Detalii Kaufland Craiova
Adresa:
Craiova
vezi pe hartă
Program:
Luni
08:00 - 21:30
Marți
08:00 - 21:30
Miercuri
08:00 - 21:30
Joi
08:00 - 21:30
Vineri
08:00 - 21:30
Sâmbătă
08:00 - 21:30
Duminică
08:00 - 19:30

Recenzii (1458)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Anonim
la 15 May 2022

Suport clienti din tazz este cel mai prost din lumea toti handicapati

Stefan Claudiu
la 10 May 2022

produse gresite

Buna, Claudiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Diana de la Tazz 

Anonim
la 05 May 2022

produse gresite fara sa intrebe daca e ok sa puna altceva

Enache Marin Alin
la 02 May 2022

Plătea 159.07 lei și primesc produse în valoare de 124.57 lei

Buna, Alin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 30 Apr 2022

Produsele comandate nu corespund cu cele primite

Madalina Radulescu
la 23 Apr 2022

nu au niciodata produse, stii ce comanzi dar nu stii ce primesti

Buna, Madalina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz   

Flori
la 22 Apr 2022

comanda incompleta bani luați

Salutare, Flori! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Catalin
la 21 Apr 2022

lipsa produse

Alexandru Bercea
la 19 Apr 2022

Comanzi la 0.33 si primesti 0,5 , probabil inca era stocul mare si nu stiau cum sa l epuizeze

Salutari, Alexandru! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Florentina de la Tazz

Corina Mihaela Banu
la 19 Apr 2022

Comandă incompletă și necomunicată a mia oară...

Salutare, Corina! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Andrada Stoica
la 12 Apr 2022

După un timp de așteptare de aproape 2 ore am primit comanda pe jumătate fără a mă anunța nimeni de lipsa produselor, rușine!

Buna, Andrada! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Andritoiu Claudia
la 28 Mar 2022

A doua oara cand Comanda nu a fost completa.

Salutare, Claudia! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Alina
la 25 Mar 2022

pastele pe care le-am primit nu sunt cele pe care le-am comandat

Anonim
la 22 Mar 2022

Produse lipsa si inlocuite fara confirmare telefonica. Dar oameni super de treaba la Tazz customer service. Daca Kaufland ar incerca sa sune clientii nu ar mai exista atatea tickete facute la CS

Liviu Robert
la 21 Mar 2022

Angajatii care fac cosul nu citesc merru atent cantitatea si numele produsului. Plus ca e a doua oara cand oferta Kaufland Card nu se aplica la produse

Salutare, Liviu! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Ioana de la Tazz

Flori
la 20 Mar 2022

comanda incompleta,legumele stricate

Salutare, Flori! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Ioana de la Tazz

Andreea Coanda
la 20 Mar 2022

Am scris ca îl vreau premium care și nu mi l-ați adus asa

Salutare, Andreea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Costinel de la Tazz 

Anonim
la 17 Mar 2022

Lipsesc niște produse iar altele nu corespund celor comandate.

Neamtu andreea
la 15 Mar 2022

Nu am primit toata comanda ,este foarte urat sa astept ceva si sa nu primesc in cazul in care eu am Platit

Buna, Andreea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Alina
la 14 Mar 2022

nu am primit cartofii bio, nu apar pe bon, astept rambursare.

Flory
la 12 Mar 2022

comand ciuperci albe primesc brune,lapte fără lactoza primesc cu lactoza, condimente la 100 g le primesc la 30 g ...castraveti plătesc 9 lei primesc de 6 lei...super!

Cristina Mihaela Baragan
la 12 Mar 2022

mi s-au adus alte produse fara sa fiu intrebata.

Dani Dragomir
la 12 Mar 2022

salata nu a fost în punga cornurile s au vărsat în plasa

Aleca Elena
la 04 Mar 2022

nu sunt aceleași produse

Danut Buzatu
la 02 Mar 2022

ca de obicei,comanda incompleta,nici macar un telefon de confirmare,nimic...si nu e prima oara!!!!Kaufland Romania,anagajati de nota 0...

Salutare, Danut! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz  

Anonim
la 01 Mar 2022

produsele indisponibile au fost inlocuite fara aprobare (sucul de mere. comandate au fost 3l si am primit 1l. ceea ce as fi refuzat). relativ mai scump fata de preturile din magazine.

Dinulescu Marian
la 27 Feb 2022

cioburi printre produse

Buna, Marian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Stefan Catalin
la 27 Feb 2022

Alte produse decat cele comandate

Salutari, Stefan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Alexandra Predună
la 27 Feb 2022

Personalul amabil

Corina Mihaela Banu
la 21 Feb 2022

A lipsit un produs si nu mi s-a comunicat...

Buna, Corina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Irina
la 19 Feb 2022

Timpul de pregătire a livrării și stocul. După ce ca în aplicație sunt puține produse în magazin lipsesc

Buna, Irina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Diana de la Tazz 

- utilizator -
la 19 Feb 2022

Am comandat avocado nu mango!!

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Anonim
la 16 Feb 2022

Comanda incompleta, produse inlocuite fara a fi intrebat

Catrina Ana-Maria
la 13 Feb 2022

In loc de 2kg banane platite am primit 1.3kg. Desi unele produse nu mai exista in magazin, in aplicatie inca apar...apreciez ca macar am fost sunata sa fiu intrebata cu ce le pot inlocui,fata de alte dati cand nu mi s-au pus deloc...desi banii sunt incasati de pe card inainte de a se face bonul

Salutare, Catrina! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Dragu Loredana
la 13 Feb 2022

Au lipsit mai multe produse din stoc, desi apareau in aplicatie, dar personalul a fost dragut si m-a anuntat! Diferenta de pret si intre produse, aplicatie vs. magazin!

Buna, Loredana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Fota Bogdan
la 12 Feb 2022

promptitudinea tazz nota 10...am primit o parte din comanda pt ca se pare ca stocurile nu sunt actualizate...astept sa mi se vireze diferenta de bani inapoi in cont

Salutari, Bogdan! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Gratiela Dina
la 03 Feb 2022

Nu se primesc toate produsele atunci când este plată făcută cu cardul. URAT!!

Salutari, Gratiela! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Ionut Dolofan
la 31 Jan 2022

Bună ziua! - am comandat oua "la bunici" am primit alt tip de oua. în carton erau doar 9 oua... in loc de 10 - am comandat sirop de pere și mure - am primit de catina și zmeura - am comandat placinta Linco cu brânză sărată an primit - Linco plăcintă greceasca

Salutari, Ionut! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

toma valentin
la 30 Jan 2022

nu am primit toate produsele comandate

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Corina Mihaela Banu
la 30 Jan 2022

Am primit jumătate din comanda greșit. Produse in plus si in minus. Cu toate ca am fost sunata sa mi se comunice despre lipsa unora dintre ele, si am ales altceva, tot gresite au fost!!!

Salutare, Corina! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Alina
la 28 Jan 2022

nu mi au trimis tot si nu m-au sunat cum fac cei de la auchan si mi-au dat ceva ce nu am comandat, altfel de cereale.

Gabs
la 27 Jan 2022

1.O treime din produse nu sunt in stoc (si nu este prima data cand se intampla asa ceva). 2. Am comandat bere la sticla si mi-au pus la doza. 3. De fiecare data mi s-a livrat in cate o plasa din PP cand ar putea sa foloseasca plase bio (dar acelea-s mai ieftine si probabil e mai bine financiar sa se vanda acestea). Oricum, pe comanda de pe tazz nu apare “taxe pentru ambalaj” asa cum apare de exemplu la fastfood-uri

Salutare, Gabs! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Room Tender
la 23 Jan 2022

In loc de nuggets...am primit snitele!

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Irimia Claudia
la 22 Jan 2022

nu am primit un produs de pe lista( țigări) deși am făcut plata pentru acestea

Buna, Claudia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Alexandra Predună
la 21 Jan 2022

Profesionalismul persoanei care s-a ocupat de comanda

Vlad Fulgeanu
la 17 Jan 2022

Am ales lapte 3,5%, am primit cel de 1

Buna, Vlad! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Alexandra Noata
la 11 Jan 2022

A durat foarte mult pana a ajuns comanda, mereu exista diferenta de pret intre ce platesc inainte cu cardul si ce vine pe bon.

popa alexandru
la 10 Jan 2022

produsele din aplicație nu sunt disponibile in magazin. a trebuit să schimb vinul din comanda deși acesta a fost motivul plasării comenzii.

Salutari, Alexandru! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Cristina Daogaru
la 09 Jan 2022

As prefera sa fiu sunata cand nu exista pe stoc produsele comandate sau sa nu fie trimise deloc, nu sa aleaga magazinul inlocuitor.

Buna, Cristina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz

- utilizator -
la 08 Jan 2022

Gresit comanda

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Teodora Dobre
la 08 Jan 2022

Nu am găsit tot ce trebuia și a durat peste două ore sa vina comanda...

Anonim
la 07 Jan 2022

Produs gresit si nici nu am fost sunata...

Andrei Papuc
la 07 Jan 2022

nu este completa comanda

Buna, Andrei! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 02 Jan 2022

Am comandat 3 crocante cu unt și mi-au adus 2 crocante cu ciocolata. În loc de bagheta la 3 lei mi-au pus o franzela la 1 leu. Niște neserioși.

padeanu alin daniel
la 31 Dec 2021

ar fi bine ca stocul din magazin sa fie acelasi cu ce se regaseste in aplicatia tazz. painea comandata nu a fost in magazin, rosiile la fel. am fost sunat si produsele au fost inlocuite cu alte asemanatoare. bineinteles, la alt pret. doamna de la telefon a fost super ok. ce nu inteleg eu, este ca nu am fost anuntat ca produsele or sa ajunga in doua sacose pe care a trebuit sa le platesc.

Argesanu Gabriel
la 28 Dec 2021

lipsa acuta de produse selectate fata de ce se poate livra cu adevarat de la raft

Salutari, Gabriel! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Florin Obogeanu
la 24 Dec 2021

articolele gresite

Salutari, Florin! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Alex Salan
la 19 Dec 2021

Dintr-o comanda de 210 am primit produse de 91 ron. Nu au respectat nr de bucăți de pe comanda. Nu au adus unele produse, altele au fost schimbate cu alte branduri. Înțeleg sa schimbi ca nu găsești un anumit produs pe stoc, dar de ce la unele da și la altele nu. Menționez ca nu erau produse de nisa, care sa fie greu de înlocuit.

Buna, Alex! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Cristiana Gabriela Tanasescu
la 18 Dec 2021

Nu am primit ce am solicitat. Am primit altceva iar un produs nu a fost livrat deloc

Salutare, Cristiana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Echipa Tazz  

Anca Popescu
la 15 Dec 2021

am platit produse pe care nu le folosesc, au gresit sortimentul de suc din comanda, am pus 3 si au trimis doar 1 produs...

Anonim
la 12 Dec 2021

sa fie atenti la comanda si sa puna fix ce comandam.

Alina
la 08 Dec 2021

mi-au trimis cartofi congelati in loc de cartofi proaspeti si mi-au trimis iar produse normale in loc de produse bio....

Gabriel Cinca
la 06 Dec 2021

lipsa ice tea zmeura

Buna, Gabriel! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Alina
la 05 Dec 2021

daca se doresc produse bio, ar trebui respectat acest lucru

Buna, Alina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Carmen Mitroiescu
la 02 Dec 2021

multe produse bio lipsa

Salutari, Carmen! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Diana de la Tazz 

Anonim
la 21 Nov 2021

Produse diferite

Cristian Poiană
la 14 Nov 2021

O sticla de cola a fost zero, desi am comandat normal + a lipsit o punga de chipsuri.

Buna, Cristian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Razvan Manea
la 13 Nov 2021

Produse lipsa

Buna, Razvan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 28 Oct 2021

Am comandat 2 mango și amândoi erau loviți, iar unul avea și pete negre. Erau puși la baza plasei și peste ei erau aranjate produse mai grele. În plus, nu am primit nici cartoanele Animaterra deși am avut comanda suficinet de mare

Anonim
la 27 Oct 2021

Fructele la kg au fost mai puține decât am comandat. O treime din produse au fost diferite fata de ce am comandat, iar unele erau mai ieftine fata de ce am ales

Ghetou Trusca
la 25 Oct 2021

produs lipsa: zahar 1kg. imi e tare greu sa cred ca nu aveau alt sortiment de zahar inafara de margaritar, cu care sa il inlocuiasca. insa banii au fost luati pe el.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 24 Oct 2021

au lipsit produse

Mihai Dina
la 18 Oct 2021

am primit mai putine produse decat am cerut am platit 85lei cu cardul pentru produsele comandate iar cand a venit curierul tazz cumparaturile erau in valoare de 72.89lei

Buna, Mihai! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Teodora Dobre
la 18 Oct 2021

Imi lipsesc produse din cos deși nu am fost anunțată telefonic ca nu sunt în magazin..

Buna, Teodora! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Stefania Rosu
la 18 Oct 2021

curierul de nota 11 cu plus

Salutare! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Luisa Abou-Khalil
la 14 Oct 2021

Am primit un produs desfacut si lipit (pastele)

Buna, Luisa! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Pisica Stefan
la 04 Oct 2021

Am comandat bere cu alcool și mi s-a adus fără

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Bianca Roman
la 03 Oct 2021

Nu am primit un produs

Hey, Bianca! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 29 Sep 2021

Am primit apa plata la 0.75 in loc de apa minerala la 1.5

Anonim
la 26 Sep 2021

Un timp de livrare scurt si multa seriozitate! Multumesc!

Anonim
la 26 Sep 2021

Lipsesc produse

VOICU MAGDA
la 23 Sep 2021

Mi s-au înlocuit produse fără sa mi se ceara părerea.

Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Larisa M
la 23 Sep 2021

Nu au fost toate produsele comandate! Iar unul din cele primite este altceva decât am comandat!

Buna, Larisa! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! :) Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Luca Billerach
la 04 Sep 2021

Perfect

Salutare! Ne bucuram sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Andrei V
la 02 Sep 2021

lilpseste un produs

Buna, Andrei! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ciumanis Mihai
la 01 Sep 2021

Ceapa si salata verde nu au ajuns, insa angajatii Kaufland m-au contactat. Ora tarzie este de vina ca nu s-au mai gasit acele produse.

Salutare! Ne bucuram ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Madalina Radulescu
la 31 Aug 2021

Pe langa faptul ca am primit doar jumatate din produsele comandate, si cele pe care le-am primit erau gresite: bere cu alcool in loc de bere fara alcool, iarturi mari in loc de cele mici, cutiile de Raffaello desfacute si cu bomboane lipsa, sunca presata in loc de pateu si tot asa. Nu am fost sunata pentru produsele inlocuite, Kaufland a decis ce imi doream de fapt sa comand si nu stiam cum...

Iti multumim pentru comanda si feedback! Te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ciumanis Mihai
la 29 Aug 2021

Comanda incompleta. Biscuitii nu ajuns ... Si mai ales la o persoana care este in izolare!

Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

- utilizator -
la 28 Aug 2021

Nu mi-au fost aduse bananele

Hey! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ciumanis Mihai
la 27 Aug 2021

Doamna sau domnisoara care a livrat comanda, m-a sunat imediat dupa ce a lasat comanda la usa! Felicitari.

Salutare! Ne bucuram ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ionut Dragusin
la 27 Aug 2021

Am comandat apă minerală la sticlă de 0.75 l si am primit apa la PET DE 1.5 l

Ciumanis Mihai
la 25 Aug 2021

Acord 2 din 5 deoarece comanda nu a ajuns intreaga. A lipsit cel mai important lucru din comanda, painea. Daca acel produs nu este pe stock, era esential ca livratorul sa anunte, mai ales pt faptul ca sunt izolat la domiciliu si nimeni nu imi poate aduce strictul necesar!

Buna, Mihai! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Cristian Serban
la 24 Aug 2021

Recomand

Buna, Cristian! Iti multumim pentru feedback-ul oferit. Ne bucuram sa stim ca suntem in topul preferintelor tale si ca experienta alaturi de noi a fost una placuta pentru tine. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Mitroi Camelia
la 17 Aug 2021

Produse lipsa!

Mike Thunder
la 17 Aug 2021

Slăbuță înghețată

Salutare, Mike! Iti suntem recunoscatori ca ne-ai ales si pentru feedback! Vom tine seama de mentiune.☀ Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Diana Bulandra
la 07 Aug 2021

Execrabil, pe taz apar produsele in stoc, iar kaufland ma suna sa mi spuna ca de fapt fizic in magazin nu le au, asta dupa ce mi au retras banii de pe card si “mi i returmeaza ei in 3 zile lucratoare”. O porcarie.

Salutare! Intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Adrian Matei
la 06 Aug 2021

Mi-au spart ouăle

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Badea Virgil
la 04 Aug 2021

Rapid!

Hey! Iti suntem recunoscatori ca ne-ai ales si pentru feedback! ❤ Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Dinu Bogdan
la 02 Aug 2021

Astept banii mai devreme de 72 de ore Se pot trimite inapoi in 30 sec

Buna, Bogdan! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Alina Filip
la 01 Aug 2021

Am comandat o punga de prăjituri Adicto to GO, pe care am și plătit o dar nu mi a ajuns. mulțumesc pentru asta.

Hey! Iti multumim pentru comanda si pentru feedback!Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG