Detalii Kaufland Cluj
Adresa:
Program:
Luni
08:00 - 23:30
Marți
08:00 - 23:30
Miercuri
08:00 - 23:30
Joi
08:00 - 23:30
Vineri
08:00 - 23:30
Sâmbătă
08:00 - 23:30
Duminică
08:00 - 23:30

Recenzii (1569)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Anonim
la 24 Oct 2021

Unele produse listate nu corespund cu stocul din magazin :(

Anonim
la 24 Oct 2021

au greșit absolut toată comanda

Adrian Falcusan
la 22 Oct 2021

Comand una, peste 4 ore vine alta

Mihaela Alexa
la 21 Oct 2021

rapiditatea

Salutare! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 21 Oct 2021

produsul gresit :(

Patrick Suciu
la 19 Oct 2021

am asteptat 3 ore 40, produse lipsa. Am fost contactat, am inteles ca nu le mai au ca era tarziu, dar pana si ce au zis ca au lipseste.

Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 19 Oct 2021

Am primit alte produse decat cele comandate. Alta marca de hartie igienica, altfel de ardei, alta apa plata. Sunteti de toata jalea. Protectia consumatorului va mananca.

Smaranda Herghelegiu
la 19 Oct 2021

Salut, am pe bon un produs in valoare de 13 lei pe care nu l am comandat, iar pe langa asta, pretul total de pe bon a fost mai mic decat banii luati de pe card si inca nu am primit diferenta inapoi. Multumesc!

Hey! Iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta aceasta situatie! Am incercat sa te contactam, insa nu am reusit sa luam legatura cu tine. Vom astepta apelul tau atunci cand ai timp, pentru a gasi impreuna cea mai buna solutie pentru tine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 19 Oct 2021

Multiple produse lipsa

Ana Maria Erika Moguţ
la 18 Oct 2021

comanda primita are abia junatate din produsele din lista +am platit extra 15 lei. nu am fost sunata pentru inlocuiri.

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ghailan Arij
la 18 Oct 2021

N-am primit Trust incarcatoe fara fir.

Hey! Iti multumim pentru comanda si pentru feedback!Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Gabriela Ilie
la 17 Oct 2021

Inteleg ca inlocuiti produsele in cazul in care nu le gasiti, dar macar inlocuiti-le cu produse de aceeasi calitate ca cele cerute. De asemenea, majoritatea produselor au ajuns pline de praf si mizerie

Buna, Gabriela! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 17 Oct 2021

produsele listate nu exista

Roxana Tamas
la 17 Oct 2021

am comandat 2 pungi de cereale si am primit doar o punga

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Sabrina Moraru
la 16 Oct 2021

Dezamagitor. Alimente de baza precum apa plata sau faina nu au fost livrate. Imi imaginez ca fix produsul selectat nu a fost in magazin, insa as fi preferat sa fie substituit cu o alta marca de faina sau apa plata.

Buna, Sabrina! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Goia Daniela
la 14 Oct 2021

Nu am primit o parte din comanda pt ca nu mai aveau produsul dar nici nu am fost sunata pt a mi se comunica sau pt înlocuire.

Hey! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

silviu lungu
la 14 Oct 2021

lipsesc produse

Silviu, intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Mihai Natea
la 13 Oct 2021

Am asteptat cam 5 ore dupa cumparaturi

Salutare! Intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Paula Schiau
la 13 Oct 2021

Pregatirea comenzii a durat foarte mult, desi am comandat putine produse. Comanda a ajuns cu 2 ore intarziere.

Buna, Paula! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Adriana Stetco
la 12 Oct 2021

nu sunteți deloc atenți la comenzi și trimiteți alte produse sau deloc

Buna, Adriana! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Alexandra Precup
la 11 Oct 2021

Tin foarte mult la marca de produse. Ptr mine laptele nu e tot lapte. Daca am pus in cos Covalact, e ptr ca voiam din acela, nu Napolact, care contine clor (sursa sigura). Carnea, la fel. Am pus in cos o anumita marca in care am incredere. Nu altceva. Prefer sa fiu sunata daca nu se gasesc produsele, nu sa aleaga altcineva ptr mine.

Salutare, Alexandra! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa impartasesti parerea ta cu noi. Asta ne ajuta sa fim mai buni. Te vom apela sa discutam pe indelete, caci cu siguranta vom gasi impreuna o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 11 Oct 2021

produse lipsa si a durat mult prea mult

Anonim
la 10 Oct 2021

groaznic sa astepti 3 ore dupa o comanda .

Anonim
la 09 Oct 2021

Mere stricate, practic lichefiate care s-au scurs în plasă și de acolo pe jos. Ardei Kapia majoritatea vechi, unii stricați, cu un miros îngrozitor.

Anonim
la 09 Oct 2021

Un produs lipsa

Anonim
la 07 Oct 2021

Produsele au ajuns repede, ambalate cu grija.

Anonim
la 07 Oct 2021

trei dintre produsele de pe lista nu au fost livrate (paste, otet, pufupeti).

Balint Maria
la 05 Oct 2021

Toate produsele comandate au ajuns intr un timp record. Multumesc tazz multumesc Kaufland

Salutare! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Adrian Bizau
la 04 Oct 2021

sa gresit comanda. au gresit inghetata. caramel nu este = cu fructe.

Buna, Adrian! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Silaghi Razvan Alin
la 04 Oct 2021

Comanda a durat 4 ore, 2 produse au lipsit dar am platit pentru ele, 2 produse diferite fata de ce am platit. Cu siguranta, ultima comanda facuta la Kaufland

Hey! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Madalina Rus
la 03 Oct 2021

Am primit ceapa roșie in loc de varza roșie

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Luciana Apetroae
la 03 Oct 2021

Comanda incompleta. Din lista lipseste hartia igienica si mi-a fost luat si bani degeaba

Hey, Luciana! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Rares Birau
la 02 Oct 2021

Cred că vouă vă arde de glume. În primul rând am comandat un pachet de 10 bureți pentru bucătărie, mi-ați pus 2 bureți bio în schimb. Deodorantul Dove nu e cel pe care l-am comandat. Ouăle nu sunt cele de 30 de bucăți, ci 3 pachete de 10 bucăți, cam asta ar fi cea mai mică greșeală pe care ați făcut-o. Să nu mai zic că cele 2 cutii de brânză lipsesc. Am să mă asigur ca OPC-ul să se sesizeze.

Hey! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Horia Muste
la 01 Oct 2021

Sticla de siguranta a venit cu antifurtul pe ea. serios?!

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

nimigean paul
la 28 Sep 2021

lipsesc tigarile

Buna, Paul! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Gergő-Hunor Antalka-Csiszár
la 28 Sep 2021

Am asteptat pentru minim 3 ore, ca cineva sa INCEAPA sa pregateasca comanda, si asta s-a intamplat dupa ce am vorbit cu 3 colegi de la Tazz… A fost o experienta foarte dezamagitoare.

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Irina-Maria Barbir
la 27 Sep 2021

Am așteptat aproape 5 ore sa ajungă o comandă incompletă... Am primit voucher 15 lei, dar nu ma încălzește cu nimic fix acum, fiindcă tot nu am produsele pe care ma bazam pentru cina copiilor... As fi preferat sa fiu sunată în caz de indisponibilitate produse și sa fiu întrebata dacă doresc restituirea contravalorii produselor sau înlocuirea acestora cu produse similare. E ultima oara când mai cumpăr de la Kaufland. Dezamăgire totala. Și amăgire totală, fiindcă am fost dusa cu zăhărelul astea 5 ore, cum ca imediat ajunge. Iar când ajunge....

Buna Irina! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 27 Sep 2021

Am primit cu 5 produse mai puțin fără sa fiu sunat pentru alternative. Comanda a întârziat într-un final 3 ore. Ultima data când mai fac asta.

Adriana Stetco
la 27 Sep 2021

In loc de pombar am primit alt produs și nici măcar cantitatea cerută. Fiți mai atenți la comenzi că nu e prima data când primesc altceva decât am comandat.

Buna, Adriana! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Radu Timar
la 26 Sep 2021

Produse gresite. E o diferenta de la cer la pamant intre legume congelate si o punga de vegeta

Apreciem feedback-ul tau si tinem sa te anuntam ca am solutionat aceasta problema. Revino cu un apel catre noi de indata ce reusesti pentru a primi detalii. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Baksai Laci
la 25 Sep 2021

Nu au fost livrate toate produsele comandate și plătite. Produse diferite de cele comandate.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Alexandru Lung
la 25 Sep 2021

Comanda a întârziat umpic peste o ora. Comanda nu este în totalitate

Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom incerca sa facem lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Cristi Pistanila
la 25 Sep 2021

Iar nu a fost completa comanda și a ajuns doar după 2 ore. Încă aștept restituirea sumei aferente produselor lipsa

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 24 Sep 2021

Produse pe care nu le-am comandat, inlocuiri ciudate, produse lipsa, intarziere 1 ora, nu recomand deloc. Nu inteleg cum a trecut asa mult timp de cand Kaufland face livrari si in loc sa se imbunatateasca procesul, devine mai prost…

Thomas Palici
la 23 Sep 2021

produse încurcate, lipsa totala de comunicare, timp de livrare 3 ore. per total, extrem de dezamăgitor. dintr-un serviciu ce ar fi trebuit sa fie simplu și util, s-a transformat in multiple telefoane si consum de energie doar pentru a afla statusul comenzii.

Iti multumim pentru feedback si ca ne-ai acordat sansa se a indrepta lucrurile! Pe curand, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 23 Sep 2021

Timpul de pregatire si faptul ca nu comunica cu clientul daca nu sunt produse pe stoc

tudor muresan
la 23 Sep 2021

curierul a fost super de treaba

Salutare, Tudor! Ne bucuram sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 23 Sep 2021

Sa fiu sunata daca unele alimente lipsesc, pentru a putea inlocui cu altele!

Mureșan Bianca
la 22 Sep 2021

La Kaufland întotdeauna trimit produsele dezastru,nu te suna și f târziu.Ar trebui sa nu mai fie pe platforme daca nu fac fata .Din păcate au produse și prețuri bune dar nu pt aplicații.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Mihaela Romanca
la 21 Sep 2021

Persoana care aduna produse nu e atenta la lista. Nu e prima data cand lipseste numarul produselor sau sunt altele. Si sigur sunt in magazin, sunt produse uzuale. Plus ca la alte magazine sunt sunata daca nu exista unele produse si pot alege inlocuirea lor. Comunicarea kaufland cu clientii lasa de dorit. Inca un lucru: la legume fructe nu e scrisa provenienta ca la alte magazine

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Maria Merca
la 20 Sep 2021

am fost taxata pe bon cu 7,19 lei pt un jumbo chec pe care nici nu l-am comandat si nici nu l-am primit din greseala

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Florea Andra Mădălina
la 20 Sep 2021

Kaufland ar trebui sa se mai organizeze. nu aduce toate produsele și are și întârzieri mari cu livrarea produselor

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 19 Sep 2021

a nu stiu cata oara cand lipsesc produse

Raluca Anita
la 18 Sep 2021

Au lipsit produse din comanda, iar cateva din cele livrate sunt complet diferite de ceea ce am comandat

Buna, Raluca! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Sebastian Sebi
la 18 Sep 2021

Nu Am primit toate produsele

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Retegan Bogdan
la 17 Sep 2021

a fost livrata comanda incompleta,lipsesc doua produse din ce am comandat si platit pe tazz.ro

Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom incerca sa facem lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 17 Sep 2021

5 ore până a venit comanda

Lese Melania
la 12 Sep 2021

Banane verzi, castravete oribil, lipsa produse din comanda.

Buna, Melania! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Vedy90 G
la 11 Sep 2021

Pentru prima data mi-au venit toate produsele comandate, in mod corect! Singura discrepanta este ca Pieptul de pui a costat mai putin, deoarece nu a avut chiar 1kg si e de inteles ca nu are cum, iar acestia mi-au pus o bautura in plus pentru rectificare si a ajunge la suma corecta, ceea ce a fost o idee buna! (totusi ar fi bine sa fie informati clientii telefonic pentru modificari ale comenzii) 5 stele pentru incurajare, sa o tina tot asa si sa nu mai faca greseli enorme cum ar fi sa inlocuiasca sucul pentru diabetici cu suc care contine zahar.

Salutare! Ne bucuram sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

daniela urs
la 11 Sep 2021

Sunt foarte dezamagita, ni s-a livrat mai putin de jumatate din comanda, am comandat 6 croissante ni s-au livrat 4 (era greu sa mai puna 2 in punga?) la fel, in loc de 2 l lapte, a venit unul, cu branza a fel. Nu m primit ouale, salata , legumele, fructele comandate. Am facut aceasta comanda fiind izolate la domiciliu si aveam nevoie de tot ce am comandat. Curierul a fost ok, iar doamna de la telefon de la tazz, intelegatoare, am primit si un voucher, cu toate acestea, experienta dezamagitoare. Daca nu as fi sunat, nu as fi primit diferenta de 100 lei (!!!!!) inapoi.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 10 Sep 2021

Foarte profi

Vlad Bota
la 07 Sep 2021

Produse inlocuite fara sa fim instiintati, produse lipsa, ammprimit o comanda de mai putin de jumatatea sumei achitata

Buna, Vlad! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Maria Oancea
la 06 Sep 2021

mi s-a livrat altceva fata de comanda+ca pretul a fost f. mare si nu am nevoie de ibricul livrat,va rog sa rezolvati cu inlocuirea lui.

Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 29 Aug 2021

Comanda a ajuns dupa foarte mult timp.

Zaharia Ionut
la 29 Aug 2021

Nu au ajuns 2 produse

Buna, Ionut! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 29 Aug 2021

mai multe produse din lista au lipsit, și nu am fost sunat sa fiu întrebat dacă doresc sa fie înlocuite cu altceva, sau macar sa mi se spună că nu sunt. am aflat doar când a fost livrata comanda.

Anonim
la 27 Aug 2021

A intarziat extraordinar de mult comanda, iar cand a ajuns curierul mi-a explicat ca el a ajuns sa o ridice si a mai asteptat inca o ora jumatate sa o faca pentru ca nu era gata.

Nora
la 25 Aug 2021

Din nou lipsa 4 PRODUSE care au fost plătite cu cardul. Doresc restituirea banilor pt produsele lipsa!!!

reka toro
la 24 Aug 2021

lipsa produse si lipsa factura. e a doua comanda cu aceleasi probleme in decurs de o saptamana. e cu siguranta ultima de la kaufland.

Salutare! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 22 Aug 2021

Au lipsit pepenele galben și sucul Santal!

Anonim
la 22 Aug 2021

Nu toate produsele corespund comenzii

Anonim
la 21 Aug 2021

Nu mi-a adus toata comanda. Am comandat pepene galben si nu a adus

Abraham Arnold
la 21 Aug 2021

Nu am primit toate produsele.

David Andreas
la 20 Aug 2021

Lipsește un produs pe care pun pariu ca îl au in magazin și o sa merg personal sa verific!

Salutare, David! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa impartasesti parerea ta cu noi. Asta ne ajuta sa fim mai buni. Te vom apela sa discutam pe indelete, caci cu siguranta vom gasi impreuna o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 19 Aug 2021

Am primit altceva in locul a ce am comandat. Desi erau asemanatoare, nu mi le doream. Preferam sa nu cumpar.

Balint Maria
la 18 Aug 2021

Sunt f.f. multumita. BRAVOOI

Salutare, Maria! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Carla Hotico
la 18 Aug 2021

Lipsa produse comandate

Salutare, Carla! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. :) Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Cristina Dochia
la 17 Aug 2021

2 produse nu au fost livrate si nu am fost informata despre acest lucru in avans. Nu au aparut nici pe bon, ceea ce e okay, dar prefer sa fiu contactata daca produsul nu poate fi livrat din ceva motiv.

Buna! Multumim pentru comanda si feedback. Tinem cont de parerea ta si te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ciubotariu Bogdan
la 16 Aug 2021

Nu am primit painea si a fost incasata

Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anca Pugna
la 16 Aug 2021

Am comandat fructe care mi-au venit stricate,am comandat struguri la 11 lei /kg mi-a venit caserola de 500g la acelasi pret din care 20% erau stricati….la fel un pepene stricat vizibil….dezamagitor .

Buna, Anca! Am dorit sa discutam si te-am apelat, insa fara raspuns din partea ta. Te rugam sa revii indata ce poti catre noi, vom incerca impreuna sa gasim o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Semida Georgiu
la 16 Aug 2021

Este a nu stiu cata oara cand lipsesc produse din comanda, cu toate ca ele sunt achitate.

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 15 Aug 2021

Au decis sa imi puna ei alte produse in loc de ceea ce am comandat, la unele dintre ele. In mod normal, cand nu sunt produsele dorite, clientul este sunat.

Petrone Andrei Cosmin
la 15 Aug 2021

Mi au lipsit 3 produse din comanda, si nici nu am putut da mail celor de la suport pentru ca au server ul plin.

Anonim
la 14 Aug 2021

Mi s-au înlocuit unele produse pentru a fi totalul exact cât am comandat. Am cerut un suc de portocale, mi s-a trimis unul de portocale roșii, am cerut doi litri de lapte, am primit unul, iar o bautură cu vitamine mi s - a scos din comanda. Pe bon sunt trecute toate produsele primite, însă lipsesc unele din comanda.

Alexandra Bianca
la 14 Aug 2021

Produse lipsa, produse altele decât cele cerute

Anonim
la 14 Aug 2021

De fiecare data lipsesc produse care sunt deja achitate!

Anonim
la 13 Aug 2021

Am fost dezamagita de faptul ca nu am primit un articol esential si nici nu am fost informata ca nu il voi primi, preferam sa primesc o alternativa

Ignát Loránd
la 13 Aug 2021

Am primit altceva decat ce am comandat. Si ar fi trebuit sa fie si mai ieftin, diferenta de 20 ron fata de de am platit in tazz si ce apare pe bonul fiscal.

Vasut Alexandru
la 12 Aug 2021

Nu am primit punga de spanac si legatura de ridichie ,pe chitanta primita cu marfa livrata nu sunt trecute Dar ele au fost platite cand am comandat

Buna, Alexandru! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Daniel Prindii
la 12 Aug 2021

Am primit comanda incompleta. Dupa un telefon la Support am aflat ca acele produse nu erau in stocul magazinului. Din pacate nici Kaufland si nici Tazz by emag nu au binevoit sa ma anunte via telefon/email/sms ca acele produse nu sunt in stoc si nu vor fi livrate. Lipsa acelui telefon de informare a insemnat 6 minute in call cu Support-ul, o explicatie de la curier si inca 2 minute sa scriu aceasta recenzie.

Daniel, intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Bedrulea Oana
la 12 Aug 2021

Comandă completă, curier foarte amabil. Livrare rapidă. Mulțumesc!

Salutare, Oana! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Catalin Tanase
la 09 Aug 2021

Livrator super ok, pana in fata usii, foarte amabil! In schimb cei de la kaufland nu pun toate produsele, si nu e prima oara cand patasec. Din 5 comenzi 4 sunt incomplete, iar eu platesc pentru toate produsele. La ultima comanda, de exemplu, am comandat pack de 7+1 beri, iar in schimb am primit 7 beri si fara ambalajul de carton. Deci in concluzie, ratingul este pentru kaufland, nu pentru livrator (am scris cu k mic fiindca nu am nici minimul de respect fata de acest supermarket de "renume")

Catalin, te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Maria
la 09 Aug 2021

- produse

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Elena Balc
la 08 Aug 2021

Rapid, eficient, comanda completă! Mulțumesc mult!

Salutare, Elena! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Rebeka Barabas
la 07 Aug 2021

Foarte rapid livrare, curier foarte amabil!

Hei! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Codruta
la 06 Aug 2021

Am comandat prigat visine a venit de portocale. In loc de lipton mint a venit de piersica Am comandat bucegi pate simplu a venit cu gust intens de porc. Am comaandat 2 croisante a venit doar unul.lipseste o bucata

Buna, Codruta! Am dorit sa discutam si te-am apelat, insa fara raspuns din partea ta. Te rugam sa revii indata ce poti catre noi, vom incerca impreuna sa gasim o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 05 Aug 2021

Mai multă atenție produselor comandate de client! Am primit altceva de ce am comandat la 4produse

Nastase Mihai
la 05 Aug 2021

Prima comanda a trebuit anulată din cauză că nu apărea în sistem la cei de la Kaufland.

Hey! Iti suntem recunoscatori ca ne-ai ales si pentru feedback! Vom tine seama si de mentiune pentru viitoare comanda.☀ Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 04 Aug 2021

A doua comanda incompleta. Management orientat spre client, aproape 0.

Victoria Breton
la 03 Aug 2021

I ordered with banana in Tazz. My order did not come with a banana, it's not in the receipt of Kaufland but I was charged in Tazz 5 lei for it.