Recenzii (1207)
nu au fost puse tacâmuri, deși am precizat

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Bianca de la Tazz
Ciorba a fost prea sărată
Salata verde nespalata
rapiditate si persoana care a livrat ffff respectuasa.
Produs lipsă(ceafă de porc).Dau 2 stele deoarece restul produselor sunt ok

Buna, David! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Lipsa comanda

Buna, Roxana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florentina de la Tazz
Am specificat de 2 ori sa NN uite de tacâmuri, mănânc mămăliga cu mâna acum , sunt la o ca in construcții nu am Bucătărie aici ca îmi făceam singur de mâncare. Nu e prima data când întâmpin probleme de genul

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Diana de la Tazz
Comanda incompletă. Practic nu au livrat și șnițelul de pui deși eu am platit produsele. Neserioși.

Salutare, George! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Am comandat 2 ciorbe, și am plătit 2 ciorbe, și am primit doar 1 ! Urat !

Buna, Andreea! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibila pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Ramona de la Tazz
Cartofi sunt cruzi , șnițele sunt crude la mijloc făcute la foc mare și crude la mijloc, Din pacate este ultima oara când comand de la acest Restaurant

Salutari, Claudia! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Andreea de la Tazz
carnea la grătar nu e făcută, e guma de mestecat

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florentina de la Tazz
Lipsa muștar la comanda ..comand întârziată!!!

Buna, Ionut! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibil pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Ramona de la Tazz
fara paine la 2 ciorbe si fara smantana ....care sunt incluse

Buna! Iti multumim ca ai fost sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Mancarea in general e buna, dar azi au scapat solnita cu sare in supa. Abia am mancat-o.

Buna ziua! Va asigur de faptul ca am transmis mai departe situatia cu care v-ati confruntat astfel incat sa imbunatatim acest proces iar pe viitor lucrurile sa decurga mult mai bine. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Porții mici, costul ridicat, mâncarea nu mai e la fel de gustoasa, la Casa Tudor e mai rau, lanțul Sergiana nu mai e ce a fost, păcat ca era un restaurant foarte bun
Pieptul de pui la gratar foarte crud
Livrare promptă.
Mi-a fost un rau de credeam ca mor dupa ciorba voastra de vacuta. 12 ore mai tarziu si inca sunt la pat.

Salutari, Vlad! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
sub orice critica! desi am specificat sa fie bine prajita carnea a venit aproape cruda, plina de zgarciuri, intr-un cuvant nu s-a putut manca! scump si prost!

Buna, Carmen! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibil pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Florentina de la Tazz
una din ciorbe nu a fost ambalata corespunzator si a curs... s a facut ciorba toata comanda.

Buna, Maria! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Am comandat trei feluri principale, o ciorba și un desert. Ciorba de fasole in afara de gustul acru peste măsura nu se putea distinge nici o aroma. Pomana porcului (păcat ca nu pot atașa poza) Bucățile de ficat erau uscate si tari de nu se puteau tăia nici cu un cuțit, bineînțeles ca nu se putea sa nu lipsească varza care era in meniu doar ca nu am primit-o, nici măcar sare nu avea friptura, ce sa mai vorbim de alte arome…bucăți de carne fade, care balteau linistite in grăsime…papanași = gogosi pline de ulei, care îți lasă un gust amar … probabil prăjite într-un ulei folosit inclusiv la șnițele…la ce gust aveau…de mult nu am mâncat o mâncare atât de rea…execrabil

Buna, Claudia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Maria de la Tazz
am cerut ca micii sa fie bine prajiti nu arsi! mustar insuficient

Buna, Carmen! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Ionela de la Tazz
Altceva

Buna, Dia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Comanda întârziată (+2 ore) și rece.
orez stricat....pt un restaurant de renume...e jenant....
N-am ce comenta, gustos și la timp.
Rece, ambalaj nasol
daca ciorba era de fasole, nu de vacuta cum am comandat era perfect
ne doare de ieri burta de la ciorba de burta, ceva a fost stricat
Gustul exemplar, a' la' ceasu' rău dar noroc că am avut mustar pentru mici acasă, că altfel.. ce mici sunt aia fara mustar?
Mâncare buna, păcat ca jumătate din ciorba a curs in pachet!
ambalajul ciorbelor nu este etans si s a varsat la livrare. nu este prima data cand se intampla asta!
Nu au vrut sa proceseze comanda pe motivul ca nu putem achita cu cardul.
Nu era caldă, livrare în plasticul cel mai ordinar, restaurantul este totuși cu pretenții, și prețuri pe măsură.
ciorba de burta și cea de fasole cu afumături s-au transformat în ciorba de fasole.
Am cerut sarmale ,și am primit șnițel cu orez …

Buna, Maria! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Florentina de la Tazz
foarte bun!
Puteti îmbunătății timpul de livrare, comanda a fost trimisa la 12.34 si a ajung la 14.40 la destinatar. Peste 2 ore timpul de livrare.

Buna, Claudia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
doi papanași aruncați în caserolă fără separator cu cutiile de dulceață și smântână.Igiena nu își mai are rostul când ai mai mulți clienți decât caserole. Un papanaș a venit fără moț...l-o fi furat vreun șoarece pe la bucătărie...
Comanda nu a fost corecta

Buna, George! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Livrator fain
Cel mai tare curier amabil......
Bună, lipsa mustarului la mici,la fel ca și de alte dați. Mulțumesc!
Ar trebui sa dați posibilitatea de a se schimba adresa de livrare dacă comanda încă nu a plecat spre client. E pierdere de vreme sa anulezi comanda pentru ca nu poți schimba adresa de livrare
Nu am primit clătitele ... Le trecem la pierderi :|

Buna, Liviu! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Valentina de la Tazz
nu mi sa adus o ciorba

Salutari, Denisa! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
comanda incompleta, din comanda de mici cu mustar, lipseste mustarul

Buna, Liliana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
lipsa mustar, paine veche

Salutari, Carmen! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
mancarea a ajuns rece dupa o ora jumatate de asteptare.

Buna, Carmen! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
Lipsește smântâna la sarmale

Buna, Bogdan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Andreea de la Tazz
Ați uitat să-mi trimiteți muștarul...
Saru’mana pentru masa!
Papanași i am comandat cu afine si am primit total altceva ,tacâmuri nu au fost , total dezamagit .

Buna, Danut! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Ionela de la Tazz
Ambalarea a fost total gresita(negândite) Din 7 ciorbe au ajuns 5 întregi ca restul se varsasera peste tot în geanta curierului. Consider ca curierul nu are nici o vina, ci cei care au ambalat cu economie..

◦ Buna, Robert ! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Andreea de la Tazz
A durat 2 ore sa mi ajungă mâncarea, puțin dezamăgitor
DOMNUL CARE A LIVRAT COMANDA DEOSEBIT DE AMABIL.FELICITARI
a venit comanda incompleta. fara ardei iar ciorba era varsata pe jumatate in punga de hârtie . livratorul a cerut asistenta dar era la numarul 33 in asteptare. f dezamagitor. nu o sa mai cumpar de la Ceasu' Rau

Salutari, Magdalena! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Diana de la Tazz
supa nu era sigilata bine si jumatate a curs peste toate celelalte din punga

Buna, Horea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
mâncare autentică cu gust
Am bifat pentru tacâmuri.Din păcate nu am avut cu ce sa mănânc.Mulțumesc
ciorba a venit vărsată in toata punga

Buna, Marius! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Diana de la Tazz
ardeiul cerut a lipsit, carnea prea tare, cam nefiarta

Salutari, Alina! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Diana de la Tazz
perfect !!! Mulțumesc Ceasu' rau!!!
Ar trebui sa nu mai dilueze dulceata...sa nu fie diluata cu apa extrem de mult si smantana nu a fost preparat cu nimic..a fost luata din galeata si pusa acolo...dulceata avea si samburi...nu stiu de ce a fost asa pentru ca de obicei mancarea lor este buna...dar dulceata aia era diluata extrem de mult...
Foarte gustos. Multumim pentru masa
Ciorbele au ajuns desigilate,varsate.

Buna, Bogdan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
am primit altceva față de ce am comandat. am comandat 3x ciorbe de burtă și o ciorbă de văcuță și am primit 3x ciorbe de burtă și o ciorbă rădăuțeană de pui
Mancarea a venit rece, si nu cred ca din cauza livratorului.

Salutari, Rares! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Gabriel de la Tazz
Foarte buna, felicitari
Altceva
Mancare livrată pentru 4 persoane. La 2-3 ore dupa ce am mancat, 3 dintre cei 4 am ajuns sa petrecem mai mult timp la WC decat la oriunde alt undeva. Ce sa zic, calitatea a scazut drastic. Candva aveau mancare foarte buna, dar de aproximativ 2 luni totul merge din rau in mai rau.

Salutare, Paul! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
o supa nu ar trebui sa fie acră!

Salutari, Roxana! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Simona de la Tazz
O ciorba excelentă!!!
Metoda de ambalare ar trebui verificata mai atent.Domnul care a livrat mâncarea avea ghiozdanul plin de ciorba deoarece s-au dezlipit 2 pelicule de plastic de pe ambalaje

Salutari, Dorin! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
ambalajul (tipla)nu a fost lipit cum trebuie!!! Astfel incat cel care a livrat comanda, ne a adus ciorba de vacuta doar cu legumele, lichidul era tot in punga si pe jos. Am fost deceptionata de papricas, ce i drept avea carne destula, galustile ok, dar mult prea aromat, aiurea asa...nu am mai mancat. paine buna, ardeii buni, smantana buna.

Buna, Elena! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Din punct de vedere al cantitatii , sunt cantitati foarte mici la mancare . :( .Ciorba vine aproape pe jumate ,la fel si felul 2 etc .
Ciorba în loc sa fie în caserolă era în geanta de transport. Nu as fi acordat nici măcar o stea, dar nu am opțiunea aceasta. Execrabil!!!

Salutari, Ovidiu! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Mi-a fost încurcată comanda

Buna, Andreea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Aripioarele la ceaun sunt pur si simplu aripi de pui prajite, ma asteptam la ceva mai mult, macar ceva usturoi pe ele inclus, ciorba de burta acceptabila, putin cam sarata, costita simpla, usor nefacuta mi s-a parut, acum na, fiecare cu gusturi. Cartofii bunicei, nesarati. Sint putin dezamagit, am mancat si in restaurant si mi se pre o diferenta de calitate intre ce se serveste acolo si ce se livreaza la domiciliu.

Salutari, George! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Am primit doar o ciorba desi am comandat doua Punga era sigilata deci greseala este de la restaurant

Salutari, Stefan! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Nu dați pâine la ciorbă?
Foarte gustos, dar mult ulei
mai multe ingrediente in ciorba...cam zeama
NU MI A LIVRAT COMANDA, A VĂRSAT CIORBA!

Buna, Ariana! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Florentina de la Tazz
Contactați-mă deoarece voi depune o plângere la ANPC. Comanda este o bătaie de joc!

Buna, Ionut! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Caserolele de ciorba nu au fost corect sigilate,ambele ciorbe s-au varsat peste tot pachetul!

Salutari, Bogdan! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Foarte foarte gustos si desi are un pret mic, este o cantitate mare din care 100% te saturi oricat de infometat ai fi. Multumesc si garantat voi mai comanda! Recomand cu toata caldura!
Mancarea este buna deoarece am mai comandat dar de data asta a venit rece grav dupa mult timp ....si uitasem de ea :)))
foarte slab pregatiti.....am asteptat 3 ore ptr o comanda de ciorba si mamaliguta cu ciuperci! nu mi se pare normal!
Nu mi au dat tacâmuri

Buna, Adrian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Mancare 10/10 , ospatari de calitate rara. Seful de sala este intr o situatie peste capul lui si nu stie a gestiona un restaurant de calibrul acesta. A aparut peste noapte si strica experienta pe care o ofera de zeci de ani un restaurant de mare succes!

Salutari! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
nu au fost luate în seamă alergiile

Salutare, Florin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Foarte buna ciorba, dar as fi dorit sa fie mai multa fasole.
gustul bun dar 23 de lei pentru o mica mica bucata de piept de pui mi se pare cam mult...macar de ar fi o bucata mai mare
Pâine veche, mici fără gust. Papanașii au fost decenți.

Buna, Mihaela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
livrare rapida

Buna, Bogdan! Iti multumim pentru feedback-ul oferit.
Când am văzut ardeii iuți aruncați în punga de delivering, mi s-a făcut rău. Mă mir că nu a venit livratorul cu ardeii iuți în mână, legați cu un elastic. Ardeii iuți nu se pun în punga de delivering cu toate produsele la un loc fără a fi puse într-un ambalaj. Dacă ambalajul ar fi fost problema, nicio problemă, faceți vă rog frumos o caseta pentru donații.

Salutari, Denisa! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
atentia la ambalarea produselor, si bineinteles respectarea rugamintilor, si anume tacamuri, de fiecare data bifez pentru tacamuri, nu primim niciodata, fiind la serviciu avem nevoie si de tacamuri, doua stele ptr ca mancarea a ajuns azi calaie... desi suntem foarte aproape de restaurant.
Timpul de livrare
Excelente ... atât produsele , condițiile de livrare dar , mai ales , faptul că ați renunțat la includerea pâinii ... de parcă mi-ați fi citit gândurile ! În rest vă îndreptați binișor către superlativ - gust , condiții de ambalare și livrare , ofertele sau promoțiile ...cel puțin cu Ciorba de salată de azi ( deși nu am mai remarcat-o în meniu până acum ! ) mi-ați dat un veritabil șah mat ! Una din ciorbele copilăriei ... Pe scurt , un sincer Bravo ! Și mulțumiri și bucătarului , așa mi s-ar părea corect !

Buna, Rares! Iti multumim pentru feedback-ul oferit.