Detalii Kaufland Targu Mures
Adresa:
Program:
Luni
08:00 - 21:30
Marți
08:00 - 21:30
Miercuri
08:00 - 21:30
Joi
08:00 - 21:30
Vineri
08:00 - 21:30
Sâmbătă
08:00 - 21:30
Duminică
08:00 - 19:30

Recenzii (317)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Gaspar Akos
la 22 May 2022

Anunțare lipsă produse

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Zeceș Răzvan
la 19 May 2022

Comanzi una, primesti ce au ei chef. Greu e sa suni clientul sa il anunti ca nu gasesti produsul. Comandati de la Kaufland, merita!

Salutari, Razvan! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Cosmin Ciocănaș
la 03 May 2022

Daca am comandat Pepsi Max însemna că vreau Pepsi Max, nu clasic cu zahăr. La fel și Redbull.

Buna, Cosmin ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florina de la Tazz

Réka Ferencz
la 15 Mar 2022

Iarăși produse lipsa, un alt produs comandat a fost înlocuit cu un produs de calitate mai slaba, la același preț.. Nu mai comand de la ei clar.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz   

Silvia Dunca
la 25 Feb 2022

au lipsit produse, am platit mai mult..

Buna, Silvia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 24 Feb 2022

O mai mare atenție la produsele din comanda. Nu am primit tot ce am comandat.

Crina Chib
la 22 Feb 2022

Am făcut o comanda la kaufland... Jalnic! Am așteptat aproape 4 ore sa primesc comanda... Și nici măcar nu am primit toate produsele comandate. Dar bineînțeles, fiind necesar sa fac plata cu cardul înainte... Bani mi-au fost luați toți. Practic am plătit niște produse asa degeaba. Raman la bringo și glovo.

◦ Buna, Crina ! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Andreea de la Tazz 

Y L S 7
la 12 Feb 2022

A uitat de banane dar in rest totul in regula.

Anonim
la 12 Feb 2022

Lipsa produse.

Gelu
la 02 Feb 2022

Cârnații din comandă sunt stricați, pot să arăt poze, și din păcate nu pot să reproduc mirosul. În loc de 4 beri, am primit doar 3, Lipsesc produse, legăturile de mărar, pătrunjel și ridichi, am fost înștiințat de comerciant că nu au pe stoc, dar nu am primit suma pentru produse înapoi.

Buna, Gelu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Réka Ferencz
la 29 Jan 2022

Produse lipsa si nici o procedura de inlocuire, nici banii nu au fost returnați

Salutare, Reka! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz 

Camelia Blaga
la 25 Jan 2022

corectitudinea, să anunțați clientul când sunt produse diferite

Buna, Camelia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Bartha Balázs-Szilárd
la 20 Jan 2022

nu toate produse au venit pe care am comandat, iar pretul produselor nevenite nu a fost returnat pe cardul meu.

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Bataga Andrada
la 11 Jan 2022

Nu am primit produsul pe care l-am comandat.

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Gaspar Akos
la 09 Jan 2022

Lipsă lapte praf Nestlé, fără să fiu anunțat

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 30 Dec 2021

a întârziat 3 ore și nici nu am putut sa primesc detalii despre comanda

Miklos Horvath
la 27 Dec 2021

Prea multe: comunicare defectuaoasa, timp de "pregatire", timp de livrare, urmarire livrare, etc...

Salutari, Miklos! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Andreea de la Tazz 

- utilizator -
la 17 Dec 2021

Timp de asteptare enorm!!!! Livrare dupa 3 ore de la comanda!!! Dezamagitor!!!!

◦ Salutari! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Muntean Calin
la 21 Oct 2021

produsele livrate nu sunt cele comamdate. Sunt schimbate brandurile fara a fi consultat clientul si nimeni nu anunta ca unele produse sun indisponibile. Calitatea livrarilor de.la Kaufland a decazut foarte mult. sunt foarte dezamagit.

Buna, Calin! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 18 Oct 2021

acuratetea comenzii

Petho-Devay Ildiko
la 18 Oct 2021

De ce nu este opțiunea să cer mașină??? Curierul a adus un bax de apă și încă câteva kilograme de mâncare cu BICICLETA, și eu trebuia să le aduc sus cu toate că deaceea sm comandat, că am o durere de spate, de nu pot ridica greutate!

Salutare! Intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Gaspar Akos
la 12 Oct 2021

Personalul Tazz

Eugen Festeu
la 08 Oct 2021

2 produse nu corespund cu ceea ce a fost comandat.

Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 09 Sep 2021

Sub orice critica. Rosii pe jumatate stricate, comandat un vin, primit altul. Nu e prima oara dar cu siguranta e ultima!

Anonim
la 28 Aug 2021

Mi au lipsit doua produse din lista de cumpărături și contravaloarea nu am primit o deși plata a fost făcute online!

Norbi Ceaun
la 02 Aug 2021

Am asteptat destul de mult si au gresit comanda macar am primit cupon inapoi

Hey! Iti multumim pentru comanda si pentru feedback!Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Zalanyi Eva
la 02 Aug 2021

Mulțumită!

Îți mulțumim,❤️ Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 27 Jul 2021

Au lipsit câteva produse comandate, probabil nu erau pe stoc. În aceste cazuri cum se restituie diferența? Nu e sumă foarte mare, dar așa ar fi corect.

Zalanyi Eva
la 24 Jul 2021

Încă niciodată nu am primit ceea ce am comandat. De 2 zile comand pâine și nu primesc. Astăzi am primit în loc de apă minerală carbogazoasa, apă plată. S-a întâmplat să îmi lipsească produse dar banii nu mi s-au restituit. În loc de pâine am primit gris de grâu. In loc de fanta de portocale am primit de struguri, in loc de 6 kg de faina am primit 12, data trecuta in loc de zahar pudra am primit zahar cristal. Nu recomand.

Andreea Dee
la 14 Jul 2021

Super. Recomand.

Buna, Andreea! Iti multumim pentru feedback-ul oferit. Ne bucuram sa stim ca suntem in topul preferintelor tale si ca experienta alaturi de noi a fost una placuta pentru tine. Te mai asteptam! :) Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Luca Radu
la 09 Jul 2021

Doar o parte din produse au ajuns. Am fost sunat pentru unul din ele, care nu era pe stoc și la care am renunțat, dar de restul nu au zis nimic.

Salutare, Luca! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. ☺ Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 02 Jul 2021

Am plătit banane BIO și am primit normale. Nu am fost sunat sa confirm aceasta înlocuire.

Anonim
la 30 Jun 2021

Toate produsele cum trebuie,si livrare la timp

Victor N
la 30 Jun 2021

Rapid

Buna, Victor! Multumim pentru comanda si pentru feedback! ☺ Suntem fericiti sa stim ca a fost pe gustul tau! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

RADULESCU MARIN
la 29 Jun 2021

Nu am primit tot ce am comandat!

Blanka Krisztina
la 29 Jun 2021

am făcut comanda la ora 15 Si a ajuns la mine la 18 2 ore întârziere a doua comanda tot neplacuta ...

Anonim
la 29 Jun 2021

Am comandat doua pachete de țigări touch xl simplu și am primit touch xl plus care sunt mult mai tari(10mg) ceea ce mi a displacut deoarece nu e aceeași treabă Fumătorii știu ce zic

Anonim
la 27 Jun 2021

Cei mai baieti sunt oamenii de la tazz ❤️

Malanzani Zoe
la 26 Jun 2021

Am comandat bere cu alcool 4% si am primit aceeasi marca fara alcool.Ar trebui sa fie mai atenti la comanda!

Anonim
la 26 Jun 2021

Nu mi-a ajuns toata comanda desi am platit totul si este pe bon!

Anonim
la 25 Jun 2021

Jumătate din produsele cumparate nu au sosit !!

Patrizia Manea
la 25 Jun 2021

Produse lipsa

Buna, Patrizia! Intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Norbi Croitoru
la 25 Jun 2021

Au sosit toate produsele comandate intr-un timp foarte scurt, m-au sunat daca le permit sa schimbe un produs pe care nu il aveaua pe stoc

Anonim
la 24 Jun 2021

nu am primit tot din comanda

- utilizator -
la 22 Jun 2021

Lipsesc multe lucruri din ce am dat comanda, altele au fost înlocuite fără acordul meu. Slab

Anonim
la 22 Jun 2021

12 beri și au venit numai 6.

Levente Murasan
la 21 Jun 2021

Am comandat 2 kg de lamaie vrac, mi sa trimis 0.5 kg la plasa, am comandat doua plicuri de condiment de usturoi granulat mi sa trimis unu, si din sare de lamaie mi sa trimis 5 ori mai putin cantitatea comandata...

Anonim
la 20 Jun 2021

Am primit comanda rapid, dar cu un produs lipsa:)

Anonim
la 20 Jun 2021

milkshake ul trebuia să fie cu vanilie, nu cu banane. comandasem 2 pachete de biscuiți, am primit doar unul.

Ovidiu Andrei
la 19 Jun 2021

lipsesc produse

Opah Opac
la 18 Jun 2021

am comandat o sticla la 0.7 si a venit la 0.5. Bravo tazz

Attila Balogh
la 18 Jun 2021

Am comandta 3 pungi de Purina, am platit 3 si am primit 2.

Pescut Simina
la 16 Jun 2021

Nu mi ati adus tigarile care trebuie. Cum pot sa le schimb?

Rareș Iulian Chirilă
la 16 Jun 2021

livrarea a fost foarte rapida

Anonim
la 16 Jun 2021

Comandat printre altele paine si primit... fara paine. Nu telefon, nu mesaj, nu nimic.

Anonim
la 15 Jun 2021

Am dat o comanda de la Kaufland cu voucher de 25 lei reducere si cand a ajuns acasa am constatat ca lipseau produse in valoare de aproximativ 25 lei. Fara sa fiu anuntata in prealabil despre aceste schimbari, fara sa fiu intrebata la ce as vrea sa renunt.

Mihai Cosmin
la 13 Jun 2021

Produse lipsa din comanda iar altee inlocuite cu produse care nu le-am comandat.

Anonim
la 13 Jun 2021

Din pacate este a treia oara cand nu primesc toata comanda. Cred ca trebuie sa verificați de doua ori inainte de livrare.

Vinteler Ovidiu
la 13 Jun 2021

Totul a decurs ok.

Anonim
la 11 Jun 2021

Comandă incompletă

Andrei
la 10 Jun 2021

ceea ce aveam nevoie, nu l-au trimis

Alexandru Butunoi
la 08 Jun 2021

Comanda incompleta deși am plătit integral online, produse schimbate fata de ce am comandat fără a fi înștiințat. Nu își asuma nimeni greșeala. De evitat kaufland!!!

Andreea Ungureanu
la 07 Jun 2021

Din păcate, a lipsit un produs din lista, iar altul a fost din alt sortiment.

Ma Clau Quiroz
la 07 Jun 2021

Foarte bun!!

Diana
la 04 Jun 2021

Comanda a fost incompletă, cu un produs lipsă. De asemenea, două ouă au fost crăpate în timpul livrării. Sper ca pe viitor să se dea dovadă de mai multă atenție.

Anonim
la 03 Jun 2021

Comanda a venit într-un timp foarte scurt, totul în perfectă regulă.

Anonim
la 31 May 2021

Totul este perfect atunci cand comanzi de la Kaufland, mai ales personalul. Va Multumesc frumos

tiberiu fara
la 22 May 2021

foarte rapid și prompt totul,de la împachetare pana la livrare ! recomand cu încredere . Ovidiu un băiat de nota 10.

Florentina
la 08 May 2021

Nu am primit toată comanda. Va rog frumos, sa verificați tot. Din comanda am primit o caserola de căpșuni în loc de 3, nu am primit castraveți erau 2 buc fabio, șampon pentru copii, sticks-uri 6 bucăți, goldefischli minicrackers 3 buc, pufuleți 2 buc nescafe capuccino 1 buc.

Anonim
la 28 Apr 2021

Nu au fost livrate toate produsele din comanda...

la 02 Apr 2021

Am comandat apa minerală de 0,5l, am primit de 2l, am comandat suc de portocale a, primit portocale. Nu e capăt de lume, dar un pic de atenție in plus de la Kaufland nu ar strica.

Zoltan Jakab
la 28 Mar 2021

Cum se poate ca dintr-o comanda de 28 de produse sa se livreze doar 18. Aplicatia nu ar trebui sa arate produsele ce nu se gasesc in magazin... numai pierd timpul prin lista de produse ca sa aflu la final ca nu sunt disponibile

Daniel Portik
la 24 Mar 2021

fara painea comandata.

Zalanyi Eva
la 25 Jan 2021

Am făcut plata cu cardul dar jumătate din produse lipsesc și erau unele produse care erau schimbate adică în loc de zahăr pudră am primit zahăr cristal care nu este același lucru. Trebuia să contactez echipa Tazz să - mi restituie banii. Nu sunt mulțumită și nici nu recomand.