Recenzii (150)
Cea mai proasta experiența. Am așteptat 2h sa fie procesata comanda, timp in care am contact de 2 ori echipa tazz pentru a afla detalii. Au contactat la rândul lor farmacia care de fiecare data spunea ca p va pregăti. După 2 ore, ajunge comanda la mine fără un produs. Nu am fost contactata pentru a fi înștiințată și pe lângă asta, 2 produse au avut un preț triplu.

Buna, Flavia! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Ramona de la Tazz
Au sosit 2 in loc de 3 buc

Buna, Alex! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Irina de la Tazz
LIPSESC PRODUSE!!!
a livrat DR MAX.
A fost ok curierul și ma ajutat
Am comandat doua sticlute cu sirop de ridiche neagra iar Sensiblu nu avea in stoc fizic decit o sticla pe care a si livrat o.

Salutari, Anton! Am incercat sa te contactam insa nu ne-ai raspuns. Fii sigur ca orice situatie ai avea, suntem gata sa te ajutam. Asteptam un apel de la tine cand ai putin timp liber. Ganduri bune, Stefania de la Tazz
Am dat o comanda, au refuzat pentru ca pretul de pe tazz diferea de magazin, nu au acceptat sa se plateasca peste cash si sa achit curierului. Am anulat, am plasat o a doua comanda, cash de data asta, din pacate curierul si-a pierdut portofelul si nu a putut achita. Am sunat la suport 20 de min pt a anula comanda si degeaba, nu au raspuns
Comanda a fost pregătită destul de repede si livrata la fel de repede. Ca sugestie, pe viitor ar fi bine dacă ați ambala produsele.
Comanda facuta la Sensiblu, cu un pret - respectiv 44,90 lei, vine curierul si cere 47 pe marfa de la Dr. Max Problema este ca in zilele actuale nu prea mai se umbla cu bani cash , iar azi nu amavut cardurile la indemana . A trebuit sa rascolesc prin casa sa nu ma fac de ras ptr 2 lei . In rest nu sunt probleme !!

• Buna, Mihai! Iti multumim ca ai fost de acord sa povestim si suntem bucurosi ca am reusit sa rezolvam impreuna situatia. Ganduri bune, Simona de la Tazz
Am primit alt produs!

Hei! Iti multumim sincer pentru comanda si feedback si ne bucuram ca ai fost de acord sa povestim despre situatia intampinata! Mai presus de orice, insa, suntem fericiti sa stim ca situatia ta a fost rezolvata iar acum totul este in regula! Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Am comandat doua cutii si am primit unul singur!!!

Hey! Iti multumim ca ti-ai facut putin timp sa povestim si suntem bucurosi sa stim ca acum este totul in regula. Îți mulțumim, Echipa Tazz by eMAG
Farmacia nu m-a anuntat ca unele produse nu sunt pe stoc
Am platit 71 de lei si am primit bon fiscal pentru 55 de lei
Mulțumesc!!!
Foarte rapid. Excelent
Comanda incompleta
Am facut o comanda la Sensiblu Bucuresti prin intermediul Tazz by emag si sunt foarte multumita de modul in care s-a rezolvat realizarea acesteia.
Sunt foarte multumita de modul in care se realizeaza efectuarea comenzilor prin Tazz by emag.
Un curier foarte amabil și prompt! Nota 10