Recenzii (3148)
Bătaie de joc!!

Buna, Ioana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Produse incurcate si lipsa
comada livrata dupa aproape 40 de min dupa termenul maxim de livrare

Buna, Dinu ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Nu am primit produsele dorite în cantitățile cerute. acum trebuie sa mai pun o comanda și să plătesc taxa de livrare sau să mă duc să cumpăr eu. Nu am fost contactat pentru aceste schimbări. care mai e scopul daca trebuie să mă duc eu să cumpăr după ce comand de la voi?
comanzi apa minerala - primesti apa plata comanzi bere - primesti 2 feluri diferite (cea comandata de tine, din pacate, nu !)
mereu inlocuiesc produsele sau ajunge comanda incompleta fara macar un minim de efort in a contacta clientul, desi mereu rog in comentarii sa fiu contactat daca nu sunt pe stoc anumite produse

Buna, Stefan ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Si o stea e mult!! Ce fel de oameni va fac comenzile?? Gresite foarte greșite!! Invatati produsele si apoi faceti comenzile!! Bataie de joc!!

Buna, Ioana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Când comand Pepsi Max este pentru că am un membru al familiei cu diabet și mă aștept să primesc ce am comandat, nu altceva. La fel și în cazul pastei de dinți Colgate Charcoal...

Salutari, Alexandra! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
puteam fi contactat daca nu s-au gasit toate produsele din comanda

Salutari, Darius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
imi lipseste un suc si poza de la un produs comandat este gresita pe app.

Buna, Eric! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Curierul mi-a adus oule sparte din cauza ca i s-a rupt plasa.

Salutare, Mihai! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Exact așa se întâmpla de fiecare data când comand de la Kaufland. Exact produsele pentru care fac mai mult comanda, nu se regăsesc in pachetul primit de la ei. Lucruri simple ca detergent sau bere… nu înțeleg de ce nu ma suna nimeni sa ma întrebe sau sa folosească politica lor cu înlocuirea lor cu produse similare. Doream și doua sticle de cola la 1.25 litri și mi-au trimis o sticla la 2 litri. Mi-e foarte greu de crezut ca la un magazin așa mare sa nu fie lucrurile comandate.
niciodată nu primești ce comanzi...plus că mai și lipsesc din produse...comunicare zero din partea angajaților care se ocupa cu. preluarea produselor de pe raft

Salutare, Cosmin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Florentina de la Tazz
livrarea
timp îndelungat și incomplet
Am primit produse diferite de cele comandate.
poza de pall mall roz- produs pall mall albastru

Buna, Mihaela! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Ionela de la Tazz
Am comandat câteva lucruri, jumătate nu au ajuns… nici nu m-au sunat dacă sa înlocuiască cu altceva… come on☹️
Comanda efectuata absolut EXECRABIL!!! Asa cum am spus si colegului pe chat, nu se poate ca o comanda data la ora 16.38 sa fie livrata la ora 20.48 !!!!! Sub nici o forma nu e acceptabila. Mai ales ca ati dat o estima de 17.52 initial. Dupa care liniste. Dupa care fac scandal pe chat si mi se zice ca comanda e pregatita si curierul e acolo si il primesc imediat. Asta mi se zice la 19.20 iar eu primesc comanda acuma la 20.48 !!!! Maine dimineata la ora 8 depun plangere la OPC pt ca nu e prima oara cand imi faceti asta la o comanda Kaufland. NU mai lucrati cu ei sau rezolvati-va problemele. Colegul de pe chat mi-a aruncat un vouncher de 40 ron si a inchis chatul. Nici o problema, daca nu investiti in customer service si macar un apologize la telefon si eu o sa reactionez la fel. Niciodata n-am depus plangere la OPC dar acuma ma duc pana la capat. Rusine Kaufland , rusine Tazz ca lucrati cu ei. V-ati pierdut un client fidel care a facut comenzi de multe mii de lei. La revedere.

Buna, Attila ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Dezastru!! Bani aruncati bataie de joc!!

Buna, Ioana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
Am comanat anumite produse si am primit altele fara a fi contactata in prealabil sa imi dau acordul. Ex in loc de Fuet am promit slam uscat

Buna, Bianca! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Am primit făină la 1kg. Am comandat făină la 2 kg. La fiecare comandă către Kaufland se întâmplă să nu primesc ceea ce am plătit.

Buna, Vlad! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Imi lipseste un bax de apa minerala desi l-am platit si toate produsele inlocuite aiurea…daca vi se pare ca paine alba ii tot una cu paine integrala mai bine nu imi trimiteti comanda deloc

Salutare, Calin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Mai mult de jumatate produse lipsa din comanda sau inlocuite cu altceva fara sa te anunte cineva, iar retur produse nu se face. Ramai cu produse care nu le-ai comandat si de care nu ai nevoie
Lipsa produse din comanda! Am fost sunat pentru înlocuirea produselor și nu le-am primit!

Salutare, Andrei! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
promtitudinea
Produsele de pe aplicație nu sunt actualizate

Buna, Andrei! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Florentina de la Tazz
A uitat sa pună în sacosa un produs ce a fost achitat și era trecut pe bonul fiscal. In rest livrarea a fost ok cu restul produselor. Putin întârziata dar înțelegem și traficul aglomerat.
Produse gresite puse la repezeala, si întârziere mareee!!

Salutari, Ioana ! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Florina de la Tazz
nu corespunde pretul produselor cu cel de pe site
Dacă nu aveți un produs, scoateți din aplicație. Este a 4a sau a 5a oara când comand paine și nu vine. La fel cu apa plată. Am comandat azi 3 feluri de pâine, in speranța ca vine măcar 1 și nimic. Am așteptat 3h sa pregătiți o comanda cu 4 articole. Am sunat la Tazz și mi-au confirmat că livratorul aștepta după comanda.

Buna, Andrada! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Produsele primite nu sunt cele comandate.

Buna, Adriana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
nu toate produsele ,pentru care s-a platit , au fost livrate !

Buna, Ionut! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Ionela de la Tazz
comanda greșită

Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Multe din produse nu sunt cele pe care le-am comandat și unele chiar lipsesc. Pare ca s-au și ales produsele de la brandurile mai ieftine. Cred ca toate comenzile făcute de mine la Kaufland au fost greșite. Cu siguranța nu voi mai apela la acest serviciu, fiind prea aleator pregătită comanda.

Buna, Erik! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
lipsesc produse

Buna, Flaviu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Aranjarea in sacoșa, una din beri a curs

Buna, Timea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Am fost sunat pentru inlocuire produse.
Am plătit cu card. Mi a venit jumătate din comanda. Și nu răspunde nimeni la telefon

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Comanda incompleta si a ajuns in 3 ore.

Buna, Cristina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
produse lipsa de care nu am fost anuntata
Am primit un alt produs fata de ce am comandat. Inteleg ca nu era in stoc, dar nu ma ajuta sa primesc altceva. Preferam banii inapoi. Plus ca a durat si mult livrarea.
jumătate din comandă lipsă, s-au cumpărat doar produsele de pe prima pagină...

Salutari, Ioana! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Produs lipsa, din nou...

Salutare, Ovidiu! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Am primit produse mai ieftine decat ce am comandat, si pretul pe bon e mai mic, desi eu platisem cu cardu deja, si am cheltuit mai mult

Buna, Daniel! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
Nu am primit produsele comandate
Am comandat bere fara alcool si am primit bere cu alcool.... Neatentie la detalii....
Comanzi 10 lucruri și nu au niciunul
a întârziat 2 ore
Jalnic, arunca produse la intamplare in punga….
lipsa produse
Lipsa produse din comanda
Comunicarea
nu sunt actualizate produsele de pe site

Buna, Cosmin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
Buna, dacă s-ar putea da -5 steluțe, asta as da. Lipsa totala de profesionalism. La o comanda de 150 lei sa ies in minus cu 50 de lei? Am fost sunată si anunțată ca nu mai au in stoc 3 produse si am acceptat sa se livreze comanda neștiind ca nu voi primi banii inapoi( greșeală mea) pe lângă asta mai lipseau inca vreo vreo 4 produse. Este inacceptabil așa ceva. Nu o sa mai comand niciodată de la Kaufland.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
Iaurt am comandat cu 10% grăsime și am primit cu 2 % grăsime, lapte am comandat cu 3,5 % și am primit cu 1,5, nici cafeaua și roșiile nu sunt ce am comandat... Cam multe produse, și diferența de preț mare... Foarte urat din partea voastră...

Buna, Ovidiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
comanzi apa la 0,5 ... primesti la 2 L !! comanzi macrou afumat... primesti macrou crud congelat

Salutare! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Lipsea un produs din comanda
s-a livrat Pepsi cu zahar in loc de Pepsi Max, si nu am fost contactat sa confirm ca sunt de acord

Buna, Marius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
Au lipsit 3 produse fara nicio explicație, ma indoiesc ca nu aveti ceapa si cartofi in magazin

Buna, Diana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Aduceți ce comand!

Salutari, Florin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
a ajuns jumatate din comanda, produsele lipsa nu au fost inlocuite cu nimic. nu s-a chinuit nimeni de la Kaufland sa sune sa intrebe daca pot inlocui produsele cu altceva.

Buna, Iulian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Un produs comandat mi-a fost livrat in alta cantitate per ambalaj decat am cerut

Buna, Ovidiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
nu am primit un bax de pepsi
dezamagita pana peste cap! mi au adus legume stricate, am asteptat un secol, am achitat cu card o suma imensa si am primit doar partial ce am comandat! sa mi restituie suma!!!

Buna, Teodora! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
lipsesc produse
Dupa ce a durat mai mult de 3 ore si jumatate sa vina comanda, o parte din produse lipsesc (nu se afla nici pe bon).
nu au avut pe stoc jumătate din produsele comandate

Salutare, Ileana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz
N-am primit apa plata comandata. N-am primit nici altceva la schimb. Apare pe bon, dar, nu este între produse.

Buna, Andrada! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Ati trimit produsul gresit
Produse gresite In loc de 3 buc de punga magica - cartofi au fost puse 2 buc de lunga magica - pui Cei 2 litri de lapte zuzu au fost adusi in recipiente fara capace Intarzierea a fost de 1 ora jumate, fara a fi anuntata in aplicatie

Buna, Teodora! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
Oare de ce e nevoie de scandal pentru a primi legume proaspete? Va rog sa le transmiteti celor de la Kaufland ca voi face plangere la protectia consumatorilor!

Salutari, Petruta! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
livrarea
Nu este prima data când rămân lucruri din comanda pe dinafara. Nu am primit guma Orbit, nici cutia cu ciuperci, chiar dacă eu am plătit-o.

Salutare, Erik! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz
Incomplet
lacks of many things

Buna, Edoardo! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Timpul de așteptare este foarte mare. Discrepanțe între realitate și timpul estimat în aplicație.

Salutari, Mădălina! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
durata excesiva si lipsa unor produse
Disponibilitate pentru a schimba ce nu e pe stoc cu alternative
Nu toate produsele au fost exact cele pe care le-am comandat.
Nu sa pus apa comandata!! Nu a sunat nimeni pentru a înlocui produsul cu altul în cazul în care a fost stoc epuizat!! Nervos...

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
produse esentiale lipsa desi am rugat specific sa fiu sunat pentru inlocuire in cazul in care nu sunt pe stoc alte produse inlocuite cu kclassic fara sa fi confirmat inlocuirea

Buna, Stefan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Inlocuiesc produsele cu altele ,fara sa intrebe .. Am impresia ca Nici nu se uita pe comanda Adauga ce au ei chef
Nu au fost aduse toate produsele comandate
Ar fi ok să fie întrebat clientul dacă e de acord înainte de a înlocui o băutură fără zahăr cu una cu zahăr

Buna, Marius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
timpul de pregătire
lipsește un produs, iar, de ce nu este sectiune de contact curier???

Buna, Ionut! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
nu am primit un cascaval ementaller
Update stock in timp real. Sa nu mai apara cazuri in care nu sunt disponibile produsele. Cand contactezi support trebuie sa iti repeti in scris de mai multe ori.
nu am primit varza.
Aceeasi problema ca de obicei. Nu sunt anuntat cand nu exista un produs.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Comanda incompleta ca de obicei
am primit incompleta comanda. Nu au fost atenti ca am cerut mai multe bucati din acelasi produs.

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Nu mi-ati adus iaurtul deși v-am dat banii pe el

Salutare, Florin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz
Comanda incompleta !

Salutari, Bianca! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
a uitat apa
Perele bio nu au fost bio si de asemenea ouale bio nu au fost bio. Va rog mai multa atentie la acest aspect important (difera calitatea si pretul). In rest totul ok
Sa fie livrate produsele pe care le-ai specificat in comanda, nu aleator un produs similar, daca comand iaurt cu capsuni, poate nu vreau iaurt cu piersici, sau crenvursti de porc in loc de pui!!!

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
Produse lipsa. Pe langa ca nu am primit un pachet de tigari si o sticla de apa minerala Zizin 2.5 litri, tot am fost taxata pentru ele si si 2 oua kinder suprise au fost inlocuite cu 2 oua kinder joy. Dece nu sunati daca nu aveti toate produsele ca sa anuntati cumparatorii? Va rog fiti mai atenti. Deja e a 3-a comanda pe care am plasat-o la Kaufland si mi-a fost livrata incompleta.

Buna, Iulia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Au adus cu totul alte produse.

Buna, Anda! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz