Detalii Kaufland Cluj
Adresa:
Program:
Luni
08:00 - 22:30
Marți
08:00 - 22:30
Miercuri
08:00 - 22:30
Joi
08:00 - 22:30
Vineri
08:00 - 22:30
Sâmbătă
08:00 - 22:30
Duminică
08:00 - 20:15

Recenzii (3148)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Ioana Rosca
la 15 May 2022

Bătaie de joc!!

Buna, Ioana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 14 May 2022

Produse incurcate si lipsa

Dinu Ionita
la 14 May 2022

comada livrata dupa aproape 40 de min dupa termenul maxim de livrare

Buna, Dinu ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florina de la Tazz

Anonim
la 14 May 2022

Nu am primit produsele dorite în cantitățile cerute. acum trebuie sa mai pun o comanda și să plătesc taxa de livrare sau să mă duc să cumpăr eu. Nu am fost contactat pentru aceste schimbări. care mai e scopul daca trebuie să mă duc eu să cumpăr după ce comand de la voi?

Anonim
la 13 May 2022

comanzi apa minerala - primesti apa plata comanzi bere - primesti 2 feluri diferite (cea comandata de tine, din pacate, nu !)

Stefan C. Mursa
la 13 May 2022

mereu inlocuiesc produsele sau ajunge comanda incompleta fara macar un minim de efort in a contacta clientul, desi mereu rog in comentarii sa fiu contactat daca nu sunt pe stoc anumite produse

Buna, Stefan ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florina de la Tazz

Ioana Rosca
la 13 May 2022

Si o stea e mult!! Ce fel de oameni va fac comenzile?? Gresite foarte greșite!! Invatati produsele si apoi faceti comenzile!! Bataie de joc!!

Buna, Ioana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Alexandra Alexandru
la 13 May 2022

Când comand Pepsi Max este pentru că am un membru al familiei cu diabet și mă aștept să primesc ce am comandat, nu altceva. La fel și în cazul pastei de dinți Colgate Charcoal...

Salutari, Alexandra! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Moldovian Darius
la 13 May 2022

puteam fi contactat daca nu s-au gasit toate produsele din comanda

Salutari, Darius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Eric Solobot
la 12 May 2022

imi lipseste un suc si poza de la un produs comandat este gresita pe app.

Buna, Eric! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Mihai Marta
la 12 May 2022

Curierul mi-a adus oule sparte din cauza ca i s-a rupt plasa.

Salutare, Mihai! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Vlad Lungu
la 11 May 2022

Exact așa se întâmpla de fiecare data când comand de la Kaufland. Exact produsele pentru care fac mai mult comanda, nu se regăsesc in pachetul primit de la ei. Lucruri simple ca detergent sau bere… nu înțeleg de ce nu ma suna nimeni sa ma întrebe sau sa folosească politica lor cu înlocuirea lor cu produse similare. Doream și doua sticle de cola la 1.25 litri și mi-au trimis o sticla la 2 litri. Mi-e foarte greu de crezut ca la un magazin așa mare sa nu fie lucrurile comandate.

Cosmin Coroian
la 11 May 2022

niciodată nu primești ce comanzi...plus că mai și lipsesc din produse...comunicare zero din partea angajaților care se ocupa cu. preluarea produselor de pe raft

Salutare, Cosmin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz  

Șilimon Adrian
la 11 May 2022

livrarea

Anonim
la 11 May 2022

timp îndelungat și incomplet

Anonim
la 10 May 2022

Am primit produse diferite de cele comandate.

Mihaela Popa
la 09 May 2022

poza de pall mall roz- produs pall mall albastru

Buna, Mihaela! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Ionela de la Tazz 

Anonim
la 09 May 2022

Am comandat câteva lucruri, jumătate nu au ajuns… nici nu m-au sunat dacă sa înlocuiască cu altceva… come on☹️

Attila Arpad Gossler Torma
la 09 May 2022

Comanda efectuata absolut EXECRABIL!!! Asa cum am spus si colegului pe chat, nu se poate ca o comanda data la ora 16.38 sa fie livrata la ora 20.48 !!!!! Sub nici o forma nu e acceptabila. Mai ales ca ati dat o estima de 17.52 initial. Dupa care liniste. Dupa care fac scandal pe chat si mi se zice ca comanda e pregatita si curierul e acolo si il primesc imediat. Asta mi se zice la 19.20 iar eu primesc comanda acuma la 20.48 !!!! Maine dimineata la ora 8 depun plangere la OPC pt ca nu e prima oara cand imi faceti asta la o comanda Kaufland. NU mai lucrati cu ei sau rezolvati-va problemele. Colegul de pe chat mi-a aruncat un vouncher de 40 ron si a inchis chatul. Nici o problema, daca nu investiti in customer service si macar un apologize la telefon si eu o sa reactionez la fel. Niciodata n-am depus plangere la OPC dar acuma ma duc pana la capat. Rusine Kaufland , rusine Tazz ca lucrati cu ei. V-ati pierdut un client fidel care a facut comenzi de multe mii de lei. La revedere.

Buna, Attila ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florina de la Tazz

Ioana Rosca
la 09 May 2022

Dezastru!! Bani aruncati bataie de joc!!

Buna, Ioana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz   

Bianca Berinde
la 07 May 2022

Am comanat anumite produse si am primit altele fara a fi contactata in prealabil sa imi dau acordul. Ex in loc de Fuet am promit slam uscat

Buna, Bianca! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Vlad Dimitriu
la 07 May 2022

Am primit făină la 1kg. Am comandat făină la 2 kg. La fiecare comandă către Kaufland se întâmplă să nu primesc ceea ce am plătit.

Buna, Vlad! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Clapa Calin
la 05 May 2022

Imi lipseste un bax de apa minerala desi l-am platit si toate produsele inlocuite aiurea…daca vi se pare ca paine alba ii tot una cu paine integrala mai bine nu imi trimiteti comanda deloc

Salutare, Calin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Anonim
la 05 May 2022

Mai mult de jumatate produse lipsa din comanda sau inlocuite cu altceva fara sa te anunte cineva, iar retur produse nu se face. Ramai cu produse care nu le-ai comandat si de care nu ai nevoie

Andrei Sabou
la 04 May 2022

Lipsa produse din comanda! Am fost sunat pentru înlocuirea produselor și nu le-am primit!

Salutare, Andrei! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Moldovian Darius
la 04 May 2022

promtitudinea

Andrei Sabou
la 03 May 2022

Produsele de pe aplicație nu sunt actualizate

Buna, Andrei! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Florentina de la Tazz

Anonim
la 03 May 2022

A uitat sa pună în sacosa un produs ce a fost achitat și era trecut pe bonul fiscal. In rest livrarea a fost ok cu restul produselor. Putin întârziata dar înțelegem și traficul aglomerat.

Ioana Rosca
la 03 May 2022

Produse gresite puse la repezeala, si întârziere mareee!!

Salutari, Ioana ! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Florina de la Tazz 

Anonim
la 03 May 2022

nu corespunde pretul produselor cu cel de pe site

Andrada Anca
la 02 May 2022

Dacă nu aveți un produs, scoateți din aplicație. Este a 4a sau a 5a oara când comand paine și nu vine. La fel cu apa plată. Am comandat azi 3 feluri de pâine, in speranța ca vine măcar 1 și nimic. Am așteptat 3h sa pregătiți o comanda cu 4 articole. Am sunat la Tazz și mi-au confirmat că livratorul aștepta după comanda.

Buna, Andrada! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Adriana Negrea
la 30 Apr 2022

Produsele primite nu sunt cele comandate.

Buna, Adriana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

DEGERATU IONUT
la 30 Apr 2022

nu toate produsele ,pentru care s-a platit , au fost livrate !

Buna, Ionut! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Ionela de la Tazz 

Mihai
la 30 Apr 2022

comanda greșită

Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Rusznak Erik
la 29 Apr 2022

Multe din produse nu sunt cele pe care le-am comandat și unele chiar lipsesc. Pare ca s-au și ales produsele de la brandurile mai ieftine. Cred ca toate comenzile făcute de mine la Kaufland au fost greșite. Cu siguranța nu voi mai apela la acest serviciu, fiind prea aleator pregătită comanda.

Buna, Erik! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florina de la Tazz

Flaviu Chereches
la 28 Apr 2022

lipsesc produse

Buna, Flaviu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Timea Bodea
la 27 Apr 2022

Aranjarea in sacoșa, una din beri a curs

Buna, Timea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

BULBOACA CRENGUTA
la 25 Apr 2022

Am fost sunat pentru inlocuire produse.

tunde markos
la 25 Apr 2022

Am plătit cu card. Mi a venit jumătate din comanda. Și nu răspunde nimeni la telefon

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Cristina Chereches
la 22 Apr 2022

Comanda incompleta si a ajuns in 3 ore.

Buna, Cristina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 22 Apr 2022

produse lipsa de care nu am fost anuntata

Anonim
la 22 Apr 2022

Am primit un alt produs fata de ce am comandat. Inteleg ca nu era in stoc, dar nu ma ajuta sa primesc altceva. Preferam banii inapoi. Plus ca a durat si mult livrarea.

Ioana Pop
la 22 Apr 2022

jumătate din comandă lipsă, s-au cumpărat doar produsele de pe prima pagină...

Salutari, Ioana! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Chifor Ovidiu
la 21 Apr 2022

Produs lipsa, din nou...

Salutare, Ovidiu! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Tapu Daniel
la 21 Apr 2022

Am primit produse mai ieftine decat ce am comandat, si pretul pe bon e mai mic, desi eu platisem cu cardu deja, si am cheltuit mai mult

Buna, Daniel! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Anonim
la 21 Apr 2022

Nu am primit produsele comandate

Anonim
la 20 Apr 2022

Am comandat bere fara alcool si am primit bere cu alcool.... Neatentie la detalii....

Anonim
la 20 Apr 2022

Comanzi 10 lucruri și nu au niciunul

Anonim
la 18 Apr 2022

a întârziat 2 ore

Anonim
la 15 Apr 2022

Jalnic, arunca produse la intamplare in punga….

Anonim
la 15 Apr 2022

lipsa produse

Anonim
la 14 Apr 2022

Lipsa produse din comanda

Timea Bodea
la 14 Apr 2022

Comunicarea

Cosmin Coroian
la 14 Apr 2022

nu sunt actualizate produsele de pe site

Buna, Cosmin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

- utilizator -
la 13 Apr 2022

Buna, dacă s-ar putea da -5 steluțe, asta as da. Lipsa totala de profesionalism. La o comanda de 150 lei sa ies in minus cu 50 de lei? Am fost sunată si anunțată ca nu mai au in stoc 3 produse si am acceptat sa se livreze comanda neștiind ca nu voi primi banii inapoi( greșeală mea) pe lângă asta mai lipseau inca vreo vreo 4 produse. Este inacceptabil așa ceva. Nu o sa mai comand niciodată de la Kaufland.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz   

Chifor Ovidiu
la 13 Apr 2022

Iaurt am comandat cu 10% grăsime și am primit cu 2 % grăsime, lapte am comandat cu 3,5 % și am primit cu 1,5, nici cafeaua și roșiile nu sunt ce am comandat... Cam multe produse, și diferența de preț mare... Foarte urat din partea voastră...

Buna, Ovidiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz 

BULBOACA CRENGUTA
la 12 Apr 2022

comanzi apa la 0,5 ... primesti la 2 L !! comanzi macrou afumat... primesti macrou crud congelat

Salutare! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Anonim
la 12 Apr 2022

Lipsea un produs din comanda

Marius Sebastian Varian
la 10 Apr 2022

s-a livrat Pepsi cu zahar in loc de Pepsi Max, si nu am fost contactat sa confirm ca sunt de acord

Buna, Marius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz 

Diana Draghici
la 10 Apr 2022

Au lipsit 3 produse fara nicio explicație, ma indoiesc ca nu aveti ceapa si cartofi in magazin

Buna, Diana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Chicinaș Horea Florin
la 10 Apr 2022

Aduceți ce comand!

Salutari, Florin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Bodnarescu Teodor-Iulian
la 09 Apr 2022

a ajuns jumatate din comanda, produsele lipsa nu au fost inlocuite cu nimic. nu s-a chinuit nimeni de la Kaufland sa sune sa intrebe daca pot inlocui produsele cu altceva.

Buna, Iulian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Ovidiu Costin
la 09 Apr 2022

Un produs comandat mi-a fost livrat in alta cantitate per ambalaj decat am cerut

Buna, Ovidiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 09 Apr 2022

nu am primit un bax de pepsi

Teodora
la 08 Apr 2022

dezamagita pana peste cap! mi au adus legume stricate, am asteptat un secol, am achitat cu card o suma imensa si am primit doar partial ce am comandat! sa mi restituie suma!!!

Buna, Teodora! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Anonim
la 08 Apr 2022

lipsesc produse

Anonim
la 06 Apr 2022

Dupa ce a durat mai mult de 3 ore si jumatate sa vina comanda, o parte din produse lipsesc (nu se afla nici pe bon).

Ileana Pop
la 05 Apr 2022

nu au avut pe stoc jumătate din produsele comandate

Salutare, Ileana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Andrada Anca
la 03 Apr 2022

N-am primit apa plata comandata. N-am primit nici altceva la schimb. Apare pe bon, dar, nu este între produse.

Buna, Andrada! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 02 Apr 2022

Ati trimit produsul gresit

Teodora Iacob
la 02 Apr 2022

Produse gresite In loc de 3 buc de punga magica - cartofi au fost puse 2 buc de lunga magica - pui Cei 2 litri de lapte zuzu au fost adusi in recipiente fara capace Intarzierea a fost de 1 ora jumate, fara a fi anuntata in aplicatie

Buna, Teodora! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz 

Stoia Petruta
la 02 Apr 2022

Oare de ce e nevoie de scandal pentru a primi legume proaspete? Va rog sa le transmiteti celor de la Kaufland ca voi face plangere la protectia consumatorilor!

Salutari, Petruta! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Stefan de la Tazz

Mihai
la 01 Apr 2022

livrarea

Rusznak Erik
la 30 Mar 2022

Nu este prima data când rămân lucruri din comanda pe dinafara. Nu am primit guma Orbit, nici cutia cu ciuperci, chiar dacă eu am plătit-o.

Salutare, Erik! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Anonim
la 29 Mar 2022

Incomplet

Edoardo Moscetti
la 29 Mar 2022

lacks of many things

Buna, Edoardo! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Mădălina Roșu
la 28 Mar 2022

Timpul de așteptare este foarte mare. Discrepanțe între realitate și timpul estimat în aplicație.

Salutari, Mădălina! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 28 Mar 2022

durata excesiva si lipsa unor produse

Anonim
la 28 Mar 2022

Disponibilitate pentru a schimba ce nu e pe stoc cu alternative

Anonim
la 28 Mar 2022

Nu toate produsele au fost exact cele pe care le-am comandat.

iliyan
la 27 Mar 2022

Nu sa pus apa comandata!! Nu a sunat nimeni pentru a înlocui produsul cu altul în cazul în care a fost stoc epuizat!! Nervos...

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Stefan C. Mursa
la 23 Mar 2022

produse esentiale lipsa desi am rugat specific sa fiu sunat pentru inlocuire in cazul in care nu sunt pe stoc alte produse inlocuite cu kclassic fara sa fi confirmat inlocuirea

Buna, Stefan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 23 Mar 2022

Inlocuiesc produsele cu altele ,fara sa intrebe .. Am impresia ca Nici nu se uita pe comanda Adauga ce au ei chef

Rudolf Suciu
la 22 Mar 2022

Nu au fost aduse toate produsele comandate

Marius Sebastian Varian
la 22 Mar 2022

Ar fi ok să fie întrebat clientul dacă e de acord înainte de a înlocui o băutură fără zahăr cu una cu zahăr

Buna, Marius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 21 Mar 2022

timpul de pregătire

Leva Ionut
la 20 Mar 2022

lipsește un produs, iar, de ce nu este sectiune de contact curier???

Buna, Ionut! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Anonim
la 19 Mar 2022

nu am primit un cascaval ementaller

Anonim
la 19 Mar 2022

Update stock in timp real. Sa nu mai apara cazuri in care nu sunt disponibile produsele. Cand contactezi support trebuie sa iti repeti in scris de mai multe ori.

Potra Denisa
la 19 Mar 2022

nu am primit varza.

Dinu Ionita
la 18 Mar 2022

Aceeasi problema ca de obicei. Nu sunt anuntat cand nu exista un produs.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 18 Mar 2022

Comanda incompleta ca de obicei

Rose Anne
la 17 Mar 2022

am primit incompleta comanda. Nu au fost atenti ca am cerut mai multe bucati din acelasi produs.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Chicinaș Horea Florin
la 16 Mar 2022

Nu mi-ati adus iaurtul deși v-am dat banii pe el

Salutare, Florin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Zubascu Bianca
la 15 Mar 2022

Comanda incompleta !

Salutari, Bianca! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 15 Mar 2022

a uitat apa

Muller Victor
la 13 Mar 2022

Perele bio nu au fost bio si de asemenea ouale bio nu au fost bio. Va rog mai multa atentie la acest aspect important (difera calitatea si pretul). In rest totul ok

Lore Popescu
la 13 Mar 2022

Sa fie livrate produsele pe care le-ai specificat in comanda, nu aleator un produs similar, daca comand iaurt cu capsuni, poate nu vreau iaurt cu piersici, sau crenvursti de porc in loc de pui!!!

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz 

Iulia Pop
la 12 Mar 2022

Produse lipsa. Pe langa ca nu am primit un pachet de tigari si o sticla de apa minerala Zizin 2.5 litri, tot am fost taxata pentru ele si si 2 oua kinder suprise au fost inlocuite cu 2 oua kinder joy. Dece nu sunati daca nu aveti toate produsele ca sa anuntati cumparatorii? Va rog fiti mai atenti. Deja e a 3-a comanda pe care am plasat-o la Kaufland si mi-a fost livrata incompleta.

Buna, Iulia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anda Ioana Curta
la 12 Mar 2022

Au adus cu totul alte produse.

Buna, Anda! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz