Recenzii (190)
Nu respecta mentiunile clientului,e a 2 oara cand patesc

Buna, Bogdan! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa ne notifici tu cand esti disponibil pentru a discuta! Asteptam un semn de la tine, Valentina de la Tazz
Timpul de așteptare.Mancarea este rece
Mâncarea a ajuns rece.

Buna, Ciprian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Diana de la Tazz
Lipsesc sosurile din meniu, am rugat sa nu se pună ceapa și s-a pus, sunt foarte nemulțumită de comanda pe care am primit-o!!!

Buna, Gabriela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Din momentul plasării comenzii pana in momentul primirii a trecut o ora deși nu stau departe de mall-ul unde este situat restaurantul Spartan. Am comandat trei meniuri gyros cu suc și cartofi dintre care doua trebuiau sa fie de pui și una cu amestec de carne. Mâncarea a venit rece, toate gyrosurile erau din amestec de carne, nu erau doua de pui așa cum am cerut, cartofii din comanda nu au putut fi mâncați deoarece erau foarte moi și îmbibați in ulei (probabil au reprăjit o tura mai veche de cartofi), iar lipia nu era făcută destul, fiind cruda la mijloc. Dezamăgitor deoarece obișnuiam sa comand de la spartan și nu am avut parte de incidente de genul acestuia.
Schimbati angajatii cu totul, comanda a intarziat cu 2 ore. RUSINE !

Buna, Matei! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
ofertele sunt ok
daca vi se cere să scoateți ceapa dintr-un produs sau sosurile, pai faceți cum vi se cere, dacă știam că le-ați făcut fără să va pese de instrucțiunile clientului nici nu preluam comanda

Buna, Alin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Florentina de la Tazz
Am primit shaorma turcească in loc de greceasca. In oferta arată clar ca este pita greceasca dar ei livrează cu totul altceva, pe lângă asta este f grețoasă mâncarea și o livrează și rece. Nu mai comand niciodată de aici.
Am primit doar jumătate din comanda. Este și vina mea că nu am verificat comanda, dar puțin mai multă atenție din partea Dvs.

Buna, Adrian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Comanda a ajuns dupa 2 ore.Nu mai repet alta comanda la voi.Si o sa informez cat mai multa lume despre asta.
Foarte amabile și cu mult bun simt operatoarele. PS: încă aștept un Instagram, Raluca ( Botoșani)
Mancare foarte sarata, putina si lipsa bon fiscal!!

Buna, Daniela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
Produse lipsa din comanda!

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
perfect
Nu am fost anunțat sa ridic comanda,,, după vreo 4 ore mi sa spus ca am ridicat comanda,, dar nu am fost

Buna, Marius! Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim si suntem fericiti sa stim ca s-a rezolvat. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Salata era in proportie de 30% . Azi chiar am primit o portie la misto . Sa fiti sanatosi . Oricum nu mai comand !

Hey! Iti multumim pentru comanda si pentru feedback!Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Comnicare zero,,, am luat pita rece, deoarece nu mi-au transmis când a fost gata comanda...
Un singur sos și ăla în exces. Destul de mica shaorma, mai ales pentru 30 ron. Greu de crezut ca a durat atât de mult pana a fost preparată. Și a fost rece.

Salutare, Marian! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Nu vreau să îmi luați îmi nume de rău mesajul dar am comentat de 2 ori in interval de 1 lună. Prima dată s-a uitat a se trimite un meniu, am înțeles orice poate greși...dar a 2-a oară la fel..băutura și cartofii prăjiți au lipsit. Nici nu mă mai obosesc să fac report , never again.
Comanda a fost facuta la Spartan. Pizza care practic trebuia sa aiba ciuperci le avea doar teoretic.
Souvlaki incomplet. Nu am primit la niciun sos, salata era doar de varza. Nicio legatura cu ce am mancat in restaurant

Salutare, Vlad! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Ok...
S-a greșit comanda , am primit mai puțin produse , lipsește un meniu am primit doar băutura la el
Mancarea a ajuns aproape rece , carnea si cartofii nu aveau deloc gust . plus ca am gasit 2 fire de par in pita care de asemenea era rece si tare.
pentru 27 de lei foarte puțină mâncare,la masă pe loc e mult mai multă. plus că a fost cam nesărată mâncarea. nu prea își dau interesul la comenzi. comanda a stat in preparare o oră
Mancarea acceptabila, livrarea dezastruoasa
Recomand , peste câteva săptămâni v a întrece food panda și glovo
Nu am primit sos urile de la souvlaki si cel de usturoi in plus pe care l am comandat
Produse lipsa!!! Jalnic!!!

Hey, Irina! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG