Detalii Ikura Sushi - Cluj Napoca

Adresa de livrare:

str. Emil Isac 15
vezi pe hartă

Program:

Luni
10:00 - 21:20
Marți
10:00 - 21:20
Miercuri
10:00 - 21:20
Joi
10:00 - 21:20
Vineri
10:00 - 21:20
Sâmbătă
10:00 - 21:20
Duminică
10:00 - 21:20
Date fiscale
Denumire societate: GURMAND PLĂMĂDEALĂ SRL
CUI: RO36803566
Reg. com: J2016002457089
Adresă: JUD. BRAŞOV, SAT TĂRLUNGENI COM. TĂRLUNGENI, STR. ZIZINULUI, NR.625, CAMERA 1
Comerciant
Partenerul se angajează să ofere numai produse/servicii care respectă normele aplicabile ale dreptului Uniunii.
Obiecte de activitate, autorizații și certificate
Obiect de activitate - cod CAEN - 5610
Autorizație DSV: Nr. VA 14597/28.10.2021, emitent: Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Cluj Napoca
Nr. 12258/20.12.2024 Primaria Judetul Cluj- Napoca

26 Review-uri

Toate recenziile provin din cumpărături verificate
Anonim
la 27 Feb 2025

Sushi a fost bun, dar m-a deranjat ambalarea. Am avut comanda de grup 5 persoane. Fiecare a platit taxa de ambalare si mancarea a venit in 2 cutii.

- utilizator -
la 18 Jan 2025

Anonim
la 10 Dec 2024

Mihaela Vidran
la 20 Oct 2024

Anonim
la 20 Sep 2024

Iulia Moldovan
la 22 Jul 2024

Raluca Boscaneanu
la 20 Jun 2024

Anonim
la 03 Feb 2024

Anonim
la 03 Feb 2024

Cezar Cîmpeanu
la 24 Nov 2023

Paul Gherman
la 24 Nov 2023

Vlad Breazu
la 24 Nov 2023

Anonim
la 20 Nov 2023

Alex Bota
la 11 Nov 2023

Sushi acceptabil, insa serviciile restaurantului lasa mult de dorit. Comanda plasata la 17:50 si primita la 20:30, desi scria ca va ajunge in 40 de minute (livrare facuta de restaurant, nu de Tazz). In plus, restaurantul nu actualizeaza statusul comenzii corespunzator: aparea ca a fost livrata cu 20 de minute inainte de a ajunge curierul la adresa.

Dumitru Caradjov
la 11 Nov 2023

Anonim
la 19 Feb 2023

Calitate preț A fost foarte bun și proaspăt! Mulțumim❤️

- utilizator -
la 17 Feb 2023

Anonim
la 11 Nov 2022

Imi pare rau pentru review-ul pe care urmeaza sa il las, dar comanda nu prea a fost in regula Sushi-ul nu a parut fresh. Tonul era uscat, ca si cum statuse de ceva timp. Orezul avea puncte negre prin el. Si unele bucati de peste aveau puncte negre pe ele. Avocadoul era foarte crud si tare, nu avea niciun gust.

Salutare! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Feder Catalin
la 07 Oct 2022

Andrei Pauliuc
la 31 Aug 2022

Sushi a fost bun, peste asteptari. Dar am asteptat 2 ore jumatate pentru a primi comanda, ceea ce e incredibil de mult mai ales ca nici nu am fost informati asupra intarzierii. Initial au zis 90 minute, am considerat rezonabil (desi pe pagina lor zice 60 minute); dar am ajuns la peste 150 minute de asteptare. Pur si simplu dezamagitor

Buna, Andrei! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Marin-Andrei Pop
la 02 Aug 2022

Din păcate, cutia a fost prea mare pentru conținut (4 nigiri și un roll), iar sushi-ul a ajuns la mine împrăștiat (extreme delivery

Buna, Marin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Anonim
la 27 Jul 2022

Perfect! Am fost placut surprins!

Andreea Rigmanyi
la 22 Feb 2022

Pop Lucia
la 05 Feb 2022

Adela Ioana Ranta
la 20 Jan 2022

Ana Maria Benta
la 19 Jan 2022

Actualizează