Termeni și condiții generale – termenii si conditiile generale cuprind suma normelor si procedurilor care reglementeaza Platforma Tazz ( website-ul Tazz.ro si/sau aplicatia Tazz ), cat si contractul care guverneaza relatia dintre Utilizator si Platforma Tazz, fiind acceptati de catre ambele parti odata cu inregistrarea pe Platforma si bifarea casutei “Da, sunt de acord cu Termenii si Conditiile Generale”.
Tazz – este denumirea comerciala a HCL Online Advertising S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Romania, Municipiul Timişoara, Strada Proclamaţia de la Timişoara, Nr. 5, Corp B, Mansardă, Judet Timiş, inmatriculata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Timis cu Nr. J35/2856/2013, avad cod de inregistrare fiscala RO32487169.
Utilizator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica, care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloace de comunicare puse la dispozitie de catre Tazz (electronic) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Tazz si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Partener – persoana fizica sau juridica, avand ca scop comercializarea de produse sau servicii, care isi publica si promoveaza produsele sau serviciile prin intermediul platformei Tazz, in vederea vanzarii acestora.
Livrator – persoanele care presteaza serviciile de livrare in cadrul societatilor carora Tazz le subcontractează furnizarea serviciilor de livrare necesare pentru a asigura livrarea comenzilor către Utilizatori, în cazul în care Partenerul nu are sau nu dorește să folosească serviciul propriu de livrare.
Cont – sectiune din Platforma formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Utilizatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Utilizator si istoricul acestuia in Platforma (Comenzi, facturi fiscale etc). Utilizatorul este responsabil ca toate informatiile pe care le introduce la crearea Contului sa fie corecte, complete si actualizate. Concomitent cu crearea contului Tazz se creaza implicit si contul eMAG, astfel prin inregistrarea și bifarea casuței “Da, sunt de acord cu Termenii si Conditiile Generale” sunteți de acord în mod expres cu calitatea de Utilizator al ambelor entități.
Favorite – sectiune din Contul Utilizatorului care permite crearea de Liste cu Restaurantele si Magazinele pe care doreste sa le urmareasca in vederea efectuarii unor eventuale comenzi.
Cosul meu – sectiune din Contul Utilizatorului care permite acestuia adaugarea produselor pe care doreste sa le achizitioneze in acel moment sau la un moment ulterior.
Website – magazine online cu produse si servicii, gazduit la adresa www.tazz.ro.
Platforma - website-ul www.tazz.ro, respectiv aplicația mobila de comenzi online Tazz, disponibila gratuit in Google Play si AppStore.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Utilizator si Tazz, prin care Utilizatorul transmite catre Tazz, prin intermediul website-ului sau a aplicatiei, intentia sa de a achizitiona anumite bunuri si servicii de la partenerii listati in Tazz.
Voucher – înseamnă un cupon valoric cu scop multiplu care poate fi utilizat pe platforma Tazz ca o modalitate de rambursare, compensare sau recompensare, in sectiunea partenerilor “Accepta Vouchere”. Voucherele pot fi folosite ca metoda de plata in platforma Tazz, in conformitate cu conditiile de utilizare comunicate de Tazz Utilizatorului, numai in cazul in care Utilizatorul a optat pentru plata online a comenzii plasate.
Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu pus la dispozitia eventualilor Utilizatori prin intermediul website-ului sau a aplicatiei mobile Tazz.
Campanie - actiunea de a expune in scop comercial, un numar limitat de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catre Tazz sau partenerii sai din platforma.
Contract – reprezinta actul incheiat la distanta dintre Tazz si/sau partenerii sai cu Utilizatorul, care nu necesita prezenta fizica simultana a celor doua parti.
Metoda de plata:
- numerar la livrarea comenzii;
- plata online prin intermediul unui card bancar sau card cu bonuri de masa electronice (numai pentru produsele puse la dispozitie de catre partenerii Tazz care sunt si partenerii emitatorului cardului pentru tichete de masa);
- voucher numai in cazul in care Utilizatorul a optat pentru plata online a comenzii plasate.
Plata prin PaybyClick - este o modalitate rapida de plata online cu cardul, care consta in efectuarea platii printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare tranzactie.
Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Platforma, pus la dispozitia partenerilor si/sau Utilizatorilor prin intermediul Platformei in vederea efectuarii unei plati cu cardul online.
Token – numar criptat unic asociat cardului de plata al Utilizatorului dupa efectuarea unei plati online, dupa activarea serviciului PaybyClick si care va putea fi utilizat de catre Utilizator pentru autorizarea Tranzactiilor prin serviciul PaybyClick.
Continut – reprezinta:
- toate informațiile de pe Platforma Tazz care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui e-mail sau orice informație comunicată prin orice mijloc electronic și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil, trimis de Tazz către Utilizator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de un angajat / colaborator / partener al Tazz către Utilizator, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Ofertele și/sau tarifele practicate de Partenerii Tazz într-o anumită perioadă;
- date referitoare la Partenerii Tazz, sau alte date privilegiate ale acestuia;
Recenzie – un comentariu sau o evaluare scrisă de către Utilizator, in urma unei comenzi efectuate prin Platforma Tazz, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respecta intocmai sau nu specificațiile menționate pe platforma. Recenziile pot fi acordate Partenerului sau Livratorului.
Chat in platforma – o funcționalitate pusă la dispoziție de Tazz pentru utilizatorii platformei prin care pot interacționa cu angajații Tazz pentru a obtine informatii cu privire la comenzile plasate.
Document – prezentul Termeni si Conditii Generale.
Comunicari Comerciale - orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotile Tazz sau ale Grupului eMAG, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu prin intermediul platformei Tazz, Utilizatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Tazz, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor asa cum sunt ele precizate in descrierea acestora din platforma Tazz.
Aplicația mobila – aplicatie destinata terminalelor mobile, care ruleaza website-ul www.tazz.ro, facilitand plasarea comenzilor online.
Consimțământ - consimțământ al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate. Regulamentul (UE) 2016/679 stabilește stabilește că prelucrarea datelor minorilor pe bază de consimțământ va fi legală doar dacă minorul care și a dat consimțământul are cel puțin 16 ani.
Prin accesarea Platformei și crearea voluntară a unui profil, toți Utilizatorii recunosc și acceptă în mod expres și fără ambiguitate prezenții Termeni si conditii, precum și politica de confidențialitate – art. 9 și politica privind fișierele cookie – art. 13.
Grupul eMAG – include i) orice societate sau entitate în care Dante International S.A. (persoană juridică română cu sediul social: București, Şoseaua Virtuții nr. 148, sector 6, înscrisă în Registrul Comerțului sub numărul J40/372/23.01.2002, cod de identificare fiscală RO14399840) deține direct sau indirect 50% sau mai mult din acțiunile sau partile de interese cu drept de vot ale Dante International S.A.; sau (ii) orice societate sau entitate care deține direct sau indirect 50% sau mai mult din acțiunile sau parțile de interese cu drept de vot ale Dante International S.A.; sau (iii) orice societate sau entitate care direct sau indirect controlează sau se află sub controlul unei societati sau entități descrise la (i) sau (ii).
2.1 Prin inregistrarea unei Comenzi pe website-ul sau aplicatia Tazz, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail sau telefonic) prin care Partenerul isi executa operatiunile comerciale.
2.2 Confirmarea Comezii are loc in momentul preluarii si informarii Utilizatorului de catre Partener prin instrumentele puse la dispozitie de catre Tazz prin Platforma. Notificarea primita de catre Utilizator pe e-mail in urma efectuarii Comenzii nu are rol de acceptare a Comenzii, ci de informare. Notificarea se poate face atat electronic (e-mail) cat si telefonic.
2.3 Pentru motive justificate, Partenerul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca Partenerul face astfel de modificari, va anunta atat Tazz cat si Utilizatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon, puse la dispozitia Partenerului in momentul plasarii comenzii si va returna suma achitata daca este cazul.
2.4 Contractul dintre Partener si Utilizator se considera incheiat in momentul preluarii comenzii de catre Partener, din platforma Tazz, in vederea pregatirii acesteia pentru expedierea catre Utilizator prin intermediul Livratorilor sau in vederea ridicarii personale din locatia Partenerului.
2.5 Documentele si informatiile produselor puse la dispozitie de catre Partener pe platforma Tazz vor sta la baza incheierii Contractului la distanta.
3.1 Orice Utilizator poate accesa platforma Tazz in vederea efectuarii unei Comenzi. Pentru motive justificate, Tazz isi rezerva dreptul de a aplica masuri care pot conduce pana la suspendarea Utilizatorului in Platforma sau restrictionarea accesului Utilizatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele modalitati de plata acceptate, in situatia in care:
• Utilizatorul incalcă prezentii Termenii si conditii;
• Utilizatorul abuzează de Platforma Tazz sau provoaca orice prejudiciu Platformei Tazz, Partenerilor Platformei sau Livratorilor;
• exista suspiciuni rezonabile ca Utilizatorul a comis acte frauduloase atunci cand a utilizat Platforma Tazz.
Masurile aplicate vor fi comunicate Utilizatorului prin intermediul contului din Platforma Tazz sau prin alte mijloace de comunicare disponibile. Utilizatorul se poate adresa pe chatul din Platforma sau la adresa de e-mail support@tazz.ro, in vederea informarii cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate. Unui Utilizator restrictionat sau suspendat ii este interzis sa creeze un cont nou pe Platforma Tazz sub alta adresa de email.
3.2 Tazz poate publica pe website sau Aplicatia mobila informatii despre Produse si Servicii ale Partenerilor cu care Tazz are incheiate contracte de parteneriat, intr-o perioada determinate de timp si cu limita stocurilor disponibile, cand este cazul.
3.3 Toate tarifele aferente Produselor si Serviciilor prezentate pe Platforma sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
3.4 In cazul platilor online Partenerul sau Tazz nu sunt/nu pot fi facuti responsabili pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Utilizator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioanele de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Utilizatorul.
3.5 Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau Serviciilor disponibile pe Platforma (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/ etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Tazz, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.6 Pentru clasificarea, ordonarea, sortarea si afisarea rezultatelor unei cautari in Platforma tazz, sunt folositi anumiti algoritmi care determina rezultatele cautarilor intr-un mod nearbitrar.
Principalii parametri in baza carora sunt afisate rezultatele unei cautari a produselor din Platforma Tazz sunt:
• Relevanta textului pentru cautarea in cauza (potrivirea dintre termenul de cautare si datele partenerilor/produselor: titlu, descriere, categorii, specific);
• Distanta fata de adresa de livrare a Utilizatorului Platformei tazz;
• Ratingul partenerului si recenziile anterioare ale Utilizatorului platformei tazz pentru comenzile plasate la partenerul in cauza;
• Setarea de catre Utilizatorul Platformei a partenerului in cauza drept favorit;
• Numarul total de comenzi al partenerului respectiv;
• Numarul total de vizualizari al paginii de partener;
• Numarul total de adaugari de produse in cos de la partener.
4.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe website si/sau pe aplicatie, sunt proprietatea exclusiva a Tazz, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizate si/sau publicare).
4.2 Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Tazz, includerea oricarui Continut in afara Platformei, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Tazz asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Tazz.
4.3 Orice Continut la care Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Tazz si acesta.
4.4 Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
4.5 In cazul in care Tazz confera Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe website sau aplicatie, sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Tazz pentru respectivul Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
4.6 Niciun continut transmis catre Utilizator, prin orice mijloc de comunicare disponibil sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Tazz si/sau al Partenerului Tazz care a mijlocit transferul de Continut.
4.7 Utilizarea Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau premise de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
5.1 Utilizatorul poate efectua Comenzi pe website sau prin aplicatia mobila, prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda prin selectarea metodei de plata dorite, indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, Produsul si/sau Serviciul este disponibil pentru achizitie, in masura in care este disponibil in stoc. Adaugarea Produsului si/sau Serviciului in cosul de cumparaturi si nefinalizarea Comenzii atrage neinregistrarea comenzii si implinicit nici rezervarea automata a Produsului/Serviciului.
5.2 Bunurile si Serviciile achizitionate de pe Platforma Tazz sunt destinate numai consumului propriu, Utilizatorul declarand pe propria raspundere ca acestea nu sunt achizitionate pentru revanzare.
5.3 Pentru plasarea unei comenzi care contine produse pentru care legislatia in vigoare impune varsta minima de 18 ani, in vederea achizitionarii acestora, Utilizatorul declara pe propria raspundere ca respecta prevederile legale, la momentul achizitiei. Tazz, prin intermediul Partenerilor sai, poate verifica respectarea prevederilor legale de catre Utilizator, inclusiv in momentul livrarii. In situatia constatarii nerespectarii prevederilor legale in vigoare, comanda se poata anula. Prin finalizarea Comenzii, Utilizatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. Odata cu finalizarea Comenzii, Utilizatorul consimte ca Partenerul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Partener, in orice situatie in care este necesara contactarea Utilizatorului.
5.4 Anularea comezii - Prevederi speciale pentru comenzile plasate la partenerii restaurante:
5.4.1. În cazul în care se doreste anularea unei comenzi, Utilizatorul trebuie sa acceseze imediat chatul pus la dispozitie de Platformă și sa selecteze “Anularea comenzii”. Dacă Partenerul nu a preluat comanda sau a preluat-o însă acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă Partenerul refuză anularea comenzii din cauza faptului că produsele sunt în curs de preparare, au fost complet preparate și/ sau comanda este în proces de livrare către locația Utilizatorului, aceasta nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate, cu exceptia situatiei in care exista o culpa dovedita a Tazz sau a Partenerului. In situatia in care comanda expediata este o comanda cu plata ramburs, pentru limitarea prejudiciilor cauzate Partenerilor si a Platformei, metoda de plata ramburs va fi indisponibilă Utilizatorului pentru o perioada de maxim 120 de zile.
5.4.2. În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Partenerul a acceptat anularea comenzii, Partenerul va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract conform art. 5.8.3.
5.5 Tazz isi rezerva dreptul de a anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru livrare. In cazul in care comanda anulata este achitata, se va inregistra restituirea sumei.
5.6 Tazz poate anula Comanda efectuata de Utilizator, in urma unei notificari prealabile adresate Utilizatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese si in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre posesorul de cardul agreat de Tazz, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Utilizator pe website sau aplicatie sunt incomplete si/sau incorecte;
5.7. Returnarea - Prevederi speciale pentru comenzile plasate la partenerii restaurante:
5.7.1. Dacă după livrare se constată existența unor produse lipsă, neconforme sau deteriorate vă rugam să notificati Tazz prin modalitatile puse la dispozitie prin Platforma. In cazul lipsei conformitatii Produselor livrate, puteți solicita înlocuirea produsului sau contravaloarea acestuia. Înlocuirea produsului este posibila doar în limita politicilor fiecărui Partener. Luand in considerare normele legale, returnarea nu este acceptata pentru alimentele gatite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
5.7.2. Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.) și dovada faptului ca pachetele au sosit sigilate. În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz, la înlocuirea Produsului (acolo unde este posibil) sau rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii.
5.8. Prevederi generale anulare si retur
5.8.1 Utilizatorul are dreptul să se retragă din Contract, așa cum este reglementat de OUG 34/2014, respectiv să renunțe la un serviciu sau să returneze un produs comandat prin intermediul Platformei Tazz, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, în termen de 14 zile calendaristice de la:
- ziua în care Utilizatorul intră în posesia fizică a ultimului produs– în cazul în care printr-o singură comandă sunt comandate produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care Utillizatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
5.8.2. In cazul in care Utilizatorul doreste sa solicite retragerea din Contract, acesta va comunica decizia sa Partenerului, printr-o declaratie neechivoca trimisa prin una dintre modalitatile de comunicare puse la dispozitie de catre Partener sau afisate pe website-ul acestuia.
5.8.3 În cazul în care Comanda este achitată, Partenerul va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
- pentru comenzile achitate ramburs la livrare, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de Utilizator sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
5.8.4 In cazul in care unul dintre Produse si/sau Servicii este indisponibil, Partenerul sau Tazz va contacta Utilizatorul in vederea propunerii unor alternative cu privire la comanda plasata. In cazul in care Utilizatorul nu este de acord cu alternativele propuse de Tazz, comanda va fi anulata. De asemenea, daca Produsul si/sau Serviciul nu este disponibil, iar Utilizatorul nu va putea fi contactat, Tazz va anula comanda.
5.8.5 Partenerul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau pană la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el inșusi bunurile (se va lua data cea mai recentă).
5.8.6. Pentru reclamatiile referitoare la neconformitatea comenzii, acestea trebuie facute in maximum 2 ore de la primirea comenzii, pe chatul din Platforma sau la adresa de e-mail support@tazz.ro.
5.8.7 Reclamatiile referitoare la comenzile plasate prin Tazz, pentru care Utilizatorul reclama lipsa produselor comandate, vor fi insotite de dovada primirii pachetului sigilat si de bonul fiscal.
5.8.8. In cazul in care Utilizatorul doreste sa solicite retragerea din Contract acesta va trebui sa urmeze pasii prevazuti in politicile de retur ale Partenerilor.
5.9 Pentru Produsele din categoria “Farmacii”, pentru evitarea oricarui dubiu, Tazz nu vinde si nu comercializeaza medicamente si/sau produse parafarmaceutice, ci publica, gazduieste si promoveaza ofertelor Partenerilor. In cazul comenzilor care contin produse din categoria “Farmacii”, Tazz este imputernicitul Utilizatorului in vederea ridicarii comenzii din locatie si a livrarii la adresa indicata, cu exceptia situatiei in care exista rezerve exprimate din partea personalului din locatie. Astfel Livratorii vor fi Mandatari care acționează ca agenți ai acelor Utilizatori care comandă pentru colectare prin Platformă Produsele din categoria “Farmacii”. În orice caz, Tazz nu își va asuma nicio responsabilitate pentru folosirea de către Utilizatori ai produselor comandate în secțiunea Farmacie sau să fie responsabilă pentru sumele și/sau condițiile produselor eliberate în cadrul farmaciilor.
5.10. Metoda de plata ramburs poate fi indisponibilă în anumite situații care vor fi semnalate Utilizatorului în Platformă, în baza unor motive tehnice sau care țin de politica Partenerilor sau a Platformei Tazz.
5.11. Societatea nu poate fi tinuta raspunzatoare si nu poate suporta plata retururilor cauzate din varii motive. In aceste cazuri, obligatiile Societatii Tazz se limiteaza la: 1). Publica, gazduieste si promoveaza ofertele Partenerilor in platforma Tazz; 2). Faciliteaza incheierea Contractului la distanta dintre Utilizator si Partener si 3). Transmite comenzile catre Partener.
6.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Utilizatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Partener;
- furnizarea de produse și/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Partenerul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Utilizator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Utilizator;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Partenerul nu le poate controla;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Utilizatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
7.1 Livrarea produselor comandate prin intermediul Platformei Tazz se face intr-unul din modurile expuse mai jos, puse la dispozitie de catre Partener. Utilizatorul este cel care alege modalitatea de livrare, odata cu plasarea comenzii, in intervalul orar stabilit de catre Partener. Accesul Utilizatorilor la Platforma Tazz in vederea crearii unui cont Tazz este gratuita. Cu toate acestea Platforma percepe o taxa de servicii de la Utilizator la plasarea unei comenzi, pentru imbunatatirea permanenta a serviciilor aferente comenzilor plasate: procesare, asistenta, operationale, infrastructura tehnica a Platformei.
7.2 Dupa finalizarea procedurii de comanda si alegerea modalitatii de livrare de catre Utilizator, Partenerul accepta comanda si o va trimite spre preparare, ulterior prepararii pregatind coletul pentru livrare. In cazul in care Partenerul decide sa nu accepte comada, se obliga sa anunte Utilizatorul in cel mai scurt timp, informandu-l cu privire la motivele care stau la baza neacceptarii comenzi.
7.3 Modalitatile de livrare a comenzilor, puse la dispozitia Utilizatorului de catre fiecare Partener pot fi:
7.3.1 Livrare la domiciliu –se realizeaza de catre Parteneri fie prin mijloace proprii de livrare fie prin mijloacele de livrare puse la dispozitie de catre Tazz.
In situatia in care Partenerii livreaza la domiciliu prin mijloace proprii de livrare, zonele de livrare pot sa varieze in functie de timpul necesar pentru pregatirea comenzii sau conditiile de trafic, conditiile meteo, precum si orice alti factori sau imprejurari neprevazute. Taxa de livrare va fi afisata in Platforma, Utilizatorului, in momentul adaugarii produselor in cos.
Partenerul poate livra la adresa Utilizatorului, prin mijloacele de livrare puse la dispozitie de catre Tazz. Taxa de livrare va fi afisata in Platforma, Utilizatorului, in momentul adaugarii produselor in cos si este compusa din:
- Livrare standard - un pret fix de baza –, valabil pentru primii km in jurul restaurantului/locatiei Partenerului, variabil in functie de fiecare oras in parte;
- un pret variabil pentru fiecare km parcurs in plus fata de distanta standard stabilita pentru orasul respectiv, pana la adresa de livrare a Utilizatorului;
- taxele ocazionale de conditiile meteo nefavorabile, neindeplinire comanda minima;
Campaniile organizate in Platforma avand ca obiect beneficii oferite Utilizatorilor privind taxa de livrare sunt semnalizate corespunzator.
7.3.2 Ridicare personala – Produsele vor fi comandate online, prin intermediul website-ului sau a aplicatiei mobile Tazz, iar comanda va fi ridicata personal de la locatia Partenerului, in timpul estimat si comunicat Utilizatorului, in momentul finalizarii comenzii.
7.4 Detalierea procedurii de livrare la domiciliu:
7.4.1 Dupa finalizarea comenzii, Partenerul se ocupa de prepararea si pregatirea comenzii, in vederea livrarii acesteia la adresa specificata de Utilizator, respectand timpul estimativ de livrare.
7.4.2 In cazul in care termenul estimativ de livrare nu poate fi respectat, Partenerul va informa Utilizatorul, folosind una din modalitatile de comunicare prezentate mai sus.
7.4.3 Riscul de pierdere sau deteriorare al produselor este transferat Utilizatorului în momentul în care acesta, sau o terță persoană desemnată de acesta, alta decât livratorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Utilizatorului în momentul livrării produselor către împuternicitul Utilizatorului, dacă acesta a fost desemnat și împuternicit de către Utilizator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către Partener.
7.4.4 Din momentul confirmarii comenzii de catre Partener, Utilizatorul va putea vizualiza timpul estimativ de livrare, prin intermediul platformei Tazz. Acest timp estimativ de livrare poate sa varieze in functie de timpul necesar pentru pregatirea comenzii sau conditiile de trafic, conditiile meteo, precum si orice alti factori sau imprejurari neprevazute care nu pot fi controlate de catre Tazz sau Partener, in functie de modalitatea de livrare prin mijloace proprii de livrare ale partenerului sau prin mijloacele de livrare puse la dispozitie de catre Tazz.
7.4.5 Adresa de livrare setata in platforma Tazz nu poate fi modificata pentru o comanda aflata in curs. In cazul in care Utilizatorul a plasat o comanda la o adresa de livrare eronata sau in cazul in care acesta doreste livrarea la o alta adresa fata de cea trecuta in comanda plasata, acesta va trebui sa anuleze comanda in conditiile art. 5.4.1. si sa plaseze o noua comanda in aplicatie care va fi onorata exclusiv in masura in care serviciile de livrare ale Tazz/Partenerilor sunt disponibile la adresa de livrare nou introdusa de Utilizator.
7.4.6 Tazz nu poate fi tras la raspundere in cazul in care livrarea la domiciliu se realizeaza de catre Parteneri prin mijloacele lor proprii de livrare.
7.4.7 Dacă Utilizatorul nu se afla la adresa de livrare setata in platforma Tazz pentru comanda aflata in curs, Livratorul va apela telefonic Utilizatorul de maxim doua ori, la interval de 5(cinci) minute. Comanda va fi anulata in cazul in care Utilizatorul nu raspunde la apelurile telefonice, iar contravaloarea comenzii nu va fi rambursata. Tazz sau Partenerul nu accepta nicio raspundere referitoare deteriorarea sau expirarea produsului pentru care livrarea a fost intarziata din culpa Utilizatorului. In situatia in care comanda expediata este o comanda cu plata ramburs, pentru limitarea prejudiciclor cauzate Partenerilor si a Platformei, metoda de plata ramburs va fi indisponibilă Utilizatorului pentru o perioada de maxim 120 de zile.
8.1 Preturile Produselor si Servicilor afisate in cadrul website-ului www.tazz.ro sau pe aplicatia mobila Tazz include T.V.A conform legislatiei in vigoare.
8.2 Pretul, modalitatea si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda plasata. Utilizatorul va primi pe e-mailul asociat contului, o factura pentru Produsele si/sau Serviciile livrate, obligatia Utilizatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
8.3 Pentru o comunicare corecta a facturii Comenzii, Utilizatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
8.4 Prin trimiterea Comenzii, Utilizatorul isi exprima acordul sa primeasca toate detaliile de facturare in format electronic, pe adresa de e-mail asociata contului de pe care a efectuat Comanda.
8.5. Optiunea pentru plata Plata cu 1 click poate fi activata de catre Utilizator, in fata Tazz, entitatea care furnizează serviciul în domeniul inregistrării și stocarii datelor cardului de plata a utilizatorului:
a) in orice moment din Cont:
• Utilizatorul acceseaza Contul sau->sectiunea “Cardurile mele”->alege optiunea “Adauga card”-> e directionat in pagina de plata a procesatorului de plati unde introduce datele cardului pentru a efectua o tranzactie de 1 leu necesara validarii cardului. Dupa validarea cardului de catre banca emitenta, se activeaza automat optiunea “Plata cu 1 click” si se emite tokenul aferent cardului bancar inregistrat. Din acest moment Utilizatorul poate beneficia de optiunea “Plata cu 1 click” utilizand tokenul aferent cardului salvat pentru plata Comenzilor.
Pentru evitarea oricarui dubiu, suma de 1 leu nu va fi debitata din contul Utilizatorului fiind doar blocata temporar de catre banca emitenta a cardului in vederea validarii datelor de card introduse.
b) in momentul plasarii unei Comenzi.
• Utilizatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card, activeaza optiunea “Plata cu 1 click”, e redirectionat catre pagina procesatorului de plati, introduce datele de card si plateste, respectiv finalizeaza Comanda. Dupa confirmarea platii, cardul salvat este disponibil pentru plati viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.
c) dupa plasarea unei Comenzi.
• Utilizatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card dar nu activeaza Plata cu 1 click la plasarea Comenzii. Dupa confirmarea platii, Utilizatorul va avea posibilitatea sa salveze cardul utilizat la achitarea Comenzii prin activarea optiunii “Plata cu 1 click”. Cardul astfel salvat este disponibil pentru plati viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.
Astfel, la activarea optiunii “Plata cu 1 click”, in Platforma Tazz, datelor cardului de plata introduse de catre Utilizator li se vor atribui un Token, care poate fi utilizat ulterior pentru efectuarea Tranzactiilor. Dupa activarea optiunii de plata ”Plata cu 1 click”, Utilizatorul va putea efectua plata urmatoarelor Comenzi (“Plata cu 1 click”), fara a mai fi necesara reintroducerea datelor cardului de plata deja salvat. Introducand datele de card Utilizatorul, confirma ca a fost anterior informat si a acceptat termenii si conditiile de utilizare a serviciului “Plata cu 1 click”.
8.6 In general, Tazz colecteaza ultimele 4 cifre ale cardului de plata folosit in tranzactie sau salvat in contul de Utilizator, insa restul datelor cardului de plata ale Utilizatorului nu vor fi accesibile Tazz si nici nu vor fi stocate de catre de Tazz, ci de catre procesatorul de plati integrat in Platforma Tazz, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Tazz furnizeaza serviciul în domeniul inregistrării și stocarii datelor cardului de plata a utilizatorului prin intermediul entitatii autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card, PayU SA, o societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Polonia, înregistrată în Registrul Întreprinderilor ținut de Tribunalul Poznań-Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, sub numărul de înregistrare 0000274399, având sediul social situat în 186 Grunwaldzka, 60-166 Poznan, Polonia.
Datele cu caracter personal conținute în baza de date de tokenizare vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile legislației aplicabile, în special Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date, care abroga Directiva 95/46 / CE (denumit în continuare „GDPR”). Tazz, în calitate de operator al datelor personale conținute in baza de date de tokenizare, incredințeaza PayU prelucrarea datelor menționate mai sus, in scopul necesar prestarii serviciilor de tokenizare.”
8.7 Utilizatorul poate sa introduca datele mai multor carduri, care se pot salva in Contul sau personal, pentru a eficientiza plata urmatoarelor Comenzi. Totodata Utilizatorul poate sterge oricand doreste orice card salvat.
8.8 In momentul finalizarii platii, Utilizatorul poate acorda voluntar si personal bacsis Livratorului. In situatia in care Livratorul pretinde o astfel suma din partea Utilizatorului, acesta nu este tinut sa dea curs solicitarii si recomandam informarea imediata a Tazz prin modalitatile puse la dispozitie prin Platforma.
8.9 Bacșișul este destinat Livratorului și nu poate fi considerat ca plată pentru serviciile Tazz . În această privință, Tazz va acționa drept custode și cedent al sumelor care reprezintă bacșișuri. Tazz nu incaseaza bacsisul acordat de catre Utilizator Livratorului, acesta fiind incasat din procent de 100% de catre Livrator.
9.1 Pentru a putea beneficia de serviciile noastre de comenzi online, este necesara completarea datelor personale precum: nume si prenume, adresa de livrare, adresa de facturare, adresa de e-mail, numarul de telefon, etc.
9.2 Scopul colectării și prelucrării datelor cu caracter personal este în principal preluarea și procesarea comenzilor online, informarea Utilizatorilor / Partenerilor privind evoluția și statusul fiecărei comenzi precum si informarea Utilizatorilor cu privire la situatia contului personal.
9.3 De asemenea, colectarea datelor personale ajuta la identificarea Utilizatorului in cazul participarii la concursuri, castigarii anumitor premii precum si realizarea de rapoarte statistice.
9.4 Datele colectate și stocate de către compania noastră sunt confidențiale. Noi prelucrăm datele personale împreună cu partenerii noștri în calitate de operatori asociați, strict pentru scopurile noastre comune respectiv: prelucrarea comenzilor, livrarea produselor către dumneavoastră, executarea obligațiilor de garanție, asistență și suport clienți.
9.5 Datele prelucrate de noi sunt cele furnizate de către dumneavoastră prin completarea lor în formularul de creare de cont și prin care acceptați să fie incluse în baza de date a Platformei Tazz. Datele sunt înregistrate numai în momentul în care dumneavoastră sunteți de acord și sunteți informați în privința faptului că acestea vor fi transmise către noi.
9.6 Destinatarii către care se pot transmite datele personale colectate sunt furnizorii implicați în mod direct/indirect în procesul de execuție a comenzii plasate: angajați, restaurante, comercianți, dispeceri, curieri / firme de curierat, procesatori de plăți online, sau, după caz, autorități ale statului (inclusiv autorități fiscale, autorități de protecție a consumatorilor, organele statului competente în materie penală), ca urmare a unei obligații legale a Societății;
9.7 Prin clauze speciale stipulate în fiecare contract de parteneriat (cu restaurante, comercianți, dispeceri, curierii / firmele de curierat, etc) ne asigurăm de obligativitatea respectării confidențialității datelor personale la care Partenerii noștri au acces prin intermediul relației contractuale cu Tazz, precum și alinierea lor la normele naționale și internaționale referitoare la prelucrarea datelor personale cu fiecare dintre aceștia.
9.8 Referitor la datele personale, aplicăm un cadru intern de politici și standarde minime la toate nivelurile Societății noastre pentru a păstra siguranța datelor dvs. Aceste politici și standarde sunt actualizate periodic pentru a corespunde reglementărilor și legislației actuale. În mod specific și conform legii, luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri, securitate informatică etc.) pentru a sigura confidențialitatea și integritatea datelor dvs. cu caracter personal și a modului în care sunt prelucrate. În plus, angajații Societății au obligația contractuală de a păstra confidențialitatea și nu pot divulga datele dvs. cu caracter personal în mod ilegal sau inutil.
9.9 Oricărui Utilizator care este înregistrat pe website-ul tazz.ro, respectiv în aplicația Tazz îi sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a se opune prelucrării datelor personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate și reglementate prin legislația internă și prin norme europene.
9.10 În vederea exercitării acestor drepturi, trebuie să vă adresați cu o solicitare către: S.C. HCL Online Advertising S.R.L., Municipiul Timişoara, Strada Proclamaţia de la Timişoara, Nr. 5, Corp B, Mansardă, Judet Timiş, sau pe adresa de e-mail: datepersonale@tazz.ro.
9.11 Pentru oricare dintre solicitările primite referitor la prelucrarea datelor personale, societatea vă va comunica măsurile luate în temeiul celor de mai sus, precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastră, în termen de 30 zile de la data primirii cererii.
9.12 Prelucrarea datelor minorilor pe bază de consimțământ va fi legală doar dacă minorul care și a dat consimțământul are cel puțin 16 ani.
10.1 Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Partenerului pentru Comunicarile Comerciale, costand in informatii si noutati cu privire la Produsele si Serviciile Tazz.
10.2 Comunicarile comerciale care cuprind noutati cu privire la Produsele si Serviciile Tazz pot fi despre:
10.2.1 – restaurante noi introduse pe platforma, de la care se poate comanda mancare;
10.2.2 – comercianti noi introdusi pe platforma, de la care se pot comanda produse non-food;
10.2.3 – campanii de promovare in desfasurare;
10.2.4 – discounturi active;
10.2.5 – promotii;
10.2.6 – concursuri;
10.3 Informatiile care sunt cuprinse in aceasta sectiune, dedicata Comunicarilor Comerciale, sunt diferite fata de informatiile care sunt transmise in procesul de comanda online.
10.4 Utilizatorul se poate dezabona in orice moment de la Comunicarile Comerciale mentionate mai sus, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale sau prin accesarea Platformei si apasarea butonului Ma dezabonez.
10.5 De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Produse si Servicii si a experientei de cumparare, platforma va folosi datele personale in vederea efectuarii unor cercetari de piata si sondaje de opinie. Toate informatiile obtinute in urma acestor cercetari sau sondaje de opinie, nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus.
10.6. Regulamentele campaniilor in curs pe Platforma Tazz, precum și o arhiva a campaniilor trecute sunt disponibile Utilizatorilor si pot fi accesate la adresa https://tazz.ro/content/regulament_campanii.
10.7 La crearea Contului de catre Utilizator, Tazz poate transmite acestuia prin e-mail si/sau notificari push si/sau mesaje (sms) comunicari conform Campaniilor in vigoare si informatii cu privire la diferite functionalitati ale Platformei care se pot dovedi utile Utilizatorului.
11.1 Tazz nu accepta nicio raspundere referitoare la executarea Contractului, acesta avand rol de promotor si mijlocitor al ofertelor Partenerilor.
11.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
11.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul accepta in mod expres si neechivoc Termenele si Conditiile Platformei in ultima versiune actualizata, care este comunicata prin intermediul Platformei la data crearii Contului si/sau utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
11.4 Tazz isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Platformei pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Platformei sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabil Utilizatorilor de la momentul afisarii in Platforma. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Platforma versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
11.5 Informațiile publicate pe website-ul www.tazz.ro, respectiv în aplicația Tazz referitoare la produsele și serviciile de care puteți beneficia precum și prețurile acestora, ne sunt furnizate de către Partenerii Tazz (Restaurantele, Comercianții, Livratorii), aceștia fiind singurii responsabili de realitatea, acuratețea, calitatea și cantitatea lor. Conceperea, redactarea, precum și furnizarea corectă, actuală și exactă a informațiilor este responsabilitatea fiecărui Partener în parte.
11.6 Societatea nu poartă nici o responsabilitate în ceea ce privește calitatea produselor și serviciilor oferite de Parteneri, a căror informații sunt găzduite pe website-ul www.tazz.ro sau în aplicația Tazz. Orice produse vizualizate, comandate și cumpărate prin intermediul website-ului sau a aplicației, respectiv orice servicii conexe, sunt garantate de către Partenerii noștri.
11.7 Partenerii Tazz sunt raspunzatori fata de Utilizator pentru orice prejudicii cauzate de nelivrarea sau intarzierea livrarii comenzii, daca nu pot invoca o cauza de inlaturare a raspunderii.
11.8 Societatea nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe Platforma, care nu se datorează culpei sale, această responsabilitate revenind, în totalitate, Partenerilor, care au obligația de a-și actualiza permanent informațiile referitoare la meniu și/sau serviciile conexe oferite.
11.9 Tazz nu poate raspunde pentru indisponibilitatea website-ului si/sau aplicatia din motive independente de eforturile depuse de Tazz pentru remedierea problemelor tehnice.
12.1 Utilizatorii au dreptul de a scrie Recenzii de tip nota (rating) de la 1 la 5 si recenzii de tip text, in urma unei comenzi efectuate prin Platforma Tazz, in termen de 24 de ore de la finalizarea comenzii. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive cat si negative si se vor referi la caracteristicile unui Produs sau Serviciu utilizat/comandat pe platforma Tazz. Recenziile pot fi acordate Partenerilor sau Livratorilor. Toate recenziile oferite de Utilizatori cu referire la produsele sau serviciile Partenerilor sunt afisate in aplicatia Tazz. Pe website-ul Tazz.ro sunt afisate numai recenziile acordate produselor si serviciilor Partenerilor ce contin comentarii text. Recenziile Utilizatorilor sunt afisate in Platforma Tazz in ordine cronologica, pe termen nelimitat.
Utilizatorul are posibilitatea de a acorda recenzia sub numele asociat contului sau anonim prin bifarea casutei “recenzie anonima”.
12.2 Fiecare Utilizator, in momentul inscrierii unei Recenzii pe Platforma Tazz, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
12.2.1 Sa faca referiri doar la caracteristicile unui Produs sau Serviciu, evitand informatiile legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii ce tin de modul de desfasurare al Comenzii.
12.2.2 Sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare.
12.2.3 Sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta orice alt Utilizator.
12.2.4 Sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv dreptul altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate.
12.2.5 Sa folosesca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit Produs sau Serviciu de pe Platforma, fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii.
12.2.6 Sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume si/sau prenume, etc) sau orice alte informatii care pot determina dezvaluirea acestor date personale.
12.2.7 Sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte website-uri /Platforme comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Partenerul.
12.2.8 Sa nu utilizeze Recenzia ca mijloc de comunicare cu Partenerul sau Livratorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Partenerului/Tazz inscrise pe Platforma sau instrumentele puse la dispozitie de catre Platforma.
12.3 Utilizatorii care au acordat recenzii text cu nota 1,2 sau 3 (inclusiv recenzii anonime) vor fi contactati telefonic in vederea solutionarii amiabile a situatiei si preluarii acordului de stergere/editare a recenziei.
In situatia in care recenzia este acordata Livratorului, in baza acordului telefonic prealabil, recenzia poate fi stearsa/editata. In cazul refuzului Utilizatorului, recenzia ramane afisata pe Platforma Tazz conform art. 12.1 impreuna cu un raspuns din partea Tazz referitor la rezolvarea situatiei.
In situatia in care recenzia este acordata Partenerului, recenzia ramane afisata pe Platforma Tazz conform art. 12.1 impreuna cu un raspuns din partea Tazz referitor la rezolvarea situatiei.
In cazul in care Tazz constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului de a inscrie Recenzii.
12.4 Tazz isi rezerva dreptul de a suspenda sau chiar desfiinta contul Utilizatorului, refuzand solicitarile ulterioare de folosire a website-ului sau a aplicatiei, in situatia in care Utilizatorul ofera informatii false, are un limbaj licentios, injurios, instigator sau un comportament necorespunzator ce se abate de la normele bunei cuviinte.
12.5 Tazz garanteaza publicarea Recenziei in mod anonim, acolo unde Utilizatorul opteaza. Tazz isi rezerva dreptul de a contacta Utilizatorii (inclusiv cei care opteaza pentru publicarea Recenziei in mod anonim) pentru a afla mai multe informatii cu privire la Recenzia acestora.
13.1 Atat website-ul cat si aplicatia Tazz folosesc cookie-uri proprii (first-party cookie) cat si cookie-uri de la terti (third-party cookies) pentru a oferi Utilizatorilor o experienta de navigare superioara si servicii adaptate nevoilor specifice ale acestora.
13.2 Aceste cookies sunt fisiere de mici dimensiuni formate din litere si numere, care pot fi stocate de catre Utilizator, pe dispozitivele de pe care acceseaza Platforma Tazz.
13.3 Utilizatorul poate sa elimine fisierele de tip cookies, accesand rubrica de setari din motorul de cautare folosit (browser).
13.4 Pentru mai multe detalii despre fisierele de tip cookies, cum sunt utilizate si la ce anume, va recomandam sa parcurgeti informatiile din sectiunea dedicata: Politica de utilizare a fisierelor de tip Cookie, precum si urmatorul link: All About Cookies.
14.1. Orice încercare de a accesa neautorizat datele personale ale vreunui utilizator sau de a modifica conținutul website-ului tazz.ro sau a aplicației Tazz, sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acestea, este considerată fraudă și va face obiectul unei plângeri penale la organele competente, împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să comită aceste fapte.
14.2. De asemenea, introducerea, modificarea sau ștergerea de date informatice, restricționarea accesului la aceste date ori împiedicarea în orice mod a funcționării unui sistem informatic, în mod neautorizat, în scopul de a obține un beneficiu material pentru sine sau pentru altul, dacă s-a cauzat o pagubă unei persoane, constituie fraudă informatică și se pedepsește conform Codului Penal în vigoare.
15.1 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
15.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte dauna-interese.
16.1 Drepturile si obligatiile partilor, impuse de prezentele Termene si Conditii, precum si toate efectele juridice pe care le produce prezentul acord vor fi interpretate si guvernate de legea romana in vigoare.
16.2 Litigiile care au ca obiect prezentul Document, vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Timisoara.
16.3 Oricare dintre partile prezentului Document are posibilitatea de a depunde o reclamatie si de a solicita solutionarea ei cu ajutorul unei entitati independente de solutionare a litigiilor, folosind un intrument online dezvoltat de Comisia Europeana, care poate fi accesat aici.
17.1 Utilizatorii website-ului sau a aplicatiei Tazz pot solicita rezolvarea unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor.
17.2 Tazz acorda tot interesul in rezolvarea tuturor reclamatiilor intr-un termen rezonabil, de accea va rugam ca in cazul in care doriti sa ne reclamati un anume aspect care este in dezacord cu asteptarile dumneavoastra, sa ne scrieti la adresa support@tazz.ro, specificand subiectul reclamat si detaliile referitoare la acesta, precum si datele dumneavoastra de contact.
17.3 Termenul de raspuns este de maximum 15 zile lucratoare de la data receptionarii reclamatiei.
Alegând să nu acceptați Termenii și Condițiile Generale vom fi în imposibilitatea de a vă oferi serviciile noastre, deoarece întregul proces are la bază informațiile colectate de la dumneavoastră, fără de care nu se poate onora comanda dumneavoastră online.