Detalii Kaufland Ploiești
Adresa:
Ploiești
vezi pe hartă
Program:
Luni
08:00 - 21:30
Marți
08:00 - 21:30
Miercuri
08:00 - 21:30
Joi
08:00 - 21:30
Vineri
08:00 - 21:30
Sâmbătă
08:00 - 21:30
Duminică
08:00 - 20:30

Recenzii (1615)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Onoiu Liviana
la 26 May 2022

Comanda intarziata! A durat aproximativ 2 ore. Plus usturoiul stricat. Dintr-o plasa intreaga nu am putut folosi nimic.

Buna, Liviana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Constantin Madalin George
la 23 May 2022

Am comandat un tip de cascaval si am primit alt tip.

Buna, Madalin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Ana Maria Petre
la 13 May 2022

mi-au lipsit multe produse din comanda

Buna, Ana Maria! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Catalina Metea
la 12 May 2022

înlocuirea produselor

Buna, Catalina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Bianca Mihai
la 02 May 2022

Poate Trimiteți comanda completa următoarea data :)

Buna, Bianca! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

savulescu
la 28 Apr 2022

Lipsa un produs.

Dima Georgiana
la 23 Apr 2022

Nu a ajuns tot ce este pe bon,în schimb banii mi s au luat pe toate produsele comandate.Nu am cand sa mai ajung in magazin ,dar cu siguranță voi veni luni pentru reclamații !!!

Salutare, Georgiana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Raluca de la Tazz

Anonim
la 20 Apr 2022

Produsele livrate nu au corespuns cu ce s-au comandat

Anonim
la 07 Apr 2022

au schimbat produsul fara sa fiu anuntat

Anonim
la 03 Apr 2022

Am comandat un produs pentru care am plătit 30 de lei, iar pe bon apare la 17 lei, ceea ce este si real. Plus ca in 99% din cazurile in care comandam se-ntâmpla sa nu aveți minim un produs pe stoc si plătind cu cardul, ni se recomanda sa-l înlocuim cu altceva.

cristina Gheorghitoiu
la 28 Mar 2022

Să se respecte comanda. Am comandat 4 caiete dictando (Caiet Basic A5 48 file Dictando) și am primit de matematică

Buna, Cristina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Soficaru Andrei
la 25 Mar 2022

Am primit comanda incompleta. Cum recuperez diferenta?

Buna, Andrei! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

ioana andreea muresanu
la 25 Mar 2022

Am comandat detergent lichid ariel baby și am primit detergent ariel montain șpring pentru adulți

Salutare, Ioana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Ioana de la Tazz

- utilizator -
la 23 Mar 2022

Am cerut un produs , mi -sa adus altceva , deși pe bon era ce am cerut eu

Salutari! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Mihai Tintea
la 16 Mar 2022

Nu au fost puse in cos migdalele dar nici nu am fost contactat in legatura cu aceasta problema, eventual sa mi se ofere un produs similar. Si mai adaug ca acest comportament al celor care alcatuiesc cosul apare frecvent la comenzile Kaufland.

Salutari, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Ghioca Mariana
la 10 Mar 2022

lipsa produse sa va fie rușine plus am comandat biscuiți ore la 66g.si miati dat biscuiți mini la 48gr.

Buna, Mariana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Ruxandra de la Tazz

Dumitru Paul
la 09 Mar 2022

nu sunt in stare sa respecte o comanda data, comand cartofi rosi ei pun albii ca de tot cartof e, comand lapte zuzu ei pun o marca ce nu am luat-o niciodata de tot lapte este comand banane bio ei pun banane standard de tot banana e ce conteaza ca eu am comandat ceva anume

Salutare, Paul! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz  

Pana Alexandra
la 09 Mar 2022

nu au avut produsele inițiale și s-a făcut inlocuirea

Buna, Alexandra! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Florentina de la Tazz 

Laura Cioc
la 09 Mar 2022

Nu primesc niciodata comanda completa!

Buna, Laura! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Florentina de la Tazz 

Anonim
la 08 Mar 2022

Lipsa produse în comanda.

Anonim
la 06 Mar 2022

Nu au venit toate produsele. pe factura e adevarat ca nu apar, dar banii cand se returneaza?

Mihai U.
la 06 Mar 2022

A lipsit un produs din comanda achitata online in avans.

Salutare, Mihai! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Gabriel
la 05 Mar 2022

Primit mai putine produse decat am comandat si platit efectiv.

Buna, Gabriel! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Morarus Mihaela
la 03 Mar 2022

Produse lipsă ,înlocuirea produselor comandate de mine cu unele mai ieftine!

Buna, Mihaela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Dan Pita
la 02 Mar 2022

Calitatea livrarii

Loredana Smau
la 01 Mar 2022

Banii mi-au fost luați de doua ori de pe card pentru comanda asta! Inacceptabil!

Salutari, Loredana! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Stefan de la Tazz

Anonim
la 28 Feb 2022

Din păcate, produse puține pe site și din acelea lipsesc multe!

Georgiana Florea
la 26 Feb 2022

am plasat prima mea comanda si lipsesc 3 produse fizic. Am discutat imediat ce am descoperit cu dna care le-a livrat, insa m-au indrumat catre magazin. Deloc multumita.

Buna, Georgiana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Gogu Andreea Maria
la 26 Feb 2022

Lipsa produse

Buna, Maria! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 25 Feb 2022

interactiunea cu vanzatorul Kaufland si distribuitor

Elena Ionescu
la 24 Feb 2022

Comanda sosita aiurea

Buna, Elena! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Marinela Titianu
la 22 Feb 2022

lipsa produs

Salutare, Marinela! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Dante
la 21 Feb 2022

Nuca de cocos mi sa adus sparta respectiv stricata la interior...

Salutare, Dante! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Dumitru Paul
la 21 Feb 2022

comanda incompleta

Hei! Iti multumim sincer pentru comanda si feedback si ne bucuram ca ai fost de acord sa povestim despre situatia intampinata! Vom tine cont de cele mentionate. Mai presus de orice, insa, suntem fericiti sa stim ca situatia ta a fost rezolvata iar acum totul este in regula! Irina :) Echipa Tazz

Ionescu Felix
la 19 Feb 2022

Deși am comandat câte DOUĂ (2) exemplare din unele produse, doar unele au venit chiar două. Adunat cu faptul că angajatul Kaufland a sunat să spună că nu găsește PATRU (4) articole ce am zis că e bine să întrebe colegii că la fel a fost și săptămâna trecută cu alte produse iar el că nu, că știe (la fel ca și colega anterior), dar astăzi nu le-a mai găsit, și i-am zis să le elimine, astfel încât, de la comandă de 200,89 am chitanță de 137,90 incluzând sacoșa ce nu se putea adăuga comenzii. Lipsesc 1 suc de 1 litru și un Pepsi de 2,5 litri (livrat doar câte unul, deși comandate câte două). Angajații Kaufland ce fac colectarea produselor nu-și prea dau interesul, după părerea mea. Păcat, credeam că sunt interesați să vândă, dar, probabil doar managerii și patronii sunt.

Salutari, Felix! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Stoica Paul Livian
la 19 Feb 2022

Lipsesc produse platite

Buna, Paul! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz 

Elena Purcaroiu
la 18 Feb 2022

Numărul bucăților comandate nu coincide cu cel al produselor primite.

Salutare, Elena! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Stoisnovici Letitia
la 15 Feb 2022

din 3 grapefruit a 1 e stricată mandarinele sunt mici cat o nuca am comandat 2 cutii mix praline Ferreri de 83g fiecare și am primit o cutie de 200 g cu Ferreri..."alta gâscă in alta traista". Ce facem??? Această situație a început să fie foarte frecventa! Nu se poate sa nu fiu sunata și întrebată despre disponibilitatea produselor din c.da. Sunt un client fidel...vă bateți joc????

Salutare, Letitia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

George Bogdan
la 14 Feb 2022

Este a 2 a oară când produsele sunt înlocuite fără acceptul meu. In plus nu se onorează toată comanda. Totodata vin produse cu termenul de valabilitate la minim ( de exemplu expira in 24-48). Per total serviciul de la tazz e Ok însă se așteaptă extraordinar de mult pana se intra in legătura cu agenții.

Salutare, Bogdan! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Cristina M
la 13 Feb 2022

Unul din produse nu a fost disponibil si nu a fost livrat, însa suma finala a ramas aceeasi.

Buna, Cristina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Bianca Mihai
la 13 Feb 2022

Lipsă de respect față de client. Două comenzi efectuate aici și mereu am avut probleme, niciodată nu am primit produsele, mereu sunt produse lipsa. E bine ca avem respect ;)

Buna, Bianca! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Anne marie
la 12 Feb 2022

Nu toate preturile sunt conforme! Au lipsit destule produse din comanda din cauza asta. Implementati cumva si plata la livrare!

Salutare, Anne! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Popescu Robert
la 12 Feb 2022

Este a doua oara cand gresesc produsele. Am cerut pulpe inferioare curcan si au pus de pui, diferență de pret intre ce am platit si ce este pe bonul de casa de 9,65 lei

Salutari, Robert! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Diana de la Tazz 

Vivek Chaturvedi
la 11 Feb 2022

Am comandat cartofi albi si am primit rosii. Alte 4 produse comandate nu mi au fost livrate. Initial am crezut ca nu le mai aveati pe stoc, dar kinder bueno este imposibil sa nu aveti. Comenzile ar trebui pregatite cu mai mare atentie, imi dati senzatia ca nu va intereseaza deloc experienta clientului. Pentru produsele lipsa imi voi primi banii inapoi, dar pentru asta a trebuit sa mi pierd 20 minute asteptand si apoi vorbind pe chat. Daca stiam ca voi aloca atata timp comenzii veneam si le cumparam singura. Mi-ati lasat un gust amar!

Buna, Vivek! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florina de la Tazz 

Stoisnovici Letitia
la 10 Feb 2022

florile...frunzele cam ofilite și strivite

Daniel D
la 09 Feb 2022

este a 3a oară când un produs este pe bonul fiscal, dar nu ajunge la destinație. plătesc degeaba.

Salutare, Daniel! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Oprea Denisa
la 09 Feb 2022

11 prăjituri in loc de 12, dar pe bon apar 12

Buna, Denisa! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Ionut Madalin Costache
la 07 Feb 2022

În loc de coca cola norma a adus coca cola 0 și în loc de pâine alba a adus pâine de secara

Salutari, Ionut! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Anonim
la 07 Feb 2022

Mi-au gresit un produs, in rest totul ok

Fulgeanu Andreea
la 06 Feb 2022

As fi vrut sa țineți cont și de rubrica "order note" și pe viitor la legume/fructe sa stabiliți la fiecare produs ce înseamnă 1 (unitate) : kg, bucata. E cam mult pt mere, de exemplu, pt 1 unitate sa primesc 1,670 kg, pentru banane 1,49kg. Se strica în frigider pana la următoarea comanda :))) pentru asta, astăzi 4 stele. Sper sa îmbunătățiti acest aspect!

Anonim
la 05 Feb 2022

imi lipsesc 2 produse din comanda si altul este altceva decât am comandat

Popescu Robert
la 05 Feb 2022

Am cerut sa se faca livrarea la 16:30, dar deja la 15:00 livratorul era la usa.

Anne marie
la 05 Feb 2022

Absorbante - ambalaj desfacut si deteriorat, am comandat crema de fata de zi, am primit de noapte… Minunat!

Buna, Anne! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Radu Georgiana
la 03 Feb 2022

Am comandat cablu pentru iphone…mi-au trimis cu totul altceva…

Buna, Georgiana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Claudia de la Tazz

Paula Toma
la 01 Feb 2022

Nu am primit o pungă de portocale

Buna, Paula! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Bratu Ileana
la 31 Jan 2022

am primit alt produs in locul unui produs din cele comandate

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Ionescu Razvan-Marius
la 30 Jan 2022

am primit produse pe care nu le-am comandat

Ana Radu
la 30 Jan 2022

Au incurcat tigarile si au trimis produse inlocuitoare fara sa ma contacteze

Salutari, Ana! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Catalina Metea
la 30 Jan 2022

apelare pentru înlocuirea produselor lipsa

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Onoiu Liviana
la 30 Jan 2022

Comanda intarziata! Nu este prima oara.

Buna, Liviana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Valentina de la Tazz

Mihai U.
la 29 Jan 2022

ca de obicei Kaufland nu acorda atentie comenzilor: produse necalitative (banane stricate, cartofi cat nuca, etc), fructele si legumele neambalate, aruncate gramada intr-o sacosa peste alte produse. in plus pretul final cu peste 10 lei fata de comanda initiala. totul in bataie de joc

Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Valentina de la Tazz

Ana-Maria Isbășoiu
la 28 Jan 2022

Din comanda au fost omise doua produse. Bonul atasat in realitate este corect, dar banii platiti online contine si cele doua produse.

Buna, Ana-Maria! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Valentina de la Tazz

Mihaela Lupu
la 26 Jan 2022

Niciodata nu se primesc exact produsele comandate! Uneori nu se restituie banii achitati in plus, sau se restituie cu intarziere. Azi ne-ati livrat, printre altele, 2 sticle vin de 0.75 in loc de 1.5 l.Daca nu sesizam noi greseala, nimeni nu intentiona sa ne anunte despre acest aspect. Am achitat factura cu produsele inscrise gresit, si a trebuit sa sunam la nesfarsit pentru a semnala la Tazz ce s-a intamplat. Consider ca este lipsa de respect fata de clienti, lipsa de profesionalism, si chiar intentia de a pacali clientii.

Buna, Mihaela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Amalia de la Tazz

Dumitru Viorica
la 25 Jan 2022

Livrarea a fost ok din pacate nu s-au gasit in comanda toate produsele comandate, adaugam in cos dar nu sunt disponibile dupa procesarea comenzii

Buna, Viorica! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Claudia de la Tazz

Elena Ene
la 25 Jan 2022

produsele sa fie conforme cu ceea ce am comandat

Buna, Elena! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Stefan Andrei
la 24 Jan 2022

Am primit 2 produse pe care nu le am comandat. o branza de alt fel si carne tocata ,,vreau din romania". am comandat carne tocata kapurland. Comanda a venit dupa 2 ore. Neseriozitate. O sa comand prin panda si glovo de acum inainte.

Buna, Andrei! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Gabriel de la Tazz

Iarina Ibănescu
la 23 Jan 2022

lipsesc produse din comanda

Buna, Iarina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Matis Teodor Daniel
la 22 Jan 2022

produse diferite si lipsa

Buna, Teodor! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz   

Anonim
la 22 Jan 2022

Nu am primit toate produsele comandate și platite

Anonim
la 22 Jan 2022

pai daca eu cer sos de nachos cu brânză CARE NU E IUTE tu îmi pui sos de salsa SEMI-IUTE? înțeleg când schimbi produsul cu ceva similar, gen un lapte de 3,5 cu o alta firma pentru că nu ai stoc pe ce a cerut clientul, dar când vorbim de chestii condimentate nu mai e ok. Daca ceream cotlet simplu și voi îmi aduceați cotlet cu piper și jalapenos. Credeți că ar fi fost ok? Parca înainte se suna clientul când nu se găsea ceva....

Mihail Dinu
la 20 Jan 2022

credeam ca este jack daniels cu miere din poza..

Salutari, Mihail! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Diana
la 18 Jan 2022

Persoana care pregătește comanda TREBUIE sa sune sa întrebe sau sa înlocuiască produsul cu ceva asemănător. Nu are niciun sens sa dam comanda ca să vina jumătate și sa nu știi ce primești! Am comandat de multe ori dar în ultimele doua dați a fost bătaie de joc.

Buna, Diana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anne marie
la 16 Jan 2022

Este ultima data cand cumpar de la voi! Mi se pare inadmisibil sa imi puneti ce cantitati doriti. Daca unele produse lipsesc, e ok, imi recuperez banii de la tazz. Dar nu imi bagati produse le gat, doar ca sa echivalati bonul.

Buna, Anne Marie! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz

Abdalli Gina
la 16 Jan 2022

Aproape toate produsele di comanda sunt schimbate fara ca macar sa fiu anuntata

Salutare, Gina! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Stefania de la Tazz

cristache catalin
la 16 Jan 2022

In loc de Redbull cu zahăr am primit Redbull fără zahăr

Buna, Catalin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Mihai U.
la 16 Jan 2022

Respectarea produsele din comanda. Ca de obicei la Kaufland nu se repecta comanda si se incarca si pretul final al comenzii.

Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Adrian Nitu
la 15 Jan 2022

ananas

Buna, Adrian! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Florentina de la Tazz

Anonim
la 14 Jan 2022

Laptele a ajuns cu dopul de la cutie rupt

Ștefan Sabina-Elena
la 11 Jan 2022

produse lipsa produse înlocuite fără sa fiu instiintata cantitate lipsa din unele produse livrate

Salutare, Stefan! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Alexandra Mortici
la 11 Jan 2022

Au lipsit produse fin comanda, iar altele au fost înlocuite cu produse mult mai scumpe.

Buna, Alexandra! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Dumitrescu Octavian
la 09 Jan 2022

cantitatea

Buna, Octavian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

IORDACHE MADALINA
la 08 Jan 2022

Absorbantele n-au fost disponibile, nu am primit cascavalul pe care l-am comandat, ci altul, iar pretul de pe bon e mai mic decat cel din aplicatie…

Pana Alexandra
la 06 Jan 2022

comunicarea cu un reprezentant

Raluca B
la 04 Jan 2022

Buna ziua! Sper sa imi si raspunda cineva pentru ca sunt foarte multe probleme cu aceasta comanda. Si am observat ca indiferent prin ce aplicatie dau comanda, problema este la magazin, Kaufland Ploiești vest. 1. Am dat comanda de 3 bucati de avocado la 3.69 lei/bucata si am primit o punga la 700 g cu avocado STRICAȚI!!!!!!!!!! ( ii pot desface si sa va trimit poza) 2. Mi s-a marcat pe bon desi nu am comandat asa ceva, o paine fibre 610 grame la 6.99 lei/buc si 2 papaya la 10.99 lei/buc (ambele total de 21.98 lei) 3. Am platit 2 rodii si am primit doar 1 4. Am platit 2 tipuri de caserole de 500 de grame de rosii, una 7.99 lei si una 6.99 lei, si pt ca nu le aveau am primit o caserola de 500 grame la 11.99 lei, ca asa au considerat ei ca 500g la un pret de 7,99 + 500 g la 6,99 lei =500 g la 11.99 lei (desi erau diferite rosiile comandate si platite) 5. Am platit 2 Almette cu Smantana si nu le-am primit 6. Am primit desi nu am comandat 2 Delaco branza pufoasa. 7. Am platit 2 paini

Buna, Raluca! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz   

Anne marie
la 30 Dec 2021

Mi s-au înlocuit produse fara a fi întrebata, la fel cum au si lipsit din ele.

Salutari, Anne Marie! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Andreea de la Tazz 

Natalia
la 30 Dec 2021

produse lipsa

Buna, Natalia! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Florentina de la Tazz

Andreea Marcu
la 30 Dec 2021

pentru produsele negasite, puteam fi sunata să îmi fie înlocuite cu altceva! curierul excepțional...in Kaufland...slab

Buna, Andreea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

George Bogdan
la 30 Dec 2021

Comanda incompleta, fără sa fiu anunțat, înlocuit produse fără acord client

Salutare, George! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Muresan Constantin
la 30 Dec 2021

nu mi au pus toate produsele

Salutare, Constantin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz

Anonim
la 26 Dec 2021

Altceva

Mihai U.
la 24 Dec 2021

Produsele primite nu au corespuns in totalitate cu cele din comanda. Nici preturile nu corespund cu cele din comanda.

Salutari, Mihai! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Echipa Tazz

Muresan Constantin
la 23 Dec 2021

ati trimis 2 copii cu bicicletele. si de fiecare dată cand comand îmi puneți pungi la 5 lei. Nu vreți sa vi le dau la schimb. să fim eco, ca asa va place. Sau e doar pentru markering?

Salutari, Constantin! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Marcu Georgiana Veronica
la 18 Dec 2021

Deci eu am comandat toate sticlele de Pepsi a cate 1,25 L pentru faptul ca cele la 2 L isi pierd repede acidul dar nu ati respectat dorinta mea! Aveti nota 0 de la mine! Mai ales ca sint clienta noua si era prima mea comanda!....

Salutari, Georgiana! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Eugenia de la Tazz 

Anonim
la 18 Dec 2021

comunicarea cu clientul lasă de dorit, foarte rar suna pentru inlocuire

Ștefan Sabina-Elena
la 11 Dec 2021

nu am primit toata comanda și nici nu am fost înștiințata ca nu este produsul, iar bonul lipseste

Salutare, Elena! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Stefania de la Tazz

Mihai Oprea
la 11 Dec 2021

Am comandat un anumit sortiment de suc si mi-au trimis altul fara a ma consulta in prealabil. Un alt produs nu a fost livrat si nici despre asta nu am fost informat pentru a-l putea inlocui.

• Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz

cristina Gheorghitoiu
la 11 Dec 2021

in loc de 2 sticle Oțet Benita 9% 1 l, am primit o sticla de Oțet de mere la 500 ml

Buna, Cristina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Eugenia de la Tazz 

Ionescu Vlad Gabriel
la 06 Dec 2021

produse total aiurea sosite

Buna, Vlad! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Florentina de la Tazz 

Alexandra Mortici
la 05 Dec 2021

Au lipsit produse din comanda

Buna Alexandra! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Irina-Maria Ion
la 04 Dec 2021

Atitudinea lucratorului Kaufland. Unii dintre ei nici 2 vorbe nu pot lega. In momentul in care suni clientul sa.l anunti ca x si y produse nu le ai la raft, asigurate ca nu le ai nici in depozit.

Salutari, Irina! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz