Ai terminat selecțiile? Vizitează comanda de grup pentru a le confirma.

1. DEFINIȚII TERMENI

Termeni și condiții generale – cuprinde suma normelor și procedurilor care reglementează Platforma TAZZ (site-ul tazz.ro și/sau aplicația TAZZ), fiind în același timp contractul ce guvernează relația dintre Utilizator și dezvoltatorul site-ului/aplicației, fiind acceptat de către ambele părți odată cu înregistrarea pe site și bifarea căsuței "Da, sunt de acord cu TERMENII ȘI CONDIȚIILE GENERALE"

Societatea – S.C. HCL Online Advertising S.R.L.

Site-ul tazz.ro – pagina web multimedia (conținând texte, imagini fixe, animații ș.a.), accesibile în internet și administrate de S.C. HCL Online Advertising S.R.L., unde se regăsesc încărcate produsele și serviciile Partenerilor, propuse de către acestea spre vânzare Utilizatorilor înscriși

Aplicația TAZZ – este o funcționalitate limitată a platformei tazz.ro, în fapt, un program destinat terminalelor mobile care rulează pagina de web www.tazz.ro, fiind un instrument de facilitare a plasării comenzii on-line de pe mobil

Platforma TAZZ - site-ul tazz.ro, respectiv aplicația de comenzi online TAZZ

Comandă online – solicitarea prin intermediul site-ului tazz.ro sau al aplicației TAZZ de a cumpăra unul sau mai multe produse promovate pe Platforma TAZZ de către Partener

Utilizator – orice persoană fizică sau reprezentant al unei persoane juridice, înregistrată pe Platforma TAZZ într-un Cont Utilizator, conform cerințelor

Cont Utilizator – secțiunea din site-ul tazz.ro sau din aplicația TAZZ formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului transmiterea Comenzii online și care conține informații despre Utilizator, precum și istoricul activității derulate de acesta în Platforma TAZZ

Contul Personal de Client – secțiunea din aplicația tazz în care Partenerul își poate gestiona produsele, meniurile proprii, comenzile, clienții, recenziile, precum și facturile.

Partener – unitate de alimentație care prepară în bucătăria proprie mâncăruri și le desface contra cost, sau persoana juridică care, de asemenea, își publică și promovează produsele spre vânzare prin Platforma TAZZ, sau persoana juridică implicată contractual în procesul îndeplinirii serviciilor noastre

Curier, Societate de Curierat, Taxi – unitate de transport autorizată să transporte mărfuri și produse contra cost

Document – prezentul document denumit Termeni și condiții generale

Contract la distanță – raportul juridic încheiat între Utilizator și Partener pentru procesarea și livrarea produselor din oferta selectată de către Utilizator în condițiile mai jos prezentate, precum și achitarea contravalorii comenzii efectuate și a transportului produselor

Conținut – (a) toate informațiile de pe Platforma TAZZ care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; (b) conținutul oricărui e-mail sau orice informație comunicată prin orice mijloc electronic și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil, trimis de Societate către Utilizator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; (c) orice informație comunicată prin orice mijloc de un angajat / colaborator / partener al Societății către Utilizator, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta; (d) informații legate de Ofertele și/sau tarifele practicate de Parteneri într-o anumită perioadă; (e) date referitoare la Partener, sau alte date privilegiate ale acestuia

Consimțământ - consimțământ al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate. Regulamentul (UE) 2016/679 stabilește stabilește că prelucrarea datelor minorilor pe bază de consimțământ va fi legală doar dacă minorul care și a dat consimțământul are cel puțin 16 ani.

Pentru conformitate, HCL ONLINE Advertising SRL vă solicită să nu utilizați site-ul tazz.ro și nici aplicația TAZZ dacă nu aveți 18 ani împliniți.

NOUTĂȚI, FACILITĂȚI ȘI BENEFICII – scrisoare de informare regulată, cu scop promoțional, destinat exclusiv Utilizatorilor, care cuprinde noutăți sau specificații deosebite în legătură cu informațiile care se regăsesc pe Platforma TAZZ, sau informări referitoare la campanii, oferte, promoții, anunțuri, concursuri etc.

Recenzie/Evaluare – un comentariu sau o evaluare scrisă de către Utilizator, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător

Întrebare – formulă de adresare către Societate prin intermediul formularului din Platforma TAZZ cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile oferite

Răspuns – iinformație scrisă/comunicată telefonic/electronic sau prin intermediul site-ului/aplicației care este transmisă Utilizatorului care a adresat o întrebare.

2. CINE SUNTEM?

Site-ul tazz.ro, respectiv aplicația TAZZ sunt dezvoltate și implementate de către SC HCL Online Advertising SRL, societate comercială română, cu sediul în România, localitatea Ghiroda, Calea Lugojului, nr. 107, județul Timiș, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș cu nr. J35/2856/2013, având cod de înregistrare fiscală RO32487169, societate care funcționează conform tuturor prevederilor legale, în vigoare, din România.

Provocarea noastră este de a vă oferi posibilitatea utilizării unui serviciu de comenzi online de mâncare, prin care să aveți acces la produsele Partenerilor, iar în paralel să economisiți timp în procesul de căutare a meniului dorit și de plasare și recepționare a comenzii.

Platforma TAZZ este un sistem/platformă online prin intermediul căruia partenerii noștri (restaurante, pizzerii, fast-food-uri, firme catering, comercianți, etc.) își afișează propriile oferte de mâncare, produse și/sau servicii, iar Utilizatorii site-ului tazz.ro sau ai aplicației TAZZ pot identifica și comanda o varietate de produse, de la oricare dintre aceștia, folosind Contul Utilizator.

Activitățile realizate de către Societate se rezumă la publicarea, găzduirea și promovarea ofertelor Partenerilor, facilitarea încheierii Contractului la distanță cu acestea, precum și transmiterea comenzilor către Partenerul ales de Utilizator.

3. GENERAL

Folosirea site-ului tazz.ro sau a aplicației TAZZ (creare cont, înregistrare) implică acceptarea în totalitate și necondiționată a Termenilor și Condițiilor generale expuși mai jos. Fiind de acord cu aceste condiții de utilizare, Utilizatorul ia la cunoștință și își asumă în totalitate drepturi și obligații ce decurg din accesarea site-ului tazz.ro respectiv a aplicației TAZZ.

Termenii și Condițiile generale de utilizare ai site-ului tazz.ro și ai aplicației TAZZ au valoare contractuală.

S.C. HCL Online Advertising S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica și/sau de a actualiza Termenii și Condițiile în orice moment, fără notificarea prealabilă a persoanelor care utilizează acest site. Pentru utilizarea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a Termenilor și Condițiilor la fiecare utilizare.

Ne rezervăm dreptul de a modifica campaniile, ofertele, promoțiile, anunțurile, concursurile, fără o notificare prealabilă.

Nu agreăm cenzura dar ne rezervăm dreptul de a edita sau chiar elimina comentariile și/sau recenziile din cadrul Platformei TAZZ care au un limbaj licențios, injurios, instigator sau care poate fi considerat în orice alt mod că ar aduce prejudicii de imagine sau de orice altă natură societății.

S.C. HCL Online Advertising S.R.L. își rezervă dreptul de a suspenda sau chiar de a desființa contul Utilizatorului, refuzând solicitările ulterioare de folosire a site-ul tazz.ro sau a aplicației TAZZ, în situația în care ne oferiți informații false, în situația în care aveți un limbaj licențios, injurios, instigator sau un comportament necorespunzător ce se abate de la normele bunei cuviințe, în situația în care refuzați să respectați parțial sau total clauze prevăzute în prezentul document, în situația în care sunteți rău intenționați în utilizarea Platformei TAZZ, precum și în situații de inactivitate pentru o perioadă mai mare de timp.

Alegând să nu acceptați Termenii și condițiile generale vom fi în imposibilitatea de a vă oferi serviciile noastre, deoarece întregul proces are la bază informațiile colectate de la dumneavoastră, fără de care nu se poate onora comanda dumneavoastră online.

Pentru a putea beneficia de avantajele informărilor referitor la FACILITĂȚI ȘI BENEFICII, respectiv la NOUTĂȚI, puteți opta separat prin bifarea căsuței corespunzătoare în contul dumneavoastră de Utilizator.

3.1. Drepturile de proprietate intelectuală

Întregul conținutul site-ului tazz.ro precum și al aplicației TAZZ sunt proprietatea exclusivă a firmei S.C. HCL Online Advertising S.R.L., întreținute și administrate de către aceasta, fiind apărate de legile în vigoare pentru protecția drepturilor de autor, conform Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe.

Nimic din conținutul acestui site nu constituie o licență și nici nu conferă dreptul de a utiliza vreo imagine, marcă comercială, marcă de servicii, logo, sau orice alte materiale prezentate pe site, de către vreo persoană. Este interzisă reproducerea, distribuirea sau publicarea de materiale de pe site de către vreo persoană fără acordul scris prealabil din partea S.C. HCL Online Advertising S.R.L. Folosirea, fără acordul scris al Societății, a oricăror elemente de conținut (texte, imagini, butoane, programe, scripturi, elemente de grafică web, logo-uri, grafice etc.,) sau marcă, este strict interzisă.

S.C. HCL Online Advertising S.R.L. își va asigura și impune în mod hotărât recunoașterea drepturilor de proprietate intelectuală în conformitate cu legile în vigoare, ajungând, dacă este cazul, la acționarea în judecată a celor vinovați de încălcarea dreptului de proprietate intelectuală.

3.2. Viziunea noastră

"Gastronomia este arta de a folosi hrana pentru a crea fericirea." Theodore Zeldin

Pornind de la acest citat dorim să aducem zâmbete pe chipul oamenilor, oferindu-le experiențe unice și de neuitat, în ceea ce privește experiențele culinare prin ofertele de meniuri diversificate ale partenerilor noștri, atent selecționați.

3.3. Misiunea noastră

Principala noastră misiune este să vă punem la dispoziție, explicit, o gamă largă de Parteneri și oferte propuse de aceștia, printr-un serviciu online de cea mai bună calitate.

De asemenea, ne concentrăm permanent pe îmbunătățirea serviciilor prin oferirea posibilității Utilizatorului de a comenta și evalua experiența avută în legătură cu site-ul tazz.ro sau cu aplicația TAZZ și cu serviciile conexe oferite.

Vom continua să rămânem orientați spre creșterea vizibilității și calității site-ului tazz.ro, respectiv al aplicației TAZZ, precum și a numărului, diversității dar mai ales a calității produselor, prin selecția atentă a Partenerilor cu care intrăm în relații contractuale.

3.4. Scopul nostru

Suntem orientați spre clienți, de aceea prioritatea noastră este satisfacția clientului. Principiile de funcționare care ne definesc ca serviciu de calitate sunt:

  • dorim să beneficiați zilnic de masă, prin noi este simplu, sigur, rapid;
  • satisfacția clientului este nucleul activității noastre zilnice;
  • dorim să ne diferențiem prin calitate, dinamism și inovare;
  • ne dezvoltăm prin extindere și prin îmbunătățirea permanentă a serviciilor oferite de partenerii noștri;
  • încurajăm reclamațiile/sesizările/criticile/recenziile, iar acestea constituie un feedback constructiv pentru noi;
  • respectăm legislația în vigoare și acționăm conform normelor interne.

3.5. Valorile noastre

  • Orientarea spre clienți: satisfacția clienților și a utilizatorilor stă în centrul preocupărilor noastre. Fiecare dintre noi și fiecare dintre angajații noștri contribuie la un climat amabil și profesionist, pentru a oferi o experiență plăcută celor cu care venim în contact;
  • Încrederea: reprezintă baza tuturor acțiunilor noastre și premisa succesului nostru. Ne ținem întotdeauna promisiunile! Acest lucru se aplică tuturor angajaților noștri, precum și tuturor celor cu care venim în contact: clienți sau utilizatori, parteneri sau asociați, furnizori, dispeceri, curieri! Suntem conștienți de faptul că încrederea se câștigă cu greu și poate fi distrusă cu ușurință. De aceea, dovedim în fiecare moment că merităm încrederea care ni se acordă;
  • Integritatea și respectul arătate faţă de partenerii noştri, precum şi faţă de utilizatorii şi comunităţile cu care interacţionăm, au un rol esenţial în construirea şi menţinerea relaţiilor solide şi de durată;
  • Transparența: pe măsură ce compania noastră evoluează pentru a face față provocărilor actuale, și cultura noastră evoluează, iar transparența este esențială în acest proces. Pentru noi, transparența înseamnă a fi sinceri în legătură cu ceea ce facem, cum facem și care sunt provocările pe care le întâmpinăm. Suntem deschiși provocărilor, discuțiilor și îmbunătățirii modului de lucru, pentru a reflecta cât mai bine valorile pe care le susținem. Astfel, ne asigurăm că ceea ce spunem sau scriem este corect si onest, nu incomplet sau neclar; oferim permanent informații clare, relevante si noi; demonstrăm convingere și ne asumăm orice acțiune; propagăm informații importante cu promptitudine;
  • Responsabilitatea: dorim să atingem standarde înalte de performanță și responsabilitate în activitatea noastră, iar principiile și valorile sunt aplicate atât în relația cu utilizatorii cât și în cea cu partenerii noștri de afaceri;
  • Performanța: scopul nostru este de a crea o companie valoroasa. Facem acest lucru pentru a ne menține creșterea și dezvoltarea, pentru a crea oportunități de angajare și de a minimiza riscurile atât pentru utilizatorii cât și pentru partenerii noștri;
  • Creativitatea necesită inovare în tot ceea ce facem. Chiar dacă schimbarea nu este un proces ușor, și poate implica disconfortul de a ne mișca în zone neumblate, eforturile noastre de pionierat sunt întotdeauna răsplătite de satisfacția utilizatorilor;
  • Calitatea: ne concentrăm eforturile în creșterea continuă a calității serviciilor pe care le oferim utilizatorilor și partenerilor noștri, ridicând standardele de calitate și performanță pe piața românească a comenzilor on-line.

4. CONTRACTUL

Prin utilizarea Platformei TAZZ, Utilizatorul înțelege că va comanda produse direct de la Partener de la care va primi inclusiv bonul fiscal, după caz (sau factura fiscală, dacă se solicită ). Societatea, prin site-ul tazz.ro sau aplicația TAZZ nu revinde produsele listate pe site, ci doar le găzduiește și le promovează în baza contractelor încheiate cu Partenerii și pe baza informațiilor primite de la acestea.

Orice reclamație referitoare la neconformitatea produselor comandate se va îndrepta direct către Partenerul de la care se efectuează comanda, inclusiv orice solicitare de returnare a sumelor plătite.

Prin plasarea unei Comenzi online, Utilizatorul încheie direct un Contract la distanță cu Partenerul pentru procesarea și livrarea* produsului selectat, precum și pentru achitarea contravalorii Comenzii online efectuate și/sau a transportului (unde e cazul).

Contractul la distanță intră în vigoare din momentul în care Utilizatorul finalizează comanda prin apăsarea butonului „Plasează comanda” în timpul procedurii de plasare a unei Comenzi online prin Platforma TAZZ.

Contractul la distanță încetează în momentul în care Utilizatorul intră în posesia comenzii și Curierul apasă butonul „Comandă finalizată”

* cu excepția Restaurantului partener McDonald’s

5. DREPTURI SI OBLIGAȚII

Pentru a putea folosi serviciile noastre oferite prin intermediul site-ului tazz.ro sau a aplicației TAZZ, aveți obligația de a furniza date adevărate, exacte și complete despre dumneavoastră, așa cum este cerut în formularul de înregistrare din Platforma TAZZ și totodată să aduceți corecții acestora în cazul în care intervin modificări.

Utilizatorul are obligația de a folosi site-ul și aplicația cu bună credință, fără a încerca în vreun fel să aducă atingere securității acestuia.

Utilizatorul are obligația de a folosi un limbaj decent în toate recenziile și comentariile pe care le face în cadrul site-ului, aplicației, sau în alte medii sau platforme, referitoare la site/aplicație, la Societate, la angajații, colaboratorii sau Partenerii acesteia. Comentariile și/sau recenziile care au un limbaj licențios, injurios sau instigator pot fi editate, șterse, iar contul Utilizatorului poate fi suspendat sau chiar închis.

Utilizatorul are obligația de a nu oferi altor persoane numele și parola contului personal.

Societatea își rezervă, de asemenea, dreptul de a actualiza, modifica, șterge sau schimba documentele referitoare la Politica privind protecția datelor personale, Politica de utilizare a fișierelor de tip cookie, Politica comercială a Societății. Vă vom înștiința despre aceste modificări prin intermediul site-ului tazz.ro, respectiv al aplicației TAZZ, sau chiar personal atunci când modificarea va presupune să ne reacordați consimțământul.

Societatea are obligația de a coordona și organiza în mod eficient comenzile online efectuate prin Platforma TAZZ.

Societatea are obligația de a asigura funcționalitatea continuă a site-ului tazz.ro, respectiv a aplicației TAZZ și de a rezolva problemele apărute în cel mai scurt timp posibil, atâta timp cât acestea nu țin de furnizorul de internet sau de oricare alt terț.

6. RĂSPUNDERI

Societatea nu acceptă nicio răspundere referitoare la executarea Contractului.

Informațiile publicate pe site-ul tazz.ro, respectiv în aplicația TAZZ referitoare la produsele și serviciile de care puteți beneficia precum și prețurile acestora, ne sunt furnizate de către Partenerii TAZZ (Restaurantele , Comercianții , Curierii, Societățile de Curierat și/sau Transportatorii), aceștia fiind singurii responsabili de realitatea, acuratețea, calitatea și cantitatea lor. Conceperea, redactarea, precum și furnizarea corectă, actuală și exactă a informațiilor este responsabilitatea fiecărui Partener în parte.

SC HCL Online Advertising S.R.L., prin site-ul tazz.ro și aplicația TAZZ nu își asumă răspunderea pentru nici o neplăcere/prejudiciu, de orice natură, pe care Utilizatorul l-ar putea suferi ca urmare a folosirii site-ului/aplicației, aceasta revenind în exclusivitate Partenerilor TAZZ

Societatea nu poartă nici o responsabilitate în ceea ce privește calitatea produselor și serviciilor oferite de Partenerii TAZZ a căror informații sunt găzduite pe site-ul tazz.ro sau în aplicația TAZZ. Orice produse vizualizate, comandate și cumpărate prin intermediul site-ului tazz.ro sau a aplicației TAZZ, respectiv orice servicii conexe, sunt garantate de către Partenerii noștri contractuali, adică restaurantele partenere, comercianții parteneri, curierii, societățile de curierat și/sau transportatorii.

SC HCL Online Advertising S.R.L., prin site-ul tazz.ro și aplicația TAZZ are doar rol de promotor și mijlocitor al acestor oferte.

Orice neconcordanță cu așteptările dumneavoastră nu poate fi imputată SC HCL Online Advertising S.R.L.. De asemenea, autorizările necesare pentru buna funcționare oricăreia dintre acestea și în ton cu reglementările în vigoare, cad exclusiv în sarcina Partenerilor tazz.ro. S.C. HCL Online Advertising S.R.L. , în calitate de administrator al site-ului tazz.ro și a aplicației TAZZ, nu poate fi tras la răspundere pentru neîndeplinirea acestor condiții impuse de lege.

De asemenea, timpul de livrare, încasarea plății produselor cât și calitatea produselor si serviciilor comandate cad în responsabilitatea Partenerilor TAZZ (restaurantele partenere, comercianții parteneri, curierii, societățile de curierat și/sau transportatorii).

Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru orice eșec sau întârziere în executarea serviciilor sau furnizarea produselor, acestea fiind în responsabilitatea Partenerilor TAZZ (restaurantele partenere, comercianții parteneri, curierii, societățile de curierat și/sau transportatorii).

Partenerii TAZZ răspund față de Utilizator* pentru orice prejudicii cauzate de nelivrarea sau întarzierea livrării comenzii, dacă nu pot invoca o cauză de înlăturare a răspunderii. Dacă plata a fost efectuată online, banii se vor restitui în același cont din care s-a efectuat plata.

Societatea nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale, această responsabilitate revenind, în totalitate, Partenerilor TAZZ care au obligația de a-și actualiza permanent informațiile referitoare la meniu și/sau serviciile conexe oferite.

În eventualitatea în care unele caracteristici ale produselor sau serviciilor prezentate pe site-ul tazz.ro sau pe aplicația TAZZ au fost greșit introduse în bazele noastre de date (sau afișate greșit), compania noastră își rezervă dreptul de a le corecta în cel mai scurt timp posibil.

S.C. HCL Online Advertising S.R.L. își ia toate măsurile necesare în vedere asigurării celor mai înalte standarde de securitate ale site-ului tazz.ro, respectiv ale aplicației TAZZ.

Societatea nu poate fi considerată responsabilă pentru pierderile de informații cauzate de nefuncționalitatea conexiunii la internet și nici nu poate fi ținută responsabilă pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporară a serverului de hosting, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru.

Societatea nu este răspunzătoare pentru nici un prejudiciu, de orice natură, pe care Utilizatorul l-ar putea suferi ca urmare a folosirii informațiilor despre produse și servicii de pe site-ul tazz.ro, respectiv din aplicația TAZZ, responsabilitatea revenind în exclusivitate Partenerilor TAZZ

Societatea nu este răspunzătoare pentru nici un prejudiciu, de orice natură, pe care Utilizatorul l-ar putea suferi ca urmare a faptului că Utilizatorul contului a divulgat datele contului său personal către terți.

* cu excepția Restaurantului partener McDonald’s

7. LIVRAREA COMENZII

7.1. Livrarea produselor comandate prin Platforma TAZZ se face într-unul din modurile de mai jos, puse la dispoziție de către Partener, Utilizatorul fiind cel care alege modalitatea de livrare prin plasarea comenzii, în intervalul orar stabilit de către Partener.

7.2. Odată confirmată modalitatea de livrare a comenzii de către Utilizator și comanda plasată în sistem, Partenerul decide să accepte comanda Utilizatorului și va da în preparare comanda, apoi va pregăti coletul pentru livrare și îl va expedia conform alegerii Utilizatorului. În cazul în care decide să nu accepte comanda, se obligă să anunțe de îndată Utilizatorul.

7.3. Partenerul este cel care alege ce modalități de livrare a produselor poate să pună la dispoziția Utilizatorului:

7.3.1. Livrare la domiciliu
Partenerul poate livra la domiciliul Utilizatorului prin flota lui personală sau prin flota altuia, gratuit sau contra cost. Partenerul alege zonele în care livrarea o acordă gratuit sau contra cost, în funcție de politica sa. Toate aceste informații trebuie specificate în pagina fiecărui Partener, conform alegerii acestuia.

7.3.2. Ridicare personală
Produsele vor fi comandate online folosind Platforma TAZZ, iar comanda va fi ridicată personal de la locația Partener, în timpul estimat și comunicat Utilizatorului.

7.4. Detalierea condițiilor de livrare la domiciliu

7.4.1. Partenerul se ocupă de prepararea (unde e cazul) și pregătirea comenzii, de livrarea* acesteia la locul solicitat de Utilizator, de respectarea timpului de livrare estimat, precum și de informarea Utilizatorului dacă există posibilitatea nerespectării timpului de livrare estimat;

7.4.2. În cazul întârzierii livrării comenzii, Partenerul* va contacta Utilizatorul prin telefon sau e-mail și va informa Societatea;

7.4.3. Riscul de pierdere sau deteriorare al produselor este transferat Utilizatorului în momentul în care acesta, sau o terță persoană desemnată de acesta, alta decât livratorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Utilizatorului în momentul livrării produselor către împuternicitul Utilizatorului, dacă acesta a fost desemnat și împuternicit de către Utilizator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către Partener;

7.4.4. În cazul în care comanda nu poate fi onorată, cade în sarcina Restaurantului Partener* să-l notifice pe Utilizator. Din momentul ridicării comenzii de la Restaurantul Partener timpul de livrare este estimativ și nu exact, în medie fiind de 60 de minute, plus/minus 15 minute, putând fi influențat de condițiile de trafic, factori neprevăzuți sau împrejurări care nu pot fi controlate;

7.4.5. Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare și nu poate suporta plata retururilor cauzate din orice motive. În aceste cazuri, obligațiile Societății se limitează la a: i) publica, găzdui și promova ofertele Partenerului în Platforma TAZZ, ii) facilita încheierea Contractului la distanță dintre Partener cu Utilizatorul, precum și de a iii) transmite comenzile către Partener.

Utilizatorul are obligația de a verifica comanda primită în prezența curierului. Orice reclamație ulterioară referitoare la neconformitatea comenzii nu va putea fi luată în considerare în cazul plăților la livrare. În cazul plăților online, sub rezerva de a nu fi luată în considerare, orice reclamație referitoare la neconformitatea comenzii trebuie făcută în maxim 2 ore de la primirea comenzii.

Transporturile sunt monitorizate și înregistrate, iar orice eventuală fraudă poate fi reclamată și investigată.

* cu excepția Restaurantului partener McDonald’s

8. PLATA COMENZII

În momentul încheierii Contractului la distanță potrivit prevederilor din prezentele Termeni și Condiții Generale, în sarcina Utilizatorului se naște obligația de a plăti Partenerului comanda efectuată precum și contravaloarea transportului, în cazul livrării comenzii prin curier.

S.C. HCL Online Advertising S.R.L. , în calitate de administrator al Platformei TAZZ nu poate suporta costul contravalorii produselor comandate și/sau a transportului aferent, această obligație fiind exclusiv în sarcina Utilizatorului care a plasat comanda.

Partenerul alege modul de plată pentru produsele comandate pe care îl pune la dispoziția Utilizatorilor. Acesta poate opta între plata online, plata la locația Partenerului, sau plata curierului la locul de livrare.

Rambursarea unei plăți online va fi posibilă numai în cazul în care comanda nu se poate livra integral precum și în caz de anulare a sa. Rambursarea se va efectua întotdeauna în același cont cu cel din care s-a efectuat plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

Pentru Comenzile achitate cu numerar, în caz de retur, se va restitui fie numerar în showroom, fie prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de Utiizator, fie prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

9. DENUNȚAREA CONTRACTULUI ȘI ANULAREA COMENZII

Având în vedere natura perisabilă a unor produse comandate, Utilizatorul nu va avea dreptul să denunțe Contractul. Utilizatorul poate totuși să ceară anularea comenzii prin intermediul Platformei TAZZ, după trecerea a 30 de minute față de timpul anunțat de expediere. În cazul în care anularea nu respectă această condiție, Utilizatorul este obligat să suporte contravaloarea comenzii și a transportului. Dacă plata a fost făcută online, Utilizatorul nu are dreptul la restituirea contravalorii comenzii și a transportului.

Partenerul are dreptul să anuleze comanda doar în situații excepționale, dacă de exemplu oferta nu mai este disponibilă, caz în care are obligația de a anunța Utilizatorul asupra acestui fapt, precum și Societatea. De asemenea mai poate anula comanda în cazul în care Utilizatorul a transmis un număr de telefon incorect sau inoperabil sau alte date de contact incorecte, dacă există orice suspiciune rezonabilă referitoare la corectitudinea sau autenticitatea comenzii, ori în cazul forței majore. În aceste situații Partenerul are obligația de a anunța atât Utilizatorul (când acest lucru e posibil), cât și Societatea.

În cazul în care Utilizatorul plasează o comandă falsă (de exemplu prin indicarea de date de contact incorecte sau inoperabile, prin neplata sau prin neprezentare la locația de livrare sau ridicare pentru a primi comanda) sau nu îndeplinește în alt mod obligațiile conform Contractului, va fi răspunzător față de Partener pentru toate prejudiciile cauzate (inclusiv obligația de a achita comanda și transportul) iar tazz.ro va avea dreptul de a refuza orice comenzi viitoare de la acest Utilizator.

Partenerul și Pentru Comenzile achitate cu numerar, în caz de retur, se va restitui fie numerar în showroom, fie prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de Utilizator, fie prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat au dreptul să refuze comenzile dacă există orice suspiciune rezonabilă referitoare la corectitudinea sau autenticitatea comenzii sau a datelor de contact.

În cazul în care Utilizatorul plasează comenzi care par false ori frauduloase, Societatea poate sesiza poliția.

10. DESPRE COOKIES

Site-ul tazz.ro și aplicația TAZZ folosesc cookie-uri proprii (first-party cookie) și de la terți (third-party cookie) pentru a furniza vizitatorilor o experiență de navigare superioară și servicii adaptate nevoilor specifice ale acestora.

Cu ajutorul fișierelor de tip cookie, deținătorul website-ului poate îmbunătăți permanent navigarea pe Internet.

Acestea sunt fișiere de mici dimensiuni, formate din litere și numere, care pot fi stocate pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Fișierele de tip cookie ajută la servicii web mai bune și au ca rezultat navigarea prietenoasă și personalizată a fiecărui utilizator.

Fișierele de tip cookie NU sunt viruși! Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate, nici nu pot auto-rula.

În cazul în care doriți să eliminați fișierele de tip cookie stocate pe dispozitivele dvs. și să configurați browserul dvs. web astfel încât să refuze fișiere de tip cookie, puteți să utilizați setările privind preferințele din browser-ul dvs. web.

Dacă doriți să aflați mai multe infromații despre fișierele de tip cookie, cum sunt utilzate și la ce sunt utilizate, vă recomandăm să parcurgeți mai multe informații în secțiunea dedicată: Politica de utilizare a fișierelor de tip Cookie, precum și la urmatoarele link-uri:

11. CLAUZE LEGALE

11.1. Despre fraudă

Orice încercare de a accesa neautorizat datele personale ale vreunui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului tazz.ro sau a aplicației TAZZ, sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acestea, este considerată fraudă și va face obiectul unei plângeri penale la organele competente, împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să comită aceste fapte.

De asemenea, introducerea, modificarea sau ștergerea de date informatice, restricționarea accesului la aceste date ori împiedicarea în orice mod a funcționării unui sistem informatic, în mod neautorizat, în scopul de a obține un beneficiu material pentru sine sau pentru altul, dacă s-a cauzat o pagubă unei persoane, constituie fraudă informatică și se pedepsește conform Codului Penal în vigoare.

11.2. Reclamații

Reclamația este o solicitare a utilizatorilor Site-ului tazz.ro sau a aplicației TAZZ de rezolvare a unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului, la care se așteaptă un răspuns sau o rezoluție.

Este în interesul nostru să abordăm toate reclamațiile cât mai repede posibil, de aceea vă rugăm ca în cazul în care doriți să ne reclamați un anume aspect care este în dezacord cu așteptările dumneavoastră vă invităm să ne scrieți un e-mail la adresa office@tazz.ro, în care să menționați subiectul reclamat și detalii referitoare la acesta, precum și datele dumneavoastră de contact. Termenul de răspuns este de maximum 15 zile lucrătoare, timp necesar pentru a investiga subiectul reclamat de dumneavoastră și pentru a formula o opinie.

11.3. Soluționări conflicte

Drepturile si obligațiile părților, impuse de prezentele termeni si condiții, precum si toate efectele juridice pe care le produce prezentul acord vor fi interpretate si guvernate de legea română în vigoare. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va reveni instanțelor judecătorești competente de la sediul S.C. HCL Online Advertising S.R.L.

Soluționare alternativa, pe cale extrajudiciară a litigiilor rezultate din tranzacțiile online:
Oricare dintre părți are posibilitatea de a depune o reclamație și a solicita soluționarea ei cu ajutorul unei entități independente de soluționare a litigiilor, cu ajutorul unui instrument online dezvoltat de Comisia Europeană, ce poate fi accesat aici.

12. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE ȘI CONFIDENȚIALITATEA INFORMAȚIILOR

Prelucrarea datelor personale și confidențialitatea informațiilor

Pentru a putea beneficia de serviciul nostru de comenzi on-line este nevoie să completați date personale precum: numele și prenumele, adresa de livrare unde recepționați comanda, adresa de facturare, adresa de e-mail, numărul de telefon, respectiv informații privind produsele și serviciile achiziționate. Datele sunt înregistrate numai în momentul în care Utilizatorii sunt de acord și informați în privința faptului că acestea vor fi transmise către Societate.

Scopul colectării și prelucrării datelor cu caracter personal este în principal preluarea și procesarea comenzilor online, informarea Utilizatorilor / Partenerilor privind evoluția și statusul fiecărei comenzi, informarea Utilizatorilor privind situația contului personal – deci, ducerea la îndeplinire a serviciului contractat, respectiv livrarea produselor comandate.

De asemenea colectarea și prelucrarea datelor ne ajută la identificarea dumneavoastră în cazul participării la concursuri, la realizarea de rapoarte statistice, la desfășurarea activităților de informare despre Facilități și beneficii, la transmiterea Noutăților, precum și a altor informări referitoare la ofertele în curs, oferirii de felicitări, cupoane cadou, vouchere sau alte mesaje speciale, adresate doar clienților noștri, activități inerente profilului Societății noastre.

Pentru dezabonare de la Noutăți și/sau informările noastre de Facilități și beneficii, vă rugăm să aveți în vedere opțiunea Mă dezabonez din pagina aferentă, respectiv setările din contul dumneavoastră personal.

Datele colectate și stocate de către compania noastră sunt confidențiale. Noi prelucrăm datele dumneavoastră personale împreună cu partenerii noștri în calitate de operatori asociați, strict pentru scopurile noastre comune respectiv: prelucrarea comenzilor, livrarea produselor către dumneavoastră, executarea obligațiilor de garanție, asistență și suport clienți. Temeiul legal al acestor prelucrări este art art. 6 (1) (b) din Regulamentul General privind Protecția datelor. SC HCL Online Advertising S.R.L. poate furniza datele cu caracter personal doar altor societăți sau persoane cu care se află în relații contractuale de parteneriat, dar fără a se limita la: Parteneri contractuali (restaurante, comercianți), colaboratori (dispeceri, curieri, firme de curierat), angajați ai Societății, doar în scopul pentru care ne-au fost transmise și numai după și în temeiul unui angajament contractual de confidențialitate și de respectare a legislației în vigoare, referitoare la prelucrarea datelor personale, angajament prin care se garantează că aceste date sunt folosite doar în scopul realizării obiectului contractului, că sunt păstrate în siguranță și că utilizarea acestor informații personale se poate face doar conform cu legislația în vigoare. De asemenea, partenerii noștri vor prelucra datele dumneavoastră personale în calitate de operatori independenți pentru scopurile proprii în conformitate cu propriile politici de confidențialitate accesibile pe site-urile acestora și/sau la detaliile de contact ale acestora din Platformă.

Datele prelucrate de noi sunt cele furnizate de către dumneavoastră prin completarea lor în formularul de creare de cont și prin care acceptați să fie incluse în baza de date a Platformei TAZZ. Datele sunt înregistrate numai în momentul în care dumneavoastră sunteți de acord și sunteți informați în privința faptului că acestea vor fi transmise către noi.

Destinatarii către care se pot transmite datele personale colectate sunt furnizorii implicați în mod direct/indirect în procesul de execuție a comenzii plasate: angajați, restaurante, comercianți, dispeceri, curieri / firme de curierat, procesatori de plăți on-line, sau, după caz, autorități ale statului (inclusiv autorități fiscale, autorități de protecție a consumatorilor, organele statului competente în materie penală), ca urmare a unei obligații legale a Societății;

Prin clauze speciale stipulate în fiecare contract de parteneriat (cu restaurante, comercianți, dispeceri, curierii / firmele de curierat, etc) ne asigurăm de obligativitatea respectării confidențialității datelor personale la care Partenerii noștri au acces prin intermediul relației contractuale cu Societatea, precum și alinierea lor la normele naționale și internaționale referitoare la prelucrarea datelor personale cu fiecare dintre aceștia.

Referitor la datele personale, aplicăm un cadru intern de politici și standarde minime la toate nivelurile Societății noastre pentru a păstra siguranța datelor dvs. Aceste politici și standarde sunt actualizate periodic pentru a corespunde reglementărilor și legislației actuale. În mod specific și conform legii, luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri, securitate informatică etc.) pentru a sigura confidențialitatea și integritatea datelor dvs. cu caracter personal și a modului în care sunt prelucrate. În plus, angajații Societății au obligația contractuală de a păstra confidențialitatea și nu pot divulga datele dvs. cu caracter personal în mod ilegal sau inutil.

Oricărui Utilizator care este înregistrat pe site-ul tazz.ro, respectiv în aplicația TAZZ îi sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a se opune prelucrării datelor personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate și reglementate prin legislația internă și prin norme europene.

În vederea exercitării acestor drepturi, trebuie să vă adresați cu o solicitare către: SC HCL Online Advertising S.R.L., localitatea Ghiroda, Calea Lugojului, nr. 107, județul Timiș, sau pe e-mail la adresa datepersonale@tazz.ro.

Pentru oricare dintre solicitările primite referitor la prelucrarea datelor personale, societatea vă va comunica măsurile luate în temeiul celor de mai sus, precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastră, în termen de 30 zile de la data primirii cererii.

Prelucrarea datelor minorilor pe bază de consimțământ va fi legală doar dacă minorul care și a dat consimțământul are cel puțin 16 ani, însă, pentru conformitate, HCL ONLINE Advertising SRL vă solicită să nu utilizați site-ul tazz.ro și nici aplicația TAZZ dacă nu aveți 18 ani împliniți.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să accesați pagina dedicată protecției datelor personale, astfel încât să puteți lua o decizie informată referitor la datele dumneavoastră.

13. POLITICA COMERCIALĂ A SOCIETĂȚII

FACILITĂȚI ȘI BENEFICII

Obiectivul tazz.ro este acela de a-ți oferi experiențe cât mai plăcute. Pentru noi, timpul tău si dorințele tale sunt importante! De aceea, vrem ca fiecare interacțiune a ta cu aplicația TAZZ sau website-ul tazz.ro să fie una pozitivă, care să te determine să “mai treci pe la noi”!

Cu acest scop în minte, te informăm că facem statistici care ne permit să ne arătăm aprecierea față de oamenii care aleg sa mănânce prin site-ul tazz.ro sau prin aplicația TAZZ. Acestea ne fac să fim în măsură să-ți oferim pachete de beneficii, să te informăm despre discount-uri, să creăm concursuri adaptate la interesele tale și, în plus, să oferim premii care aduc plus valoare in relația pe care o dezvoltăm și o creștem cu fiecare zi care trece și în care tu alegi să iei micul dejun, prânzul sau cina cu ajutorul nostru!

De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei noastre și a experienței de cumpărare, vom folosi datele tale pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile tale la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea ta, nu vor fi transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Dacă ai obiecții la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie, în orice moment poți renunța prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea tazz.ro.

Să știi că vrem feed-back de la tine! Nu foarte des, ci din când in când! Nu este o regulă, nu facem asta după calendar, credem însă că relațiile frumoase și adevărate se construiesc prin aducerea oamenilor împreună. Așadar, noi ne dorim încrederea ta și ne angajăm să nu facem abuz de aceasta. Vom fi pe cât se poate de discreți și te vom contacta doar atunci când chiar te vom putea ajuta cu ceva sau îți putem însenina ziua în vreun fel. Vrem să rămânem opțiunea ta numărul unu atunci când vine vorba de alegerea unei platforme prin care tu îți comanzi mâncare. Știm că pentru asta e nevoie să ne cunoaștem și să auzim de la tine unde greșim și ce putem îmbunătăți.

Ai posibilitatea să îți exprimi acordul cu privire la primirea de informări despre FACILITĂȚI ȘI BENEFICII dar te poți răzgândi și poți modifica oricând acordul dat, fie din contul tău de client de pe Site-ul tazz.ro fie cu ajutorul butonului Mă dezabonez din pagina primită.

NOUTĂȚI

Credem că o persoana informată este o persoană câștigată. Credem în puterea informației și de aceea vrem să îți transmitem NOUTĂȚI cu privire la:

  • Restaurante nou intrate în parteneriat cu noi, de la care poți comanda mâncare
  • Comercianți noi intrați în parteneriat cu noi, de la care poți comanda produse non-food
  • Campanii de promovare în desfășurare
  • Discounturi active
  • Promoții
  • Concursuri

Toate acestea pot să ajungă la tine doar dacă tu îți dorești! Noi, echipa tazz.ro, te asigurăm că îți vom trimite doar informațiile care sunt relevante pentru tine, acordând o atenție deosebită intereselor tale și timpului tău personal prețios.

Nu vom include aici informări despre aplicație, platformă și comenzi, acestea fiind reglementate mai sus la Facilități și beneficii.

Trebuie să știi că informările la care ne referim aici sunt diferite de informațiile pe care le primești în procesul de comandă on-line. Acele informări sunt obligatorii pentru a putea procesa comanda ta!

Ai posibilitatea să îți exprimi acordul cu privire la primirea de informări despre NOUTĂȚI dar te poți răzgandi și poți modifica oricând acordul fie din contul tău de client de pe Site-ul tazz.ro fie cu ajutorul butonului Mă dezabonez din pagina primită


Ultima actualizare: 22.04.2020.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza documentul Termeni și condiții generale oricând.
Vă rugăm să consultați periodic această secțiune pentru a fi la curent cu orice modificări.

TimisoaraCluj-NapocaBucurestiIasiAradBrasovOradeaSibiuDevaAlba IuliaBaia MarePloiestiCraiovaBrailaResitaBotosaniPitestiTargu MuresConstantaSuceavaRomanGalati