Detalii 3F Complex Studentesc
Adresa:
Aleea Studentilor, Nr. 1
vezi pe hartă
Program:
Luni
10:00 - 17:30
Marți
10:00 - 17:30
Miercuri
10:00 - 17:30
Joi
10:00 - 17:30
Vineri
10:00 - 17:30
Sâmbătă
11:00 - 17:30

Recenzii (483)

Sunt afișate doar recenziile cu comentarii.
Anonim
la 21 Oct 2021

Comanda incompleta

Vio
la 09 Oct 2021

Curierul!

Salutare! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Thomas-Philip Kulcsar
la 08 Oct 2021

A ajuns rece mancarea. Din pacate experienta de ieri s-a repetat, carnea este uscata, nu are savoare. Am ramas dezamagit din nou. La 3F de la mall nu am patit niciodata asa ceva.

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 07 Oct 2021

Un fel nu corespunde cu ce am comandat

Thomas-Philip Kulcsar
la 07 Oct 2021

Aripoarele nu au avut savoarea de alta data, par reincalzite de ieri. Am ramas cu un gust neplacut in urma acestei experiente.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Sergiu Cocoțan
la 05 Oct 2021

in poza arata și cartofi ,de ce mai puneți poza cu cartofi și carnea dacă nu dați și cartofi ????

Stiam ca ne puteam baza pe feedback-ul tau, de aceea iti multumim sincer si ne bucuram ca am putut sa rezolvam situatia iar acum ziua TA e Zzuper! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

avramescu melita
la 05 Oct 2021

Comanda a ajuns mai rapid decat era preconizat , mancarea calda si gustoasa , pret decent .

Buna! Multumim pentru comanda si pentru feedback! ☺ Suntem fericiti sa stim ca a fost pe gustul tau! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Diana Vulcănescu
la 29 Sep 2021

Curierul foarte drăguț și amabil! Plus, a venit mai repede decât timpul estimat de aplicație!

Salutare! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 22 Sep 2021

am cerut livrare intre 13 și 14 pentru că la 14 ajung copiii de la școală. Comanda a sosit la 12:35 și copiii au mâncat-o rece. dacă tot e opțiunea de alegere a orei, respectati-o.

Adnan
la 13 Sep 2021

Am avut niste mentiuni scrise si au fost ignorate total

Hey, Adnan! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Robert
la 08 Sep 2021

imi lipseste o portie de cartofi si costa 30 de lei ambalajele

Buna, Robert! Te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Mindrila Dragan
la 07 Sep 2021

Am zid fara burta

Iti multumim pentru comanda si feedback! Apreciem ca ne-ai acordat cateva momente sa povestim, te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Paula
la 04 Sep 2021

Mancarea voastra este buna, insa azi a scapat bucatarul multa sare in supa de pui. Doar mai multa atentie la aspectul acesta. Multumesc!

Salutare! Iti suntem recunoscatori ca ne-ai ales si pentru feedback! Vom tine seama si de mentiune pentru viitoarea comanda. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 04 Sep 2021

Foarte bun!

Anonim
la 01 Sep 2021

Mai bun și mai rapid nu se poate!

Anonim
la 25 Aug 2021

mancarea e buna, dar mi-au dat sucul gresit

Ilyes Robert
la 25 Aug 2021

Din păcate platforma nu permite atașarea de poze, dar experienta cu 3F a fost dezamăgitoare. Aveam așteptari de la ambalajul de 6 lei/meniu, în schimb piure-ul era semi strivit și pe alocuri scurs prin marginea caserolei mult prea slabe pentru preparatul din interior. Problema mai mare a fost la ardeiul iute comandat,acesta a ajuns cu "blanita" de mucegai pe coada ardeiului, iar de interior nici nu am mai fost curios. Repet, îmi pare rău că nu pot atașa poze. Gustul în schimb a rămas acelaș cu care am fost obișnuit.

Buna, Robert! Am dorit sa discutam si te-am apelat, insa fara raspuns din partea ta. Te rugam sa revii indata ce poti catre noi, vom incerca impreuna sa gasim o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

duma ovidiu
la 21 Aug 2021

Scumpe ambalajele si mâncarea foarte bună!!!!

Anonim
la 20 Aug 2021

Foarte rapid

Ivă Darius
la 19 Aug 2021

De ce nu este comanda completa???

Salutare, Darius! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam. Ne bucuram ca solutia propusa a fost cea potrivita pentru tine si ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Cioloboc Cătălin
la 19 Aug 2021

Dacă vi se pare normal să aruncați tot in plasă fără să închideți cutiile ce să mai zic. Plasa a ajuns udă de zeamă de la salată, una din cutiile de la ciorbă era de abia închisă, nici măcar nu erau așezate frumos. Să vă fie rușine!

Buna, Catalin! Multumim pentru comanda si feedback. Tinem cont de parerea ta si te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! :) Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 18 Aug 2021

nu au fost aduse sosurile si chiflele

Galetar Denisa
la 18 Aug 2021

Au uitat sa pună orezul.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ioana Ofrim
la 16 Aug 2021

Am bifat tacamuri, nu am primit tacamuri deci nu am cum sa consum ce am comandat. Din nou! pentru ce ambalaje am platit totusi 9 ron???

Buna, Ioana! Am dorit sa discutam si te-am apelat, insa fara raspuns din partea ta. Te rugam sa revii indata ce poti catre noi, vom incerca impreuna sa gasim o solutie potrivita pentru tine. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 13 Aug 2021

Ati uitat un produs din comanda

Andreea Chivaran
la 12 Aug 2021

Mi se pare foarte fain ca am primit un voucher cadou pentru ca au incurcat unul dintre produsele comandate.

Iti multumim pentru comanda si feedback! Te asiguram ca data viitoare vom face lucrurile mai bine! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 10 Aug 2021

Nu am primit cașcavalul pane, deși a fost incasat

Anonim
la 10 Aug 2021

Bun, dar treaba cu ambalajul de 6 lei e o mizerie inadmisibila.

Anonim
la 09 Aug 2021

Super ok. Livrare, gust.....

Cristina Alexandra
la 06 Aug 2021

lipseste din comanda

Anonim
la 04 Aug 2021

comanda a ajuns foarte greu , mâncarea era deja rece

- utilizator -
la 30 Jul 2021

Nu am primit tacâmuri

Salutare! Iti suntem recunoscatori ca ne-ai ales si pentru feedback! Vom tine seama si de mentiune pentru viitoarea comanda. ☀ Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Ana-Maria Preda
la 30 Jul 2021

ati uitat salata de sfecla, dar ati facturat-o

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Sorin Trif
la 28 Jul 2021

Foarte rapid.

Salutare! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Aliz Kovacs
la 27 Jul 2021

mi-au lipsit produse din comanda pentru care am platit!

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Razvan Hategan
la 19 Jul 2021

Puctualitate

Salut, Razvan! Ne bucuram tare mult sa stim ca experienta ta cu Tazz a fost una placuta si iti multumim pentru feedback. Te mai asteptam! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 17 Jul 2021

Sunt un mare fan 3F dar sunt 3* pentru ca am încercat sa comand tot la full meniu și nu am putut asa ca am scris în 2 locuri ca vreau sos în loc de salata! Am primit salata și fără tacâmuri și am plătit 12 lei pe ambalaj pentru 2 meniuri 2 lei fiecare ambalaj! Știu și eu cat costa ambalajul dar nici chiar 2 lei/bucata! Mulțumesc!

Iovan Andrei
la 14 Jul 2021

Punga de mancare era umeda din timpul transportului iar la preluarea coletului când curierul mi-a dat plasa în mana , toată mancarea din una dintre pungi s-a împrăștiat pe jos.

Andrei, te-am contactat, dar fara raspuns din partea ta. Asteptam apelul tau atunci cand ne poti acorda cateva momente, promitem sa fie cu folos! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Manu Manu
la 13 Jul 2021

Caserolele nu au fost inchise bine sau asezate corespunzator, punga a fost uda, iar cand am luat plasa de la curier s-au rasturnat la picioarele mele. Cele doua ciorbe comandate s-au varsat. Vina ambalajelor de 2 bani pentru care am platit 12 lei. Rezolvarea a fost "no soup for you". Fileul de pui extrem de iute, acest lucru nu apare le descrierea peodusului.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Anonim
la 07 Jul 2021

S-a rupt punga cand a scos curierul mancarea din geanta si s-a varsat toata mancarea pe jos. Punga era defectă, i-a cedat fundul

Anonim
la 05 Jul 2021

Din tot ce am comandat , nimic nu a fost comestibil! Groaznic

Lapadat Laura
la 01 Jul 2021

cam scumpe ambalajele

Leo Tutunaru
la 29 Jun 2021

pieptul de pui extrem de subtire, coaja de faina de pe el extrem de goasa, cartofii congelati cu un gust neobisnuit, supa saramura nu recomand 3f din complex , la iulius mall are total alt gust. curierul in schimb a ajuns mai repede dar deagaba.

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Bohoru Andrei
la 24 Jun 2021

Livrarea foarte rapida Cascaval pane 10/10 Ciorba de pui 10/10 Snitel de pui 10/10 Orez cu legume 2/10 - nu au fost condimentate deloc si nu prea au nici un gust

Andrei, iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Marius Pastravanu
la 23 Jun 2021

2* doar pentru că știu că de obicei e buna mâncarea aici, dar azi a fost dezastru. Era foarte clar că mâncarea era veche.

Salutare, Marius! Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca am lamurit lucrurile. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Cosmina Coman
la 21 Jun 2021

Crispy ul foarte uscat și tare

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Madalina
la 10 Jun 2021

Din 3 meniuri, au ajuns doar 2 din păcate. Restul mâncării a ajuns cald și bun ca de obicei.

Madalina, iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Alexandru Pîrvulescu
la 10 Jun 2021

Am comandat mai multe meniuri la lucru impreuna cu mai multi colegi. Pe lanaga faptul ca portiile sunt foarte mici calitatea mancarii lasa de dorit. Ce ne-a atras foarte tare atentia a fost o bucata de ceafa de porc ce mirosea a stricat si nu era comestibila. Am sunat la tazz dupa care am fost sunati de restaurant . Ne-a adus o alta ceafa de porc ce mirosea similar si ne-au zis ca lor nu li se pare ca miroase. Sunt profunt dezamagit de lipsa de profseionalism a fast food-ului si de calitatea mancarii. Cu siguranta este ultima oara cand comand.

Alexandru, am incercat sa te contactam, insa fara succes. Cand iti gasesti putin timp liber pentru a putea discuta telefonic asteptam apelul tau. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG

Manolache
la 05 Jun 2021

Comanda este incompleta. Lipsește salata de varza.

Florin Dimistrian
la 04 Jun 2021

sunt cei mai buni ,ciorba de burta cu multa burta si gust deosebit , gratarele de asemenea , in concluzie the best

Kadar Roberta
la 02 Jun 2021

Nu ati pus in comanda ce am cerut

Anonim
la 27 May 2021

proaspătă și buna. Dar 13 lei pe ambalaj e cam mult

Anonim
la 23 May 2021

Mor copii de foame până a ajuns comanda, 2 ore a durat până a ajuns.

Micioi Alin Claudiu
la 23 May 2021

Ciorba foarte ok. Dar crisppy vechi și uscați nu s-au putut manca,sa aruncat

Anonim
la 23 May 2021

Am gresit adresa de livrare si am sunat in 23.05.2021 ora 11:19 min la 3F la nr 0722 340 699 de contact pe Google,Complex Timisoara, mi-a raspuns o doamna care in loc sa imi rezolve problema si sa scrie adresa mea corecta pe comanda , a spus ca trebuie sa vina curierul ca nu se poate, specificand ca are multe comenzi, in calitate de client nu am fost multumit si nu stie sa rezolve instant problema unui client...In cele din urma am explicat ca eu sunt clientul si sa rezolve problema, nu a inteles si nu stiu ce cauta o sefa de tura asa incompetenta...

Calin Iasmina
la 18 May 2021

Mâncare proaspăta curierul foarte amabil

Raescu Alin
la 14 May 2021

Platesc comanda cu 2 sosuri si bineinteles sosurile lipsesc, felicitari

Anonim
la 12 May 2021

Mancarea a ajuns repede, calda si are gustul studentiei ❤

Anonim
la 08 May 2021

Comanda adusa mai repede decat ma asteptam!

Barbu Anca
la 30 Apr 2021

Mancarea este foarte buna, am primit-o destul de repede si calda, dar mi se pare putin exagerata taxarea ambalajului. Spre exemplu la un meniu de 20 ron ajungi sa platesti cu tot cu ambalaj 24,5

Ruxandra Olariu
la 25 Apr 2021

Nu s-a tinut cont de mentiuni, in rest totul a fost ok.

Anonim
la 23 Apr 2021

Au lipsit salatele

Flavia Bololoi
la 22 Apr 2021

Crispy foarte vechi , nu se pot manca!!!!!!! Treziti-va va rog nu trimiteti mancare necomestibilă oamenilor ce plătesc transportul, ambalajele si absolut tot , nu pot plăti 40 lei pe ceva ce trebuie aruncat !

Mădălina Aissa
la 22 Apr 2021

nu-mi place serviciul,cartofii purie au un gust prost,poate au expirat, parca stau prea mult in loc cald

Tirla Adina
la 19 Apr 2021

Nu am primit comanda complecta in rest ok!

Tirla Adina
la 19 Apr 2021

Nu am primit comanda complecta in rest ok!

Andrei Valentin Adam
la 15 Apr 2021

una dintre cele mai bune ciorbe de burta din oraș!

Cristina Ursulescu
la 15 Apr 2021

Mâncare foarte bună și livrare rapidă. Singurul minus pentru mine a fost faptul că la un meniu, în loc de șnițel XXL(selectat), am primit crispy de pui(fără a fi anunță).

Florin Cristea
la 13 Apr 2021

foarte bune ciorbele de la ei, recomand

Anonim
la 11 Apr 2021

Mâncarea este foarte bună, nu mi se pare logic sa plătesc și ambalajul de diferite mărimi 15 lei dacă as veni în restaurant nu as plăti farfuria

Anonim
la 07 Apr 2021

Super buna, livrare rapida. Ciorba a avut bucati imense de legume, parca taiate la repezeala.

MONICA TIRNOVAN
la 07 Apr 2021

PAINEA TARE

mircea solymosi
la 28 Mar 2021

Gustos. Livrat repede.

Loredyify
la 25 Mar 2021

Am comandat snitel xxl nu snitel crispy

Anonim
la 23 Mar 2021

livrare incompleta

Demis Zarescu
la 21 Mar 2021

am primit o cu totul alta comanda

- utilizator -
la 21 Mar 2021

Comanda platita nu a fost livrata!!!!!

Faur Andrei
la 19 Mar 2021

Am primit doar 1 sos desi comanasem 2. Totusi pentru un sos nu am mai apelat restaurantul.

Anonim
la 15 Mar 2021

Nu am primit tacâmuri deși am cerut, este a doua oara

Robert Sandru
la 12 Mar 2021

Puiul din ciorba de pui a lipsit cu desavarsire. Ciorba a avut un gust vechi, acru, incomparabil cu ce stiam eu ca inseamna CALITATE la 3f :) sunt client de ani buni si cunosc mancarea, dar astazi a fost oribila. Crispy au fost tari ca piatra, noroc cu cartofii prajiti alaltaieri si sosul de usturoi. Imi pare rau, e prima experienta neplacuta la 3F.

Anonim
la 10 Mar 2021

Paine din comentariu? Nu a ajuns

Anonim
la 08 Mar 2021

Mâncarea rece, uscata

Alex
la 05 Mar 2021

se poate da tip din aplicație?

Anca Hudisteanu
la 04 Mar 2021

Lipsește salata inclusă in meniu

Gianina Andrada Vesa
la 28 Feb 2021

Atât ciorba de burta cât și ciorba de pui a fost stricata , cartofi au fost reci și uscați

Anonim
la 26 Feb 2021

Nu ai livrat tot ce aveam in comanda

Anonim
la 25 Feb 2021

Super rapid!

Monica Sava
la 23 Feb 2021

Nu a venit un meniu cu ciorba și piept de pui

Buna ziua, Va multumim pentru informatie si ne cerem scuze pentru cele petrecute. Nu va putem promite ca asemenea situatii vor lipsi cu desavarsire pe viitor, insa va promitem ca ele vor deveni din ce in ce mai rare. Va asiguram ca atata timp cat impreuna intelegem ca este vorba exclusiv despre o eroare umana lucrurile se vor indrepta simtitor foarte curand. In cazul unei plati cu cardul/online va putem returna direct contravaloarea produselor nereceptionate. Discutam acum cu echipa Tazz pentru o varianta de voucher compensatoriu 3F oferit clientilor carora le-au lipsit produse din comanda. Va multumim mult pentru intelegere! Va multumim, Echipa - 3F Complex Studentesc

Anonim
la 23 Feb 2021

Nu am mai mâncat de ceva vreme de la voi, dar vreau sa spun ca gustul a rămas acelasi❤, delicios! Nu dau 5 stele pentru ca mi-a lipsit un sos din comanda

Buna ziua, Va multumim pentru informatie si ne cerem scuze pentru cele petrecute. Nu va putem promite ca asemenea situatii vor lipsi cu desavarsire pe viitor, insa va promitem ca ele vor deveni din ce in ce mai rare. Va asiguram ca atata timp cat impreuna intelegem ca este vorba exclusiv despre o eroare umana lucrurile se vor indrepta simtitor foarte curand. In cazul unei plati cu cardul/online va putem returna direct contravaloarea produselor nereceptionate. Discutam acum cu echipa Tazz pentru o varianta de voucher compensatoriu 3F oferit clientilor carora le-au lipsit produse din comanda. Va multumim mult pentru intelegere! Va multumim, Echipa - 3F Complex Studentesc

Anonim
la 23 Feb 2021

comanda incompleta. au lipsit sosurile

Buna ziua, Va multumim pentru informatie si ne cerem scuze pentru cele petrecute. Nu va putem promite ca asemenea situatii vor lipsi cu desavarsire pe viitor, insa va promitem ca ele vor deveni din ce in ce mai rare. Va asiguram ca atata timp cat impreuna intelegem ca este vorba exclusiv despre o eroare umana lucrurile se vor indrepta simtitor foarte curand. In cazul unei plati cu cardul/online va putem returna direct contravaloarea produselor nereceptionate. Discutam acum cu echipa Tazz pentru o varianta de voucher compensatoriu 3F oferit clientilor carora le-au lipsit produse din comanda. Va multumim mult pentru intelegere! Va multumim, Echipa - 3F Complex Studentesc

Anonim
la 23 Feb 2021

Lipsa produse comandate și plătite de aceea și 3 stele.

Buna ziua, Va multumim pentru informatie si ne cerem scuze pentru cele petrecute. Nu va putem promite ca asemenea situatii vor lipsi cu desavarsire pe viitor, insa va promitem ca ele vor deveni din ce in ce mai rare. Va asiguram ca atata timp cat impreuna intelegem ca este vorba exclusiv despre o eroare umana lucrurile se vor indrepta simtitor foarte curand. In cazul unei plati cu cardul/online va putem returna direct contravaloarea produselor nereceptionate. Discutam acum cu echipa Tazz pentru o varianta de voucher compensatoriu 3F oferit clientilor carora le-au lipsit produse din comanda. Va multumim mult pentru intelegere! In cazul dvs va rugam sa ne transmiteti ce produse au lipsit din comanda pentru a putea face plata compensatorie pe card. Va multumim, Echipa - 3F Complex Studentesc