Adaugă adresa ta
Coș

Ajutor & suport

Cum pot contacta departamentul de suport Tazz?

Te putem ajuta cu o informație? Hai rapid în "Chat Support", în aplicație. Îl găsești ușor în secțiunea de detalii a ultimei tale comenzi, timp de 24h de la plasarea ei, în intervalul orar 08:00-05:00. Un coleg de-al nostru te va prelua în cel mai scurt timp.

În zilele de sărbători legale, e posibil să facem mici modificări în program, dar revenim c-un răspuns fulger cât se poate de repede. ⚡


De ce este nevoie de numărul meu de telefon?

Avem nevoie de numărul tău de telefon pentru că ne dorim să-ți transmitem rapid informații cu privire la comanda ta, iar curierii noștri vor să te găsească super ușor atunci când au nevoie de extra detalii despre adresă.


Ce pot să comand?

Ți-am răspunde instant - ce-ți dictează pofta! ? Dar, în funcție de orașul și adresa la care comanzi, putem să-ți livrăm rapid:

În plus, știm că cea mai faină poftă e însoțită și de-o ofertă. Astfel, ai o secțiune specială de reduceri și bannere cu cele mai noi promoții.

De asemenea, categoria Oferte Irezzistibile îți stă la dispoziție pe pagina principală, în cadrul secțiunii "Oferta zilei".


Cum plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă, este necesar să deții un cont pe platforma Tazz și să fii logat. Astfel, ai 6 pași rapizi:

  1. Îți creezi un cont și te autentifici;
  2. Te asiguri că adresa de livrare și poziționarea pe hartă coincid;
  3. Alegi un partener dintre cei care livrează în zona ta;
  4. Adaugi în coș produsele dorite;
  5. Selectezi metoda de plată preferată;
  6. Plasezi comanda, iar produsele vor ajunge la tine în cel mai scurt timp posibil.

Platforma noastră este disponibilă atât în variantă web, cât și sub formă de aplicație mobilă (Google Play Store și Apple Play).


Când pot să folosesc Tazz?

Pofte urgente sau cumpărături planificate? Suntem aici pentru ambele, iar partenerii noștri au un program variat. În afara intervalului lor de funcționare, ai posibilitatea să programezi o comandă care să ajungă ziua următoare, la ce oră vrei tu.


Care sunt metodele de plată acceptate?

Tazz îți pune la dispoziție următoarele metode de plată: numerar, card bancar sau card de tichete de masă Edenred. Recomandăm mereu livrarea non-contact și plata cu cardul, pentru mai multă siguranță.


Cum modific metoda de plată?

Poți schimba metoda de plata oricând dorești, urmând pașii: Cont » Cardurile mele » Adaugă un card nou » Introdu detaliile cardului » Bucură-te de experiența Tazz;

Alege noua opțiune din secțiunea "Metode de plată", înainte de plasarea comenzii.


Cum identific produsele dorite?

Ai 3 variante disponibile, alege-o tu pe ce mai accesibilă pentru tine:


Cum îmi schimb adresa de livrare?

Super simplu, în 2 variante posibile:

  1. Cont » Adresele mele » Adaugă o adresă nouă;
  2. Partea superioară a paginii principale » Adresa actuală » Adaugă o adresă nouă.

Cum îmi schimb datele contului?

Îți poți schimba numele și prenumele, numărul de telefon și parola accesând:

Cont » Datele contului » Butonul de editare din dreptul câmpului pe care dorești să-l modifici.

Însă, dacă vrei să modifici adresa de e-mail asociată contului, te rugăm să ne scrii la datepersonale@tazz.ro și te vom ajuta în acest sens. Menționăm că termenul de soluționare este de maximum 30 de zile.


Unde adaug codul de voucher?

Un voucher sau card cadou poate fi aplicat pe o comandă, înainte de finalizarea acesteia, introducând codul în câmpul "Adaugă voucher".

De asemenea, ai la dispoziție o secțiune special dedicată voucherelor tale active, pe care o poți accesa din varianta web astfel:

Cont » Voucherele mele.


Cum devin partener?

Ne bucurăm să-ți vedem interesul de a face parte din echipa Tazz. Ți-am pus la dispoziție formularul "Devino partener Tazz" din partea de jos a website-ului Tazz. După completarea lui, colegii din departamentul de vânzări te vor contacta în cel mai scurt timp posibil.


Cum devin livrator?

Completează formularul intitulat "Livrează pentru noi" din partea de jos a paginii și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.