Detalii Kaufland Brasov
Adresa:
Program:
Luni
08:00 - 21:30
Marți
08:00 - 21:30
Miercuri
08:00 - 21:30
Joi
08:00 - 21:30
Vineri
08:00 - 21:30
Sâmbătă
08:00 - 21:30
Duminică
08:00 - 20:00

Recenzii (1739)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Rotaru Claudiu
la 25 May 2022

lipsesc produse

Buna, Claudiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Beceanu Mihai
la 25 May 2022

am cumparat mici si expira pe 27 avand in vedere ca astazi e data de 25 as fi sperat sa fie termenul de expirare mai lung

Salutari, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

- utilizator -
la 22 May 2022

apa era la 1.5 L nu la 1 L. -am primit 6 sticle mai mici

Salutare Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Alexandru DUMITRU
la 18 May 2022

lipsa produse comandate

Buna, Alexandru! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Chirita Catalin
la 17 May 2022

3 comenzi la rand nu am primit toate produsele și nici banii înapoi..

Salutare, Catalin! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Otto Richard
la 16 May 2022

Lipsește tortul de înghețată și în loc de bere fără alcool am primit bere cu alcool.

Salutari! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Keresztes Lehel
la 14 May 2022

Am comandat doua ape Tusnad, sa facturat si sa livrate o apā.

Ciubotaru Stefan
la 11 May 2022

In mod repetat am primit alte produse in locul celor comandate sau nu am primit toate produsele.

Buna, Stefan! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Florentina de la Tazz

Alii Alina
la 03 May 2022

comanda incompleta!!

Buna, Alina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Anonim
la 03 May 2022

"Duamna" care pregateste comanda ar trebui sa isi gaseasca alta cariera

Duma Daniel
la 01 May 2022

Am fost sunat pt ca lipsea 1 produs din comanda si totusi comanda a ajuns incompleta. E nevoie de putin mai multa atentie la pregatirea comenzilor.

Salutari, Daniel! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

MOTORAN Carolina
la 23 Apr 2022

politețea

Ivan Sorin
la 23 Apr 2022

Pe langa faptul ca nu toate produsele afisate nu sunt disponibile in magazin si am fost anuntat dupa ce comanda a fost integral achitata am mai avut si surpriza ca dupa ce curierul a lasat produsele am fost sunat de cei de la Kaufland ca nu a fost achitata comanda de curier si se considera furt cu toate ca am achitat cu cardul catre Tazz... Ca si recomandare va rog sa instruiti livratorii si sa le puneti procedurile la dispozitie.

Îți mulțumim, Echipa Tazz

Anonim
la 22 Apr 2022

Din păcate unele produse nu mai erau pe stoc , am fost sunata apoi mi s- a spus că nu mai sunt deloc. Astfel am fost nevoită să adaug altele. Dezamăgită!

TIBERIU APETRI
la 22 Apr 2022

Coca cola zero in loc de coca cola normala

Salutare, Tiberiu! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz  

oprea mihaela
la 20 Apr 2022

Am primit comanda si efectiv curge din sticla, desi pare sigilata. Ce sa inteleg? Este contrafacuta? Cum este posibil asa ceva?

Salutare, Mihaela! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz  

Adelina Sirbu
la 18 Apr 2022

Comanda nu a fost respectata aproape deloc. Am comandat unt nesarat, am primit unt sarat, am comandat apa la 2L, am primit la un litru, am comandat 6 iaurturi, am primit 1. Nu recomand!

Buna, Adelina! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Florentina de la Taz

Anonim
la 17 Apr 2022

Mi au adus alt produs

George
la 15 Apr 2022

Îmi lipsește un pachet de țigări din comanda.

Buna, George! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Iti multumim, Echipa Tazz

Alex Iosub
la 02 Apr 2022

Lipsa produse in stocul real fata de aplicatie.

Adi Haga
la 01 Apr 2022

Am primit alte produse decât cele comandate.

Supuran Luiza
la 26 Mar 2022

nu s-a livrat un produs

Buna, Luiza! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Anonim
la 24 Mar 2022

Au inlocuit 5/10 produse fara sa ma sune..

Mihai Anghel
la 21 Mar 2022

ama steptat o ora dupa un pachet de tigari in ciuda aproximarii de 15 minute si am platit pretul inca unui pachet de tigari pentru livrare!!! macar de mi spuneati ca dureaza o ora, ma duceam eu la magazin!!!

Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Rebeka Gaspar
la 19 Mar 2022

Am comandat santal cu portocale rosii si am primit cu al gust, in rest a fost ok

Anonim
la 18 Mar 2022

Nu au fost livrate toate produsele. Unele au fost schimbate cu altceva fara sa fiu anuntat.

Devil XXIV
la 15 Mar 2022

comunicarea prin care am rezolvat lipsa produselor din stoc

Andreea
la 12 Mar 2022

au lipsit produse din comanda

Salutare, Andreea! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Anonim
la 12 Mar 2022

F promt recomand.

Simona Dragu
la 12 Mar 2022

am comandat mai multe produse, din comanda lipsește un produs și am plătit mai mult cu aprox 9 lei decât produsele de pe bon

Salutare, Simona! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Sirca Dorin
la 10 Mar 2022

De fiecare data cand comand de la Kaufland, schimba produsele dupa bunul plac, eu am comandat Cotlet de porc cu os iar ei mi-au trimis piept de porc. NU SUNT ACELASI LUCRU!!! Va rog, de cate review-uri negative aveti nevoie pentru a schimba ceva! La fiecare comanda de la Kaufland am avut probleme!

Buna, Dorin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Costinel de la Tazz 

Curavalea Adelin-Antonio
la 08 Mar 2022

Am primit o conserva de ciuperci desfacuta. Nu stiu de cat timp si de cine, asa ca am aruncat-o direct. Ar trebui sa fie verificate de cineva inainte sa fie luate.

Buna, Adelin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Popa Alin
la 06 Mar 2022

in loc de rosii cherry am primit rosii normale si nu am primit un produs (menta)

Buna, Alin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Anonim
la 05 Mar 2022

Disponibilitatea produselor

Metehan Nigde
la 04 Mar 2022

produse lipsa

Buna, Metehan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Radu Nina
la 02 Mar 2022

am comandat apa la 2 l si am primit la 0.5 l .

Buna, Radu! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Valentina de la Tazz

Cristiana Mărgărit
la 01 Mar 2022

in primul rand, comanda era sa fie anulata ca nu mai era deschis la kaufland, iar dupa o ora, dupa ce a fost acceptata, am fost sunata ca nu se mai poate. soferul a stat pana s-a rezolvat situatia si mi-a livrat comanda.

Buna, Cristiana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Maria de la Tazz 

Anonim
la 01 Mar 2022

nu a lipsit nimic din comanda, livrarea a fost f rapida deci blana. un minus ar fi așezarea în sacoșă, n ar strica un plus de atenție. banane strivite și iaurt spart în rest ok

Vlasceanu Fabian
la 01 Mar 2022

Comanda gresita si furat din continut…

Buna, Fabian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ioana de la Tazz

Mihai Arinean
la 01 Mar 2022

Toate produsele diferite față de comandă, Pall Mall Balance în loc de cel comandat, mărțișor de 2 lei în loc de cel comandat de 20 lei.

Salutare, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

BAROIANU Vladut Teodor
la 01 Mar 2022

lipsă din lista ardei gras.

Salutare,Vladut! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Valentina de la Tazz

Anonim
la 01 Mar 2022

Altceva

Cretu Petruta
la 28 Feb 2022

Lipsesc 2 produse din comanda: coffeta si chio chips.

Buna, Petruta! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Florin
la 28 Feb 2022

Comanda total gresita.

Buna, Florin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Torok Aron
la 25 Feb 2022

Dacă nu este pe stoc ceva de ce nu ma sunați????? Era vb de țigări, poate va ziceam sa puneți altceva. Nesimțiți

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 21 Feb 2022

Am primit căpșuni la borcan, deși am comandat de la categoria de legume congelate

Andi Danielescu
la 20 Feb 2022

produse gresite, lipsa

Salutari, Andri! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Anonim
la 19 Feb 2022

După ce ca aveți 20 de produse pe platforma, nici pe alea nu le aveți le stoc, m-ați sunat sa îmi oferiți alt Pepsi 0,33 , mi-ați livrat apa minerală Borsec 0,75 deschisă, nu știu cui i a fost sete și a băut din ea dar eu nu ma mai pot bucura de sticla de vin alb pe care aveam de gând sa o savurez împreuna cu soția . Prima comanda plasata pe tazz dar cred ca și ultima.

Sandu Daniela
la 19 Feb 2022

Am plasat o comanda, am achitat cu cardul suma datorata si am asteptat peste 2 ore sa pregatiti produsele. Draga Kaufland, esti f eficient si profi! Iti multumesc pt comanda pregatita in cateva ore. Never again!!!

Dalila
la 19 Feb 2022

Va rog frumos sa mi inapoiati banii, eu am platit 135,58 lei si bonul este de 120 lei. Cinci dintre produse lipsesc, unele produse nu apar pe bon, sase dintre peoduse nu corespund cu ce am selectat in aplicatie, e ingrozitoare comanda. Va rog sa-mi inapoiati banii, in total este vorba de 45 lei cash cu tot cu produsele care nu corespund si in totalitate sunt mai ieftine decat cele selectate de mine si nici macar nu le doresc.

Buna, Dalila! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Vasile Mirica
la 19 Feb 2022

actualizarea in timp real ce se poate găsi în magazin

Buna, Vasile! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz   

Benchea Petru
la 18 Feb 2022

Am primit alte produse decât cele comandate

Buna, Petru! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Iulia Cociu
la 18 Feb 2022

Mai multa grija la produsele selectate. Doua produse nu au coincis cu comanda, iar ouale au venit sparte

Buna, Iulia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florina de la Tazz 

Lucian
la 18 Feb 2022

Este a 10 a comanda in care lipsesc produse... de fiecare dată când comand lipsesc produse...

Buna, Lucian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

GHITA ANIELA
la 17 Feb 2022

ambalarea in sacosa

Adelina Stanciu
la 15 Feb 2022

mi a fost adus un alt produs. este inacceptabil. de la cantitate la pretul platit

Buna, Adelina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Carmen T
la 13 Feb 2022

Dupa ce comanda a fost preatita am fost contactata sa mi se comunice ca un produs nu exista in stoc, respectiv lacul de unghii rosu. Am zis OK, ramane fara acel produs. Cand primesc comanda...surpriza, nu am primit nici tratamentul de unghii comandat, iar taieteii Rollton cu gust de VITA i-am primit cu gust de PUI !!!! Sunteti ceva de groaza!!!

Salutari, Carmen! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Anonim
la 13 Feb 2022

Pe aplicație nu este actualizat prețul la lapte și la ambalaj

tilici george
la 12 Feb 2022

cei doi avocado sunt buni de aruncat

Salutari, George! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Barbu Marian
la 12 Feb 2022

Nu am primit toate produsele.

Salutare, Marian! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz

Nicone Cuc
la 12 Feb 2022

Extraordinar de dezamăgit, f multe produse lipsa deteriorate. Comanda nu coincide cu bonul, bonul nu coincide cu produsele din plasa. Nu este prima oara când pățesc asta!

Buna, Nicone! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ionela de la Tazz   

Anonim
la 12 Feb 2022

Nu au fost livrate toate produsele comandate.

Rosca Cristian
la 12 Feb 2022

comanzi ceva si primesti altceva.

Salutare, Cristian! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Florentina de la Tazz

Dragos Marian Ilisei
la 12 Feb 2022

3 ore durata de livrare

Salutare, Dragos! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Mihai Arinean
la 11 Feb 2022

Pall Mall Extra Cut Blue nu este același lucru cu ce am primit, adică Pall Mall Extra Cut Balance Blue.

Salutare, Mihai! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Cosmin de la Tazz  

Anonim
la 10 Feb 2022

Trimit doar jumate din produsele comandate si banii se restituie alta data!

Florina Ursu
la 10 Feb 2022

Nu au ajuns toate produsele. Lipseste painea si cele 2 batoane Lion.

Salutari, Florina! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Gabi
la 10 Feb 2022

Comanda incompletă ca de obicei

Salutari, Gabi! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

David Radu
la 09 Feb 2022

eu am comandat Jack Daniel's cu mierre/honey cum scrie pe sticla! și eu am primit Jack Daniel's clasic..vreau banii înapoi va rog frumos,eu nu pot sa beau asa ceva. Ori sa vina cu produsul Corespunzător!

Salutari, David! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Diana de la Tazz 

VerytaS
la 09 Feb 2022

3 produse mi-au livrat din toate, nici macar nu m-au anuntat ca nu mai au, cum sa nu aiba paine la kaufland su tutun sau ulei fereasca dumnezeu ce servicii jalnice, ultima oara cand mai comand de pe taz, pai sa ma sune curierul sau sa imi ia alte produse in banii aia, acum taz imi tine banii blocati si mi s-a livrat niste cartofi si ulei, va bateti joc de oameni nenorocitilor, o sa va dau in judecata pentru asta

Salutare! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Zamfir Marian-Iulian
la 09 Feb 2022

A durat aproape 4h sa primesc comanda

Salutare, Iulian! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Anonim
la 09 Feb 2022

Comunicarea. Livrare incompletă.

Birliga Alin
la 08 Feb 2022

Comanda a venit cu un produs mai putin.

Salutari, Alin! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Vasile Mirica
la 07 Feb 2022

bananele livrate sunt atât de verzi încât trebuie sa aștept să se coacă vreo 10 zile in rest a fost totul ok

Salutari, Vasile! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Irina de la Tazz 

Florina Ursu
la 07 Feb 2022

Nu mi-au ajuns toate produsele (cele 3 bucati de Kinder Bueno)

Buna, Florina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Teco Karim
la 05 Feb 2022

nu am primit ce am cerut si a durat mai mult de 2 ore

Salutari, Teco! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Anonim
la 05 Feb 2022

3 produse lipsa

Alina Dumitrica
la 01 Feb 2022

nu am primit toate produsele

Buna, Alina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz 

Paul
la 01 Feb 2022

Timpul de pregatire

Salutari, Paul! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Îți mulțumim, Echipa Tazz

Serbanoiu Vlad
la 31 Jan 2022

Timpul de asteptare, atat al meu cat si al curierului, este mult prea mare. Mai e de lucru la procedurile interne si asignarea angajatilor catre comenzile online.

Aghiorghioaii Roxana
la 30 Jan 2022

mi-au gresit o comanda care continea doar 2 sticle de vin

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Îți mulțumim, Echipa Tazz

Nicone Cuc
la 30 Jan 2022

Un articol lipsa, dar totuși plătit! Având în vedere faptul ca am plătit cu cardul!

Buna, Nicone! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Florentina de la Tazz

Anonim
la 30 Jan 2022

Au fost inlocuite foarte multe produse fara sa fiu intrebata. De exemplu, am primit bere cu alcool desi am comandat fara, biscuti cu lapte, desi am comandat cu cacao, alte marci, alte sortimente etc. Nu in ultimul rand, curierul nu a fost amabil. Nu voi mai comanda de aici.

Ana Maria Petrică
la 30 Jan 2022

As vrea sa știu și eu de ce am platit toată comanda ai vine incompleta? conserva de ton unde este? jalnic!

Salutari, Ana Maria! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Paul
la 30 Jan 2022

Livrarea

Ioan-Bogdan Cojocaru
la 29 Jan 2022

80% din produsele comandate nu s-au livrat. s-au cerut anumite produse, s-a livrat altceva mult mai scump. execrabila livrare din partea partener Kaufland. clar nu voi mai comanda de la ei vreodată.

Salutari, Bogdan! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Stefan de la Tazz 

Vasile Florin
la 29 Jan 2022

E a nu stiu cata oara cand vin produse lipsă. E ultima oara cand comand de la catastrofa asta de supermarket.

Salutare, Vasile! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine.   Pe data viitoare,   Diana de la Tazz  

Veres Mihai
la 29 Jan 2022

In loc de tarate de ovăz au pus ceva mixuri din mai multe ingrediente. Și de aproape 3 ori mai scumpe

Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Valentina de la Tazz

Roxana Elena Miroiu
la 28 Jan 2022

comanda incompleta: lipsa portocale. si livrata dupa 3 ore.

Buna,Roxana ! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Amalia de la Tazz

Sirca Dorin
la 28 Jan 2022

Fiecare comanda pe care am facuto a venit cu produse lipsa.

Buna, Dorin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia.  Ganduri bune,   Ramona de la Tazz 

Sorin Gozgar
la 28 Jan 2022

nu am primit ceea ce am comandat

Buna, Sorin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Adrian Calancea
la 27 Jan 2022

am primit 2 produse gresite

Buna, Adrian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Amalia de la Tazz

Orbanu Arsenia
la 26 Jan 2022

A durat doua ore aproximativ sa mi se aduca comanda .

Salutari! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Robert Elekes
la 25 Jan 2022

ereu mai multe produse greşite.

Salutari, Robert! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune,   Simona de la Tazz 

Anonim
la 25 Jan 2022

Am primit alt produs

Istrate elena
la 23 Jan 2022

1. am platit strugurii desi nu erau in plasa!! 2. ar trebui sa introduceti rubrica de bacsis dupa ce ajunge comanda la domiciliu. pentru ca asa evaluezi exact daca merita sau nu. !!!!

Buna, Elena! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Gabriel de la Tazz

Florentina Didin
la 23 Jan 2022

Am comandat philadephia clasic, am primit Light.. Am comandat somon afumat 100 g, am primit la 150 g.. Am comandat 3 napolitane milka, am primit 1.. Am comandat salam Secuiesc, nu l am primit..

Buna, Florentina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Gabriel de la Tazz

Andreea Stanciu
la 23 Jan 2022

am dat comanda de ceva si mi au trimis altceva

Buna, Andreea! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine,   Valentina de la Tazz 

Nechita Adrian
la 22 Jan 2022

lipsa bagheta paine.

Buna, Adrian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz

Bogdan Radu
la 22 Jan 2022

nu am primit taiteii Magi :))