Detalii Kaufland Galați
Adresa:
Galați
vezi pe hartă
Program:
Luni
08:00 - 21:30
Marți
08:00 - 21:30
Miercuri
08:00 - 21:30
Joi
08:00 - 21:30
Vineri
08:00 - 21:30
Sâmbătă
08:00 - 21:30
Duminică
08:00 - 19:30

Recenzii (913)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Parascanu Manuel
la 19 May 2022

rapiditatea livrării !

Tudorache Leonard Valentin
la 16 May 2022

unele lucruri comandate nu corespund cu ce am primit

Diana Maria
la 13 May 2022

Lipsesc lucruri din comamda

Salutare, Diana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz  

Anonim
la 13 May 2022

Altceva

Silviu Marcian TUDORACHE
la 10 May 2022

Mi-a fost gresit un produs. Telemea bivolita inlocuit cu telemea de oaie. Kaufland si Tazz au facut-o de oaie...

Salutare, Silviu! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Alexandru Popa
la 22 Apr 2022

lipsă produs din comandă

Buna, Alexandru! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz   

Alexandru Popa
la 21 Apr 2022

Catalog neactualizat, preţuri mari. Trebuie să-i contactez pentru slabă comunicare în vederea plății. Am rămas dator cu aprox. 12 lei şi cred că doar eu ştiu momentan :).

Salutare, Alexandru! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Bajan Robert
la 20 Apr 2022

pot actualiza lista pentru a nu îmi mai pune produse asemănătoare

Salutare, Robert! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Ileana de la Tazz

Axinte Bogdan
la 19 Apr 2022

Kaufland au greșit iar comanda. Cola in loc de cola zero. Deja m am saturat

Salutari, Bogdan! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Anonim
la 19 Apr 2022

timpul de livrare pentru cateva acareturi peste 1 ora jumatate

Alexandru
la 21 Mar 2022

Au trimis alt sortiment de tigari, fara sa intrebe.

Buna, Alexandru! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Hincu Angela-Ionela
la 20 Mar 2022

Lipsa unui produs

Salutare, Angela! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Anonim
la 13 Mar 2022

Articole lipsa, fara inlocuire. Cred ca doar la Tazz am patit asa ceva.

Anonim
la 12 Mar 2022

Nu cred ca la cantitatea de produse era necesară o sacoșă asa mare

Diana Filote
la 08 Mar 2022

lipsa floare - nu am primit telefon si nici refund

Salutari, Diana! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Diana de la Tazz 

Olga Andronache
la 07 Mar 2022

Vanzarea prin tazz are scopul de a scapa de produsele in stare proasta? Banuiesc ca nu erau la raft castraveti proaspeti. Dar asta inseamna ca mi se poate livra niste castraveti zbarciti? Sunt curioasa daca persoana care i-a pus in cos ar fi consumat asa ceva si i-ar fi dat si copilului. Pungi bio pentru fiecare legatura de marar, patrunjel, usturoi legatura. De ce atata risipa? In comanda plasata pe tazz aveam de fapt ceapa verde, insa am primit usturoi verde atat in sacosa, cat si pe bon. Nu arata prea bine nici acesta. Nu am primit unele produse, probabil nu erau la raft(?): ceapa galbena, ceapa rosie, afine, ridiche. Si nici nu a pomenit nimeni ca am platit mai mult cu cardul decat am primit pe bon, pana nu am scris pe chat celor de la tazz sa intreb de diferenta de bani. Urmeaza sa imi inapoieze in cont. Dau trei stele cu indulgenta.

Buna, Olga! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Claudiu Balica
la 06 Mar 2022

S-a schimbat comanda fără sa fiu întrebat. Suma de pe bon este mai mica decât cea plătită.

Buna, Claudiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Tina Hincu
la 05 Mar 2022

comanda incompleta

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Anonim
la 04 Mar 2022

Nu știu sa citească o comanda și trimit doar jumătate din comanda

Petru Florin
la 03 Mar 2022

Nu am primit căpșunile, ceva ce deja devine obișnuit sa se întâmple la tazz și asociații lor

Salutare, Florin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Anonim
la 27 Feb 2022

Un jeg de magazin, îți schimba produsele, îți scot din produse, nu te înformeaza, îți dau toate gunoaiele.

Ghiurca Sebastian
la 27 Feb 2022

As vrea sa nu mai inlocuiti produsele comandate cu ce credeti ca mi-as dori.

Buna, Sebastian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Dudu Aura
la 27 Feb 2022

nu am primit tot ce am comandat ...am specificat ca produsele sa fie cum vreau eu dar le-am primit cum au vrut ei...și mi-au luat și mai mulți bani de pe card tind cont de lipsuri ..nu recomand...rusine

Salutari, Aura! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 25 Feb 2022

rapiditate și amabilitate

Anonim
la 23 Feb 2022

si promptitudinea!

Petru Florin
la 14 Feb 2022

Produsele dacă le cumpăr cu anumite arome le Cumpăr cu un scop, dacă cumpăr bărbi de căpșuni nu îmi pui de ciocolata, dacă iau Kinder Bueno negru nu vreau alb nu?

Salutari, Florin! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Paula
la 12 Feb 2022

Lipsesc produse

Salutare, Paula! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Breaban Alexandra
la 08 Feb 2022

Atenția, am comandat Red bull la doză mică si am primit (și plătit) doze mari.

Buna, Alexandra! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz 

Alexandru
la 08 Feb 2022

In loc de sase beri Peroni am primit doar doua, restul patru fiind Ciuc. Nu am fost contactat in prealabil pentru a confirma ca doresc alte produse. De asemenea, am comandat si o cutie de afine, care au ajuns imprastiate si strivite prin sacosa. Bataie de joc. Va recomand sa alegeti doar plata cash, nu cu cardul, ca sa nu mai faca ce vor cu banii nostri si sa puteti refuza comanda la usa in caz de nereguli, fara sa platiti toate prostiile pe care nu le doriti.

• Buna, Alexandru! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz .

Melisa Pavel
la 26 Jan 2022

Bună seara! Am facut 2 comenzi la tazz - (kaufland micro 21 Galați) - comenzile au fost de 313,58 lei si respectiv 289,66 lei. Comenzile mi-au ajuns incomplete ambele, iar cantitățile pe care eu le-am comandat au fost modificate. Am incercat sa sunt pentru a lamuri situația, dar sunt nevoita sa aștept o mulțime in telefon, ascultand robotul, iar ulterior pur ai simplu sa aud cum suna de cateva ori si ulterior din nou robotul.

Buna, Melisa! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 23 Jan 2022

am comandat ceva și am primit alceva total prea mult și deplasat

Claudia Chelaru
la 23 Jan 2022

Livratorul.

Răpițeanu Viorel Cătălin
la 22 Jan 2022

lipsesc o parte din produse

Buna, Cătălin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Teodor Damian
la 22 Jan 2022

Livratorul nota 10+

Andreea Leopa
la 06 Jan 2022

E pacat ca atunci cand ceva nu exista nu se anunta. Spre exemplu, cele 3 milkshake-uri comandate (care par a avea capac in imagini) ...2 nu au fost gasite. 1 s-a inlocuit cu milkshake de capsuni..celalalt cu latte machiato...cand nici macar nu beau cafea. cu o simpla intrebare se puteau pune 3 de ciocolata. faptul ca nu exista interactiune (sau e foarte minima) cu cel ce pregateste comanda, poate fi frustrant. in cazuri anterioare cand s-a inlocuit a fost mai cu success dar cum s-a dovedit acum..uneori e fail.

Anonim
la 26 Dec 2021

multumesc kaufland! eu dau comanda de ciocolata calda si voi imi livrati cappucino cu ciocolata. nu prea cred ca le pot da copiilor de pana in 6 ani cappucino. Dar sa stiti ca au plans de fericire cand au vazut ca s-a taiat ciocolata calda de pe lista.

Lazar Stefan
la 13 Dec 2021

Comanda a ajuns incompleta ca de fiecare data. Motivul final după ce am luat legătura cu departamentul de relații cu clienții fiind lipsa produsului din stoc. Menționez ca nu am fost informat cu privire la lipsa produsului din stoc. Kaufland cred ca este cel mai slab partener al celor ce oferă servicii de livrare la domiciliu.

Salutare, Stefan! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Stefania de la Tazz

Miriam Abas
la 10 Dec 2021

Sunt produse comandate care nu au ajuns

Buna, Miriam! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Eugenia de la Tazz 

Adrian Aecobob
la 30 Nov 2021

lipsesc produse din comanda ! nu e prima oara

Salutare, Adrian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Aurora
la 13 Nov 2021

Nu am primit ce am platit , nu mi-au adus produsele, au înlocuit lucruri fără să îmi spună , nu au dat bon, groaznic

• Buna, Aurora! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Adrian
la 13 Nov 2021

Curierul

Hey, Adrian! E foarte tare pentru noi, de fiecare data cand primim un feedback pozitiv!

Florin Voican
la 29 Oct 2021

Am comandat per kg și am primit per bucata….de aici și diferența dintre ce am plătit și ce am primit -60!!!!! Lei A fost prima și ultima data când am folosit acest serviciu! Am apelat call center-ul lor, au recunoscut greșeala și m-au asigurat ca in 30 minute am banii inapoi in cont. Ce sa vezi?!? Au trecut 2 ore și banii nu sunt inapoi…

Buna Florin! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Sufletel Cosmin
la 22 Oct 2021

produse deteriorate!

Salutare, Cosmin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Cristian Basalic
la 22 Oct 2021

faptul ca ceri produse fără zahar și ei iti trimit cu zahar este deranjant.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 21 Oct 2021

Disponibilatea produselor din magazin sa fie aceeași cu cea de pe aplicație

Anonim
la 11 Oct 2021

Am platit cu cardul,cand mi-au ajuns cumparaturile am constatat ca nu aveam tot ce am platit in plasa.

Mihai Danila
la 30 Sep 2021

am comandat 2x malai Attifco la 1kg și am primit 2x0.5kg

Salutare, Mihai! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. :) Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Alina
la 13 Sep 2021

Nu am primit toată comanda... Și nici măcar nu am fost anunțată ca nu sunt pe stoc anumite produse... Pur și simplu le.am achitat dinainte, cu cardul, și nu le.am primit... Frumos...

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Marinescu Andrei
la 28 Aug 2021

Lipsesc micii in valoare de 15 lei care erau principalul motiv pentru care am dat comanda

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Parasca Ioan
la 26 Aug 2021

imi lipsesc doua produse pe care le-am platit...1kg de prune si o punga de alune prajite cu sare

Buna, Ioan! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

George Stefan
la 20 Aug 2021

Mi-ai adus bere cu alcool. Am comandat fără alcool

Apavaloaei Cosmin
la 20 Aug 2021

nu am primit toate produsele, reducerea a disparut de pe factura, nu am fost contactat.. puteau pune orice alt produs similar

Lilu Leeloo
la 20 Aug 2021

Produsele au ajuns mai repede. Am fost sunată de către Kaufland , produsele care nu erau in stoc au fost înlocuite de către mine , in alte magazine se Adaugă alte produse similare automat. Sunt foarte mulțumită !

Hey! Iti suntem recunoscatori ca ne-ai ales si pentru feedback! ❤ Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Alexandru Olaru
la 18 Aug 2021

Nu am primit comanda..... Si am.platit cu cardul online.

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Mihai Danila
la 17 Aug 2021

am plătit pt 1kg de ceapa roșie pe care nu am primit-o, dar în schimb am "primit" pe bon, costul unei sacoșe de kaufland...de ce sunt obligat să tot plătesc sacoșe de kaufland??? nu vrea să fac colecție acasă, găsiți altă metodă pt a pregăti comanda, de ex, puneți marfa comandată in coșuri, sacoșa o cumpăr eu când doresc/dacă doresc...

Cristina Mocanu
la 14 Aug 2021

Sunt mulțumită însă avem nevoie de mai multe produse în aplicație. Sunt extrem de puține în comparație cu varietatea din magazin. Pentru cine nu se poate deplasa în magazin din diverse motive, e foarte util serviciul de livrare, însă nu găsim produsele ce le căutam, foarte puține, din câteva branduri.

Buna, Cristina! Multumim pentru comanda si pentru feedback. Tinem cont de parerea ta si te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 08 Aug 2021

Ar fi mai bine daca ar avea mai multe sortimente in aplicatie , asa cum are si in magazin,

Anonim
la 07 Aug 2021

Nu mi-au fost livrate produsele in totalitate, iar banii de pe care-mi-au fost retrași. Nu recomand!

Alexandru Oana
la 02 Aug 2021

Super !

Îți mulțumim,❤️ Echipa Tazz by eMAG

Dediu Viorel
la 02 Aug 2021

Nu s-a respectat comanda, imposibil sa nu se găsească o sticla de apa minerală in tot magazinul.

Buna, Viorel! Am dorit sa discutam si te-am apelat, insa fara raspuns din partea ta. Te rugam sa revii indata ce poti catre noi, vom incerca impreuna sa gasim o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Adelina Croitoru
la 01 Aug 2021

Nu mi s-a adus un produs din comanda si trei produse au venit altfel fata de ce comandasem, asta fara sa fiu anuntata. Foarte slab sistemul de colectare din magazin al produselor plus ca dureaza foarte mult.

Buna, Adelina! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Yazan Shawish
la 01 Aug 2021

A greșit comanda și am așteptat 4 ore ca sa primesc comanda corecta.

Yazan, intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Andreea Madalina Gheorghiu
la 31 Jul 2021

lipsa produse

Buna, Andreea! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Cristina Mocanu
la 31 Jul 2021

Experiența per total a fost ok, însă nu am fost mulțumită că nu am găsit multe produse în aplicație, care în magazin există. Dacă ar fi implementate toate produsele, totul ar fi perfect.

Hey, Cristina! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Apavaloaei Cosmin
la 30 Jul 2021

nu inteleg de ce nu mi se dau toate produsele, mereu lipseste cate ceva, am fost sunat de 2 ori de cei de la Kaufland, dar nu mi s-a zis ca nu au produsul respectiv, sau macar sa puna altul in loc... e o regula prin care trebuie sa nu se puna toate produsele sa ramana bani de sacose? e ok daca ma taxati in plus pentru sacose, dar nu e ok sa nu primesc toate produsele fara cel putin sa fiu informat

Salutare! Intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ionut George Ghionea
la 29 Jul 2021

am comandat strongbow și am primit dacic. nici nu am fost informat ca nu ar fi la raft.

Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

adriana oancea
la 28 Jul 2021

În comanda am avut inclus 2 pachete de țigări Kent silver 94 și am primit Kent White. Angajații ar trebui sa fie mai atenți când vine vorba de vânzarea țigărilor. Slab și dezamăgitor...

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 25 Jul 2021

Lipsesc produse, iar cand ma suna sa intrebe daca le pot inlocui cu altele, lipsesc si cele cu care am inlocuit

Anonim
la 25 Jul 2021

Mi-au lipsit 3 produse din comanda, 3 beri din 4 mi-au fost înlocuite cu produse de calitate mai slaba, sucul din Pepsi MAX a devenit Pepsi normal . Am luat legătura cu cei de la Kauffland in legătura cu produsele lipsa și au spus ca nu e de competentă lor. E prima și ultima data când îmi voi face cumpărăturile de la Kauffland.

Mircea Trandafir
la 19 Jul 2021

Nu am primit produsele comandate, am primit altceva.

Salutare, Mircea! Am dorit sa discutam si te-am apelat, insa fara raspuns din partea ta. Te rugam sa revii indata ce poti catre noi, vom incerca impreuna sa gasim o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 13 Jul 2021

Foarte ok! Recomand!

Cristina Savin
la 11 Jul 2021

Nu am primit tot ce am comandat

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 08 Jul 2021

mereu îmi lipsesc produse,cred ca fac în asa fel încât sa iasă costul sacosei...

Anonim
la 08 Jul 2021

prea mult timp

Corina Bradea
la 03 Jul 2021

nu e prima data cand gasesc cel putin un produs gresit : am primit migdale prajite in loc de fulgi de migdale, 1 legatura de patrunjel in loc de 2 apreciez rapiditatea, dar trebuie cautat o varianta pentru a opri numarul de pungi pe care le platim si pe care le aruncam ( un serviciu de dat punga la schimb sau de returnat punga pe loc)

Marinescu Andrei
la 02 Jul 2021

Au lipsit 2 produse din ce am comandat, nu au fost inlocuite si nici nu mi s-au restituit banii.

Anonim
la 01 Jul 2021

Îmi place ca pot cumpăra de la Kaufland prin Tazz. Mi-a plăcut ca am fost sunata și întrebată despre unele produse. Nu-mi place că nu se poate plăti cash la livrare, ca nu am primit bonul de casă și nici diferența de bani (pentru ca unele produse erau reduse in magazin, dar eu am plătit cu cardul prețul întreg din aplicație). Aici mai aveți de îmbunătățit! Per total, ok! Mulțumesc!

Florin Sipos
la 30 Jun 2021

Am primit comanda incompleta

Florin, intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 29 Jun 2021

Durează foarte mult sa facă o comandă de 4 produse!

Simona
la 28 Jun 2021

6 produse lipsa din comanda , nu au sunat sa anunțe

Anonim
la 27 Jun 2021

In continuare au mult de lucru cei de la Kaufland. în primul rand comunicare zero când lipsesc produse din comanda. In al doilea rand nu se reglează suma din aplicație după ce se emite bonul de comanda. Deși îmi lipsesc produse, am blocata pe card suma inițială.

Anonim
la 27 Jun 2021

Pentru înlocuirea unui sortiment al unui iaurt din comandă am fost contactat. Însă pentru un produs ce consta în carne de Burger Edenia Vita Angus au ales să îl înlocuiască cu 2 cheseburgeri gata preparați marca Kauflad la o valoare de 1/3 din cât am achitat.

Anonim
la 27 Jun 2021

Cei de la Kaufland au sunat pentru a mă întreba dacă sunt de acord cu înlocuirea unui sortiment al unui produs Dar au înlocuit fără a mai întreba un produs de un anumit gramaj din al cărui sortiment am achitat 4 bucăți cu 4 bucăți dintr-un produs cu un gramaj mult mai mic. Înțeleg că dacă un produs nu mai este disponibil îl înlocuiesc cu unul similar, însă dacă tot am fost contactată pentru modificarea unui sortiment de ce nu au întrebat dacă sunt de acord și cu achitarea unei sume mai mari pentru un produs cu un gramaj mai mic.

Anonim
la 26 Jun 2021

super! livrare imediata!

Cristi Andreo
la 26 Jun 2021

băiat super. merita apreciat

Anonim
la 26 Jun 2021

Lista produselor pe care le-am comandat nu a fost completa la livrare, deși mi-a fost retrasa suma și pentru produsul nelivrat (lucru care este confirmat și de bonul fiscal).

Livia Alexandra Toniță
la 26 Jun 2021

Super faina aplicatia,lista produselor este destul de variata.Recomand.

Anonim
la 25 Jun 2021

Simplu și ușor. Serviciu excelent.

Alina Munteanu
la 24 Jun 2021

Nu mi s-a livrat un pachet de tigari comandat. Este a doua oară cand imi lipsește ceva din livrare. Dezamăgitor

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Manolache Andreea
la 24 Jun 2021

Comanda a fost livrată extrem de repede și în condiții bune, sunt foarte mulțumită

Kelo Mihai
la 22 Jun 2021

curierul foarte rapid și atent cu comanda.

Anonim
la 21 Jun 2021

A durat 1:30h comanda. Țigările au alta aroma decât cele selectate inițial, la fel și mâncarea pentru pisici.

Petrea Laura
la 20 Jun 2021

Timp de livrare a fost foarte mare ( 2 h) si stocul inezistent pentru unul din produsele comandate. Dezamagitor!

Nicoleta Sgrumala
la 20 Jun 2021

Doua produse nu au fost livrate. Insa serviciul a fost mai rapid decat estimat.

Vasile Aradei
la 19 Jun 2021

foarte atent si isteț

Berechet George Iulian
la 19 Jun 2021

3 produse din 5 nu le aveați. comand 6 Fanta și primesc 1.M-am lămurit!

Adriana Pelin
la 19 Jun 2021

super

Marin Ilie
la 19 Jun 2021

foarte promt si atent

macau laura
la 19 Jun 2021

Multumesc

Cristina Dima
la 18 Jun 2021

produsele comandate in aplicatie au un pret, iar pe bonul de cumpărături un pret mult mai mic. Am comandat salata la 6 lei/punga si am primit cu totul alta salata care costa 0.22 bani.