Recenzii (317)
Anunțare lipsă produse

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Comanzi una, primesti ce au ei chef. Greu e sa suni clientul sa il anunti ca nu gasesti produsul. Comandati de la Kaufland, merita!

Salutari, Razvan! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Daca am comandat Pepsi Max însemna că vreau Pepsi Max, nu clasic cu zahăr. La fel și Redbull.

Buna, Cosmin ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Iarăși produse lipsa, un alt produs comandat a fost înlocuit cu un produs de calitate mai slaba, la același preț.. Nu mai comand de la ei clar.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
au lipsit produse, am platit mai mult..

Buna, Silvia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
O mai mare atenție la produsele din comanda. Nu am primit tot ce am comandat.
Am făcut o comanda la kaufland... Jalnic! Am așteptat aproape 4 ore sa primesc comanda... Și nici măcar nu am primit toate produsele comandate. Dar bineînțeles, fiind necesar sa fac plata cu cardul înainte... Bani mi-au fost luați toți. Practic am plătit niște produse asa degeaba. Raman la bringo și glovo.

◦ Buna, Crina ! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Andreea de la Tazz
A uitat de banane dar in rest totul in regula.
Lipsa produse.
Cârnații din comandă sunt stricați, pot să arăt poze, și din păcate nu pot să reproduc mirosul. În loc de 4 beri, am primit doar 3, Lipsesc produse, legăturile de mărar, pătrunjel și ridichi, am fost înștiințat de comerciant că nu au pe stoc, dar nu am primit suma pentru produse înapoi.

Buna, Gelu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
Produse lipsa si nici o procedura de inlocuire, nici banii nu au fost returnați

Salutare, Reka! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Florentina de la Tazz
corectitudinea, să anunțați clientul când sunt produse diferite

Buna, Camelia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
nu toate produse au venit pe care am comandat, iar pretul produselor nevenite nu a fost returnat pe cardul meu.

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Nu am primit produsul pe care l-am comandat.

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Lipsă lapte praf Nestlé, fără să fiu anunțat

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
a întârziat 3 ore și nici nu am putut sa primesc detalii despre comanda
Prea multe: comunicare defectuaoasa, timp de "pregatire", timp de livrare, urmarire livrare, etc...

Salutari, Miklos! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Andreea de la Tazz
Timp de asteptare enorm!!!! Livrare dupa 3 ore de la comanda!!! Dezamagitor!!!!

◦ Salutari! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Simona de la Tazz
produsele livrate nu sunt cele comamdate. Sunt schimbate brandurile fara a fi consultat clientul si nimeni nu anunta ca unele produse sun indisponibile. Calitatea livrarilor de.la Kaufland a decazut foarte mult. sunt foarte dezamagit.

Buna, Calin! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
acuratetea comenzii
De ce nu este opțiunea să cer mașină??? Curierul a adus un bax de apă și încă câteva kilograme de mâncare cu BICICLETA, și eu trebuia să le aduc sus cu toate că deaceea sm comandat, că am o durere de spate, de nu pot ridica greutate!

Salutare! Intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Personalul Tazz
2 produse nu corespund cu ceea ce a fost comandat.

Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Sub orice critica. Rosii pe jumatate stricate, comandat un vin, primit altul. Nu e prima oara dar cu siguranta e ultima!
Mi au lipsit doua produse din lista de cumpărături și contravaloarea nu am primit o deși plata a fost făcute online!
Am asteptat destul de mult si au gresit comanda macar am primit cupon inapoi

Hey! Iti multumim pentru comanda si pentru feedback!Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Mulțumită!

Îți mulțumim,❤️ Echipa Tazz by eMAG
Au lipsit câteva produse comandate, probabil nu erau pe stoc. În aceste cazuri cum se restituie diferența? Nu e sumă foarte mare, dar așa ar fi corect.
Încă niciodată nu am primit ceea ce am comandat. De 2 zile comand pâine și nu primesc. Astăzi am primit în loc de apă minerală carbogazoasa, apă plată. S-a întâmplat să îmi lipsească produse dar banii nu mi s-au restituit. În loc de pâine am primit gris de grâu. In loc de fanta de portocale am primit de struguri, in loc de 6 kg de faina am primit 12, data trecuta in loc de zahar pudra am primit zahar cristal. Nu recomand.
Super. Recomand.

Buna, Andreea! Iti multumim pentru feedback-ul oferit. Ne bucuram sa stim ca suntem in topul preferintelor tale si ca experienta alaturi de noi a fost una placuta pentru tine. Te mai asteptam! :) Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Doar o parte din produse au ajuns. Am fost sunat pentru unul din ele, care nu era pe stoc și la care am renunțat, dar de restul nu au zis nimic.

Salutare, Luca! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. ☺ Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Am plătit banane BIO și am primit normale. Nu am fost sunat sa confirm aceasta înlocuire.
Toate produsele cum trebuie,si livrare la timp
Rapid

Buna, Victor! Multumim pentru comanda si pentru feedback! ☺ Suntem fericiti sa stim ca a fost pe gustul tau! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Nu am primit tot ce am comandat!
am făcut comanda la ora 15 Si a ajuns la mine la 18 2 ore întârziere a doua comanda tot neplacuta ...
Am comandat doua pachete de țigări touch xl simplu și am primit touch xl plus care sunt mult mai tari(10mg) ceea ce mi a displacut deoarece nu e aceeași treabă Fumătorii știu ce zic
Cei mai baieti sunt oamenii de la tazz ❤️
Am comandat bere cu alcool 4% si am primit aceeasi marca fara alcool.Ar trebui sa fie mai atenti la comanda!
Nu mi-a ajuns toata comanda desi am platit totul si este pe bon!
Jumătate din produsele cumparate nu au sosit !!
Produse lipsa

Buna, Patrizia! Intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Au sosit toate produsele comandate intr-un timp foarte scurt, m-au sunat daca le permit sa schimbe un produs pe care nu il aveaua pe stoc
nu am primit tot din comanda
Lipsesc multe lucruri din ce am dat comanda, altele au fost înlocuite fără acordul meu. Slab
12 beri și au venit numai 6.
Am comandat 2 kg de lamaie vrac, mi sa trimis 0.5 kg la plasa, am comandat doua plicuri de condiment de usturoi granulat mi sa trimis unu, si din sare de lamaie mi sa trimis 5 ori mai putin cantitatea comandata...
Am primit comanda rapid, dar cu un produs lipsa:)
milkshake ul trebuia să fie cu vanilie, nu cu banane. comandasem 2 pachete de biscuiți, am primit doar unul.
lipsesc produse
am comandat o sticla la 0.7 si a venit la 0.5. Bravo tazz
Am comandta 3 pungi de Purina, am platit 3 si am primit 2.
Nu mi ati adus tigarile care trebuie. Cum pot sa le schimb?
livrarea a fost foarte rapida
Comandat printre altele paine si primit... fara paine. Nu telefon, nu mesaj, nu nimic.
Am dat o comanda de la Kaufland cu voucher de 25 lei reducere si cand a ajuns acasa am constatat ca lipseau produse in valoare de aproximativ 25 lei. Fara sa fiu anuntata in prealabil despre aceste schimbari, fara sa fiu intrebata la ce as vrea sa renunt.
Produse lipsa din comanda iar altee inlocuite cu produse care nu le-am comandat.
Din pacate este a treia oara cand nu primesc toata comanda. Cred ca trebuie sa verificați de doua ori inainte de livrare.
Totul a decurs ok.
Comandă incompletă
ceea ce aveam nevoie, nu l-au trimis
Comanda incompleta deși am plătit integral online, produse schimbate fata de ce am comandat fără a fi înștiințat. Nu își asuma nimeni greșeala. De evitat kaufland!!!
Din păcate, a lipsit un produs din lista, iar altul a fost din alt sortiment.
Foarte bun!!
Comanda a fost incompletă, cu un produs lipsă. De asemenea, două ouă au fost crăpate în timpul livrării. Sper ca pe viitor să se dea dovadă de mai multă atenție.
Comanda a venit într-un timp foarte scurt, totul în perfectă regulă.
Totul este perfect atunci cand comanzi de la Kaufland, mai ales personalul. Va Multumesc frumos
foarte rapid și prompt totul,de la împachetare pana la livrare ! recomand cu încredere . Ovidiu un băiat de nota 10.
Nu am primit toată comanda. Va rog frumos, sa verificați tot. Din comanda am primit o caserola de căpșuni în loc de 3, nu am primit castraveți erau 2 buc fabio, șampon pentru copii, sticks-uri 6 bucăți, goldefischli minicrackers 3 buc, pufuleți 2 buc nescafe capuccino 1 buc.
Nu au fost livrate toate produsele din comanda...
Am comandat apa minerală de 0,5l, am primit de 2l, am comandat suc de portocale a, primit portocale. Nu e capăt de lume, dar un pic de atenție in plus de la Kaufland nu ar strica.
Cum se poate ca dintr-o comanda de 28 de produse sa se livreze doar 18. Aplicatia nu ar trebui sa arate produsele ce nu se gasesc in magazin... numai pierd timpul prin lista de produse ca sa aflu la final ca nu sunt disponibile
fara painea comandata.
Am făcut plata cu cardul dar jumătate din produse lipsesc și erau unele produse care erau schimbate adică în loc de zahăr pudră am primit zahăr cristal care nu este același lucru. Trebuia să contactez echipa Tazz să - mi restituie banii. Nu sunt mulțumită și nici nu recomand.