comenzii, pentru a verifica dacă îți poate aduce comanda la noua adresă.

Unde adaug codul de voucher?

Un voucher sau card cadou poate fi aplicat pe o comandă înainte de finalizarea acesteia, introducând codul în câmpul "Adaugă voucher".

De asemenea, ai la dispoziție o secțiune special dedicată voucherelor tale active, pe care o poți accesa oricând, astfel:

Cont » Voucherele mele.

Plata

Care sunt metodele de plată acceptate?

Tazz îți pune la dispoziție următoarele metode de plată: numerar, card bancar sau card de tichete de masă Up, Sodexo și Edenred. Recomandăm mereu livrarea non-contact și plata cu cardul, pentru mai multă siguranță.

Cum plătesc cu cardul de tichete de masă?

Adaugă un card valid de tip UP România, Edenred, Sodexo, urmând pașii de mai jos:

Apoi, înainte să plasezi o comandă, trebuie să alegi cardul de bonuri de masa din secțiunea "Metode de plată" la partenerii care acceptă această modalitate de plată. Plata livrării se va face prin debitarea cardului tău bancar.

Cum modific metoda de plată?

Poți schimba metoda de plata oricând dorești, urmând pașii: Cont » Cardurile mele » Adaugă un card nou » Introdu detaliile cardului » Bucură-te de experiența Tazz;

Atenție: alege noua opțiune din secțiunea "Metode de plată" înainte de plasarea comenzii. Pentru o comanda deja plasată, modificarea metodei de plata nu este posibilă.

Am anulat o comandă a cărei plată a fost efectuată cu cardul. În cât timp mi se va restitui suma în cont?

Card bancar – Fondurile vor fi disponibile în contul bancar din care ai făcut plata în aproximativ 30 de minute. În cazuri excepționale, procesul de restituire poate dura până la maximum 24 de ore, în funcție de banca cu care colaborezi.

Card tichete de masa - Fondurile vor fi disponibile în contul bancar din care ai făcut plata în 24-48 h lucrătoare.

Genius pe Tazz

Cum devin client Genius?

E foarte simplu! Urmează cei trei pași de mai jos:

  1. Loghează-te sau crează-ți cont nou în eMAG
  2. Alege abonamentul Genius potrivit pentru tine
  3. Activează Genius în Tazz din secțiunea “Datele contului” eMAG prin apăsarea butonului “Autentifică-te”, iar apoi alege “Continuă cu eMAG” și “Permite accesul”

Asta este tot! Spor la cumpărături!

Sunt client Genius, cum beneficiez de abonament pe Tazz?

Există două posibilități pentru activarea Genius în Tazz, astfel:

Asta este tot! Spor la cumpărături!

Care sunt beneficiile Genius pe Tazz?

Cu Genius, ai livrare gratuită pentru comenzile de minimum 50 lei de la restaurantele marcate Genius și pentru comenzile de minimum 100 lei de la magazinele partenere marcate Genius. În plus, găsești campanii cu oferte exclusive, fii cu ochii pe aplicație.

Accesează pagina dedicată Genius din contul tău Tazz și descoperă toate beneficiile tale Genius din Tazz, eMAG, Fashion Days si Freshful. Găsești mai multe informații și pe pagina Genius din contul tău eMAG.

Colaborare

Cum devin partener?

Ne bucurăm să-ți vedem interesul de a face parte din echipa Tazz. Ți-am pus la dispoziție formularul "Devino partener Tazz" - https://tazz.ro/contact/devino-partener-tazz din partea de jos a versiunii web Tazz. După completarea lui, colegii din departamentul de vânzări te vor contacta în cel mai scurt timp posibil.

Cum devin rider Tazz?

Completează formularul intitulat "Devino rider Tazz” din partea de jos a versiunii web Tazz https://rider.tazz.ro și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Regulamente&campanii

Q&A

Trebuie să îmi creez un cont pentru a plasa o comandă pe Tazz?

✓ Da, pentru a plasa o comandă pe Tazz este absolut necesar să deții un cont și să te autentifici, fie pe varianta web a platfomei, fie pe aplicația mobilă (disponibilă pe Google Play Store, Apple Store și Huawei App Gallery).

Cum pot cere factură fiscală?

În momentul în care plasezi comanda, completează datele firmei și finalizează plasarea acesteia cu opțiunea de Factură fiscală bifată. Datele de facturare introduse vor rămâne salvate în contul tău accesând secțiunea Contul meu > Date de facturare.

Ce reprezintă un voucher pe platforma Tazz?

Voucherul reprezintă un cupon valoric cu scop multiplu care poate fi utilizat pe platforma Tazz ca o modalitate de rambursare, compensare sau recompensare. Voucherele pot fi folosite ca metodă de plată în platforma Tazz, în conformitate cu condițiile de utilizare comunicate de Tazz.

Ce reprezintă Chatul din platforma Tazz?

Chatul reprezintă o funcționalitate prin care poți interacționa rapid și simplu cu echipa Tazz, pentru a obține informații cu privire la comenzile plasate și nu numai.

Contactează-ne! ☺

Cum pot contacta departamentul de suport Tazz?

Te putem ajuta cu o informație? Hai rapid în "Chat Support“ – Inconita chat support, în aplicație. Îl găsești ușor în secțiunea de detalii a ultimei tale comenzi, timp de 24h de la plasarea ei, în intervalul orar 08:00-05:00 . Un coleg de-al nostru te va prelua în cel mai scurt timp. Ne poți scrie oricând și la adresa e-mail support@tazz.ro

În zilele de sărbători legale, e posibil să facem mici modificări în program, dar revenim c-un răspuns fulger cât se poate de repede. ⚡