Recenzii (991)
personalul
De fiecare data cei de la Auchan m-au sunat sa ma anunte daca nu au un produs si daca pot sa mi-l inlocuiasca cu altceva, iar legumele si fructele ce le pun la comanda mi se par atent alese, niciodata nu am primit fructe sau legume vechi. Le dau 5 stele pentru customer service si produsele atent alese la delivery.
Comand aproape zilnic, până acum nu am avut parte de neplăceri. La ultima comandă, din păcate, lipsesc din plasă 2 caserole de zmeură. chair dacă figurează pe bonul fiscal.
Am primit produse mucegaite
Am comandat inghetata Haagen Dasz - Caramel Saratsi am primit sortimentul Dulce de Leche in schimb.

Buna, Ioan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
Am selectat un anumit produs, însă am primit altceva, cantitate mai mică și nu am fost sunată in legătura cu aceasta modificare. Produsul selectat de mine avea valoarea de 13 lei, iar produsul pe care l-am primit este trecut pe bonul de casa cu 23 lei!

Buna, Iulia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Fie taxati in plus ambalaje, fie lipsesc produse, ar trebui actualizate stocurile in timp real cu aplicatia Tazz, voiam un detergent Fairy si nu ati mai avut 1 buc in magazin. Revin la fiecare comanda cu cereri pe chat, nu e in regula.
mi s-au deteriorat câteva condiment din cauza unei pungi cu legume congelate

Salutari, Andrei! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
lipsa produse
am primit o cantitate mai mica de afine decat comandat
Lipsa produse. Intarziere 1 ora jumatate.

Buna, Cristian! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Diana de la Tazz
Am avut diferenta intre suma facturata si cea platita, actualizati preturile din aplicatie vs cele din magazin, ca sa nu mai facem corespondente pentru cativa lei
Mi s-au schimbat anumite produse cu ceva ce nu voiam. Prefer sa nu se ia niciun produs in loc decat sa vina ceva ce nu doresc.
Produsele congelate in special fasolea verde a ajuns la mine cu ambalajul rupt, jumate din punga varsat, e ok?

Salutari, Nico! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Diana de la Tazz
lipsa produse, nu merita sa dau bani pe livrare

Salutari, Iulia! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Florina de la Tazz
Produse lipsa, iar totalul pe bon mult mai mare decat estimarea!! E cam scump Auchan mai nou!

Salutare, Ioana! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz
Buna ziua! In mod intentionat am efectust o comanda de peste 200 lei pt a nu plati transport. Nu este normal ca din lipsa produse in magazin sa platesc transport. Nu este vina d-voastra, dar mi-ar placea sa transmiteti asta celor de la Auchan. O sa fac reclamatie si in magazin cu prima ocazie.

Salutari, Petruta! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Lipsa 2 produse ( fără a fi înlocuite) livrare cu întârziere mai mare de o ora

Buna, Oana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ionela de la Tazz
nu am gasit online tot ceea ce cautam
Am solicit punga (nu plasa!), si am primit plasa!

Salutare, Ioan! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Ioana de la Tazz
Untul lurpak din comanda a lipsit(nu a fost nici inalocuit cu alt produs) deși a fost scanat și pus pe bonul final , nu pe cel de la tazz făcut se mine.
am facut comanda pentru conserve de carne si 2 cutii de 3in1. am primit 2 plicuri de 3in1 pe linga neactualizare de stoc produse, mai si livreaza in deridere

Buna, Andrea! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
livrare rapida
Au fost foarte multe produse pe care nu le-am primit!!!!!

Buna, Oana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Am primit un alt produs in comanda!!! N-am fost sunat inainte si pe bon au trecut produsul originar cerut de mine dar in punga au pus altceva.... Ma enerveaza pt ca era pt copilul meu care stia ca am comandat si n-a primit ce astepta.... Mi se pare bataie de joc mai ales ca comand aproape zilnic prin Tazz. Ar trebui sa aveti grija de clientii fideli !!!

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Îți mulțumim, Echipa Tazz
multe produse apar mereu pe stoc deși nu sunt, de mai multe zile.
comanda incompleta, timp de asteptare de 140 minute din momentul efectuarii platii, oua sparte din cauza neglijentei transportului
Nu am primit toqte produsele. Inghetata care am primito este o vafa Alpin cu fructe de padure, insa eu am comandat 1 inghetata Betty Ice fricte de padure cu ciocolata si 2 inghetate la vafa Happy cu pepene. Urmatoarea data va rog sunati daca nu aveti produse din comanda in stoc si anuntati-ma.

Salutari, Iulia! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Timpul de livrare
Comandă incompletă. Nu am fost contactat ca să fiu informat. Primesc suportul pentru sushi, dar nu și orezul. Nu sunt capabili să livreze 3 produse, trimit doar 2 din comandă.

Buna, Catalin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Desi am comandat produse din aplicatie, respectiv un stilou si un caiet, am fost sunata sa mi se spuna ca nu sunt pe stoc, dar pot fi inlocuite cu altele din aplicatie, din stoc, fapt pentru care mi-am dat acordul.Apoi am fost sunata sa mi se spuna ca nu se pot comanda rechizite de pe tazz desi acestea apar in aplicatie, fara sa primesc o explicatie in acest sens.La fel mi s a spus so despre inghetata, care de asemenea aparea pe aplicatie. Si e a doua oara in 24 de ore cand am neplaceri cu privire la comanda prin Tazz.

Salutare, Alexandra! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
am fost sunat sa mi se spuma ca nu au rola de hartie auchan si ca va fi inlocuita cu regina, dar n am primit niciuna, nicialta

Buna, Ionut! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Livratorul f ok. Am comandat 6 sticle de suc si am avut rugamintea sa fie bax. Evident ca au venit in punga nu bax. La 20 ron livrarea mi se pare f aiurea
Nu am primit servetele umede, pe care le-am platit binenteles, multumesc !
lipseste jumate de comanda...

Buna, Sergiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Se intampla acelasi lucru de fiecare data, Tazz emite comanda in care nu include “ambalaje”, magazinul supermarket taxeaza de regula 1 ron o punga, si diferenta fata de Ambalarje, categorie distincta in comanda si pe care o platim ce reprezinta? Nu este in regula , 2-3 lei la comenzi de 60-70 lei inseamna 5%

Salutari, Mihaela! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Diana de la Tazz
eficienta si profesionalismul
Livrarea care a durat mai mult decat ma asteptam. Comanda plasata la ora 13:30 si care trebuia sa ajunga tot cu intarziere la ora 17:40, apoi am primit confirmare pt ora 19:30… comanda a fost plasata mai rapid, asta cu norocul ca am contactat pe cineva de la call center…
lipsesc produse

Buna, Madalina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
mai multe produse nu au fost cele comandate. Ouale ne-au schimbat de la 10 oua la 6 oua, care costa mai putin de cat am platit. Doamna nu a precizat acest lucru cand m-a sunat.
Comandă incompletă, au lipsit produse, nu am primit nici banii pe care i-am plătit pe ele. Mi s-a spus să aștept întrucât o să fiu contactat de un superior, dar din cauza neseriozității am rămas cu vorbele și fără bani și doar cu o parte din produse. Ar trebui schimbați acești superiori care nici măcar problemele serioase nu le rezolvă din cauză că sunt prea ocupați cu bârfe și cafele.

Buna, Catalin! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Nu au putut sa imi trimita 3 produse din comanda si nu mi-au fost returnati banii.
Stoc nu updatat. Livrare intarziata

Salutari, Andra! Pentru noi un feedback obiectiv este mult mai important decat o suta de laude. Sa stii ca apreciem opinia ta si luam in calcul toate sugestiile care ne pot ajuta sa facem lucrurile mai bine. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Jumătate din produse!!! Nu wrau oua in magazin, sau roșii??

Buna, Ioana! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Gabriel de la Tazz
ati putea sa nu pacaliti cumparatorii afisand in aplicatie produse care nu se regasesc la rafturi
cele mai rele produse disponibile pe raft.

Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Inițial timpul de asteptare era 40 de minute, ulterior s-a schimbat in 90, ajungând sa asteptam, pana la urma, 3 ore pentru aceasta comanda fără sa primim vreo informatie despre statusul acesteia.
Nu s-au livrat toate produsele, chiar daca pe bon ele apar.
Comunicarea

Salutare, Laurentiu! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Livrarea
Lipsa produse comanda. Multe produse. Ma indoiesc ca nu erau in magazin!
Nu au vrut sa imi inlocuiasca hartia igienica cu alta din alt brand. Cea comandata de mine nu o avea pe stoc. Din 2 ciocolate, mi-au lus numai una desi nu m-au informat ca nu ar avea celalalt sortiment.

Buna, Daniela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
comanda completa
estimarea timpului
Foarte amabila și domnișoara de la Auchan care m-a sunat și livratorul foarte prompt și politicos.
diferența între totalul plătit pe tazz și totalul de la auchan
Am primit alte produse de cat cele comandate

Buna, Blanka! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Pe langa ca am plătit in plus nu am primit tot ce trebuie!

Salutare, Dragos! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Diana de la Tazz Îți mulțumim, Echipa Tazz
Am vomandat castraveti in saramura dar am primit în oțet picanți, acesta fiind principalul motiv pentru care am comandat de aici. Nu am fost apelat pentru schimbul produsului chiar daca pentru alte produse ale comenzii am fost apelat.
Ca nu a fost gresita comanda deloc ❤️ si m-au si sunat pentru înlocuit produse!
Nu s-au livrat toate produsele si nu am fost anuntat

Buna, Mihai! Vrem sa rezolvam impreuna cu tine situatia legata de comanda ta, asa ca te-am apelat pentru a discuta detaliile. Nu am reusit sa vorbim cu tine asa ca te rugam sa revii tu cu un apel la noi, oricand ai timp! Asteptam un semn de la tine, Florentina de la Tazz
Unele produse lipseau, dar s-a rezolvat prin inlocuire.
Servicii de 2 lei si 3 parale. Comanda a ajuns dupa 4 ore si serviciul clienti este ca si inexiatent.
Lipsesc produse din comanda

Buna, Bogdan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Eugenia de la Tazz
Am primit produse diferite fata de cele comandate, fara sa fiu intrebat/informat de acest lucru.
Nu se anunta de produsele lipsa, trimit altceva fara acordul tau. Dezamagitor

Salutare, Raul! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Echipa Tazz
lipsa produse
nu am primit toată comanda

• Buna, Alex! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Lipseste un produs.

Buna, Arabella! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Bună ziua! Așteptam să fiu sunată dacă anumite produse nu sunt pe stoc, să le fi înlocuit cu altceva, dar când am primit comanda am observat produse în valoare de 50 lei care lipseau din comandă.

Buna, Lavinia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
comanda incompleta, lipsa mai multe articole

Salutari, Florin! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Foarte eficient și rapid

Buna, Alex! Iti multumim pentru feedback-ul oferit.
lipsa produse nici o rezolvare din partea celor care fac livrarile

Buna, Irina! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Diana de la Tazz
Buna seara. Pâinea nu a mai ajuns la destinație. 2 ambalaje au ajuns sparte.

Salutare, Vlad! Iti multumim ca ti-ai facut timp sa discutam și ne bucuram ca am gasit impreuna o solutie pe gustul tau. Sa stii ca suntem oricand aici pentru tine. Pe data viitoare, Florentina de la Tazz
Mi-a adus aprox 30% din produsele din comanda si nu înțeleg de ce.

Buna, Mirela! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Mai bun ca și kaufland 10/10
Am avut un produs lipsă
Cum este posibil sa primesc o cutie cu capsule de cafea deschisa si “resigilata” cu scotch si banane strivire???? Este inadmisil si penibil in acelasi timp!

Buna, Daniela! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
comandă incompletă
Biscuitii oreo comandati nu se aflau in plasa, cu toate ca pe bon apareu. Nu mi se pare normal, puteati sa ii inlocuiti.
Produse greșite

Buna, Bogdan! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Diana de la Tazz
Nu mai perceti taxa pentru ambalaje, fiti transparenti si mentionati ca aveti taxa de ambalare, pentru ca te astepti sa primesti un produs si de fapt platesti un serviciu. E birba despre acel 6,50 ron, care uneori este - 10% din c/v comanda

Buna, Mihaela! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigura ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefan de la Tazz
Livrare rapida. Dar ambajul a costat 2 lei, nu 6.5 lei cat a cerut aplicatia tazz.
am comandat pt prima data de la Auchan si suntem foarte multumiti, good job ;)

Buna! Iti multumim pentru feedback-ul oferit.
Produs greșit
Verificarea produselor sa coincidă cu cele comandate
Produse lipsa: salam Cris-Tim și pâinea. O să primi banii înapoi?
Lipsa elemente din comanda si achitate deja
Lipsesc produse din comanda
Totul a decurs perfect, si comanda a ajuns foarte repede.
suficient de rapid, doar ca nu am beneficiat de reducerea de 15 lei, insa nu mai conteaza
Mi-a plăcut că am fost sunat și anunțat de produsele care nu mai erau in stoc

Hey, Catalin! E foarte tare pentru noi, de fiecare data cand primim un feedback pozitiv!
Produse lipsa platite!!!

Daniela, intelegem situatia cu care te-ai confruntat si iti multumim ca ne-ai adus la cunostinta acest aspect. Suntem bucurosi sa stim ca situatia s-a rezolvat si este totul ok acum. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Lipsa produselor comandate, nu am fost anuntat dar tot mi-au fost incasate. :(

Buna! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Painea mereu calda

Buna, Oana! Iti multumim pentru feedback-ul oferit.
Am fost contactata de catre o angajata care mi-a oferit alternative in locul produselor care nu se regaseau. De fiecare data sunt sunata si personalul este foarte politicos. Comanda a ajuns si foarte rapid. Big like, Auchan Iulius :)
Promptitudine - Nota 10 Amabilitate - Nota 10 Totul a decurs foarte bine Mtumesc
Am comanda chifle simple, am fost sunat sa mi se spuna ca nu mai sunt decat chifle cu susan, le-am acceptat, dar nu mi s-au mai trimis

Iti suntem recunoscatori ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum totul este in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
produsele care trebuie + curier foarte bun
Multe opțiuni din care să aleg.